Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Ja precies vanavond moeten we echt klussen hoor anders is het zonde. Ik ben erg benieuwd wat er uit de test komt..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:28:08'));

Ja precies vanavond moeten we echt klussen hoor anders is het zonde. Ik ben erg benieuwd wat er uit de test komt..

Ja ik ook, ik hoop het zo, maar toch denk ik van niet, dat kleine beetje lichtrose met afvegen, die ongi krampen en het feit dat ik nog niet op de laatste dag van mn laatste cyclus zit, ben denk ik gewoon weer te ongeduldig....

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 16:38:12'));

heb je al getest, Suus?

pffffff duurde lang voordat ik moest plassen joh! maar heb getest inderdaad en hij was helaas negatief......
wel weer ongi krampen nu, maar t zet nog steeds niet door, zal wel weer zaterdag worden dan en dan zalik er vanaf nu maar vanuit gaan dat ik een cyclus heb van 39 dagen! lang hoor, niet leuk!

Suusle shit zeg dat je test negatief is hoop echt dat je dan snel ongi mag worden. Want zo lange cyclus is ook niet wat.

HE ALLE ZWANGERE MEIDEN WAAR ZIJN JULLIE HAHAHAHA

Zijn jullie allemaal moe haha.

Iris meid ik mis je bij MSN.      

Sharine

Hoi meiden,
ik wou ff laten weten dat het hier goed gaat. ik was gister te moe om achter de pc te gaan zitten en ik vandaag een barstende koppijn. ik ga zo lekker slapen. ik zal morgen weer gezellig mee doen.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

suus, (als ik het goed onthouden heb) vervelend van je negatieve test. ik duim nog voor je!

Liefs,
Sara

Goedemorgen Suus,

Jammer zeg dat je test negatief was...Hopen dan dat je nu maar snel ongi mag worden.

hoi meiden,

oh gisteren, moe, moe, moe!
koe staat mooi op de foto, en ik ben uit eten geweest. grote kipsalade besteld, normaal als voorgerecht. kwam ook gelijk met andere voorgerechten, zodat niet alles ruikt.
ik heb het op, koste wat moeite, maar zit erin. dat al het eten op tafel kwam even moeilijk moment, wat een geuren ineens!
22 uur waren we thuis. dus lekker outback jack gekeken en onder de wol.
komt niels vanmorgen bij me aan bed, er staat een nederlandse auto voor de poort. opel zilver, kennen we die. ik weet van niks. ik zeg nog volgens mij heeft me zusje een opel maar die heeft een zwarte en ik weet niet dat ze komt.
nou toen het een beetje ligt was niels kijken, en ja hoor me zusje met haar vriendje!
dat was een verrassing. ik zou vandaag met haar op msn en dan zal ik horen wanneer ze zouden komen, maar me moeder deed van de week al vreemd, dus ik had al een vreemd gevoel en dat klopte dus. liggen ze in een loude auto te slapen, want ze waren om 4 uur hier aangekomen!
blijven een week, echt leuke verrassing!

hoe gaat het bij jullie allemaal?

suus, balen van de test, hopen dat het snel door zet voor je!

liefs dimka

Terug
Bovenaan