Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden

Gaat alles goed met iedereen buiten de vermoeidheid om. Ja vermoeid he die vermoeidheid ik weet er alles van meiden. Maar straks na die drie maanden krijg jullie weer wat meer energie.

Iris melde me dat zij ook ontzettend moe is en dat ze sávonds geen energie had om hier nog te komen. Ze gaat v/h weekend met haar ouders naar terschelling en komt pas maandag weer terug. Ze vroeg of ik dit hier wilde melden.

Dimka leuk dat de foto goed gelukt is met de koe. En wat een leuke verrassing dat je zusje onverwachts is gekomen en ja blijft ze een week leuk hoor. Geniet er fijn van. En wat knap van je dat het eten is binnengebleven en dat allles goed is gegaan gisteren met het uit eten.

Hier nog geen ongi maar temp was vanmorgen iets gedaald en heb nu last van bruinverlies dus morgen of overmorgen zal het gelukkig wel gaan doorzetten. Eindelijk kunnen we er daarna weer voor gaan.

Sharine

Hallo meiden, ben ik weer haha. Gisterenmiddag laat een bericht hier achtergelaten was ie weg toen ik hem plaatste!! Gggrrr!!! Nou weer een nieuwe poging van mij hoor. We hebben het best wel druk gehad op het werk, dus daarom was ik er even niet. De vermoeidheid slaat hier ook toe en hele zere borsten. Maar draag alles met een glimlach hoor! Slapen doe ik nu met een sport-bh dat helpt wel een beetje. Ik weet niet of ik het al had gezegd, maar 8 november moet ik naar de verloskundige toe en dan maken we een afspraak voor een echo.

Sharine, nog geen ongi? Stiekum hoop ik lekker toch dat je condoom stuk is gegaan hoor!

Dimka wat fijn dat het eten goed is gegaan! Wat ook een fijne verrassing van je zusje dat ze is gekomen! Bbrr wel koud slapen in de auto! Haha 2 ijsbeertjes voor de poort!

Esther, heb je gisteravond flink geklust! Mooi zeg dat je nu precies je ei kunt vinden he? Dan weet je tenminste wat je te doen staat! Nu hopen dat het goed gelukt is!

Sara, hoe gaat het met jou? Nog steeds zo misselijk of gaat het weer iets beter nu?
Ja vervelend dat je langer moet wachten op je echo en dat je nog later het hartje mag horen omdat je een onregelmatige cyclus hebt! Leuk de reacties van je moeder en broer! Van je zusje iets minder hoor, maar als ze later maar blij was voor je.

Evelien, heb je nu al je ei gehad? Je zit nu midden in de klusperiode toch? Flink doorklussen dan hoor en hopelijk is het dan snel raak!

Iris, ik denk dat je dit dan niet meer leest maar toch een heel fijne weekend! Lekker ontspannen weg, dat is altijd goed!

Suus jammer dat je ongi geworden bent vanmorgen en inderdaad zonde van je test, maar de volgende ronde weer nieuwe kansen en flink gaan klussen dan hoor!

Liefs Yvonne

Goedemorgen allemaal!

Even snel een berichtje voordat ik naar het werk ga!
Nou mijn ongi is gister dan toch echt doorgebroken helaas, dit keer heb ik dus een cylcus van 36 dagen gehad..... scheelt toch weer 3 dagen denk ik dan maar...
Ga gewoon door met temperaturen en zit nu op 36,3! Ik hoop dat er dan wel een beetje regelmaat in mn eisprong zit, maar daar kom ik door t temperaturen hopelijk wel achter!

Evie: heb jij al een uitschieter gehad in je temperatuur?? En flink geklust??

Yvonne: pas maar lekker goed op jezelf, beetje rustig aan doen en goed rusten hoor!!!

Nou ik ga er zo vandoor, heb niet zoveel tijd nu, weer een drukke werkdag voor de boeg!
Morgen ook nog een half dagje en dan ga ik met mn zusje naar een bruidsshow toe! Leuk, leuk, leuk!
NOu iedereen een fijne dag vandaag en ook een fijn weekend alvast!
Liefs Suus

Hoi Suus,

Gister hebben we hlaas weer niet geklust...We waren allebei moe en hadden echt geen puf meer. Maar vanmorgen had ik nog geen verhoging dus mijn eisprong is nog niet geweest. Ik ben pas 2 weken aan het temperaturen dus heb nog geen verhoging gehad.   Ik heb trouwens wel eergister ovulatietesten besteld dus ik hoop dat ik daarmee wat meer duidelijkheid krijg en precies kan bepalen wanneer mijn eisprong is. Alvast een fijn weekend allemaal!

Groetjes Evelien

Hallo meiden,

Suus, balen van je ongi he? Nou misschien is deze ronde wel jouw ronde. Goed je temp in de gaten houden omdat je dan je ei precies kunt bepalen. Deze laatste ronde heb ik elke avond een kruik op mijn buik gelegd en wie weet heeft dat bij mij geholpen. In ieder geval ontspant alles zich dan wel in je buik. Kun je ook proberen?

Evelien, gelukkig maar dat je ei nog niet geweest is zodat je hem niet gemist hebt. Wie weet heb je je ovulatietesten nog op tijd binnen nog voor je ei.

Ik duim voor alle meiden dat het snel voor iedereen ook raak is hoor!

Bij mij gaat ie lekker tot nou toe, dus hopelijk blijft het zo.

Hoe gaat het bij de rest vandaag?

Liefs Yvonne

Suus toch ongi geworden balen meid maar goed nu heb je meer duidelijkheid. En vanaf vandaag even je temp bijhouden. Dan weet je deze maand wanneer je eisprong is. Hoop dat deze ronde je meer geluk brengt.

Yvonne fijn dat je je lekker voelt hoop dat het zo blijft. Genieten en nog eens genieten.

Hier nog steeds geen ongi begin er langzamerhand wel van te balen. Heb duidelijk 16 dagen geleden mijn eisprong gevoeld en zit nu op dag 32, nog wel last van bruinverlies dus hoop echt dat het vandaag of morgen losbreekt.

Hoe is het met de rest van de zwangeren.

En esther hoe is het met jou sorry nog steeds geen tijd gehad om je te pendelen maar ben je zeker nog niet vergeten hoor ik ga het echt 1 deze dagen doen.

Liefs sharine

Hallo meiden, hoe is het vandaag?

Hier gaat het goed hoor. Ben vandaag aan het werk in de winkel(alleen). We zijn begonnen met ons huis, want we hebben het nu druk! Moet volgend jaar juni klaar zijn nu. We zijn bezig met fundering. We hebben van de gemeente toestemming gekregen om te beginnen, nog geen vergunning! De kelder en binnenmuren en verdiepingvloeren word in een dag opgezet, dus dat schiet op. We proberen voor januari het huis dicht te krijgen voor de ergste kou en vries.

Sharine, nog geen ongi?

Nou meiden ik moet even verder

Hoi Hoi allemaal

Ja eindelijk is vandaag mijn ongi gekomen, gisteren aan het einde v/d dag had ik heel licht bloedverlies maar vanmorgen heeft het gelukkig doorgezet. Als het goed is dan is het woensdag weer over dus als wij donderdag naar gyn gaan is het gelukkig voorbij. En dan kunnen we er weer voor gaan JIPPIE.

Ja Yvonne nu moet zeker het huis voor juni af zijn voordat de kleine word geboren.
Komt vast wel goed.

Hoe is het met de rest van de meiden.

Heb vanavond een zigeunerfeest van de brandweer. Nou nou moest de boel bij elkaar zoeken zeg jeetje wat moet je toch aan.

Prettige avond allemaal

Liefs en    Sharine

Terug
Bovenaan