Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey Sharine!
Wat fijn dat je ongi nu is doorgebroken zodat t dan donderdag weer weg is! En dan kunnen jullie weer flink aan de klus he!

Yvonne! FIjn dat je je zo goed voelt! Ja nu flink aan de slag met de bouwerij he!! Ik duim voor jullie dat het op tijd klaar is hoor! Als je hulp nodig bent met verven enzo, dan roep maar hoor!

Nou hier nog steeds ongi, wel bijna over alweer gelukkig! Heb er dit keer flink last van gehad hoor, elke avond warme waterzak mee naar bed, dat hielp gelukkig wel!

Ben vandaag naar trouwbeurs geweest en oooooooh ik heb me daar toch een mooie jurk gezien! Ben helemaal verliefd, 6 november is er weer een beurs waar dat bedrijf van die jurk ook weer een modeshow geeft, dus even kijken of ik daar ook nog heen ga! Leuk joh, zo'n beurs!
Ook leuke tips voor bands gekregen enzo....
We weten nu wel waar we overdag willen trouwen en receptie en diner willen doen, maar we weten nog niet waar we het feest willen houden, lastig hoor! We hebben op zich nog wel even natuurlijk, maar wil dat graag allemaal zo snel mogeljk regelen! Hihi!

Hoe is het met de rest van de meiden???
Evelien, is je ei al geweest??

Liefs SUus

hoi meiden,

nou ik even balen, blijft me zusje geen week,m aar is nu al weer onderweg naar huis, dus maar 2 dagen! veelste kort natuurlijk, maar evengoed ontzettend leuk dat ze er was.
echt even kunnen bij kletsen, is toch anders dan dat je even een uurtje op de koffie komt als wij in nederland zijn!
verder vrijdag nog een keer uiteten geweest, dus dat gaat steeds beter!
wel echt gebroken nu, natuurlijk hele dag druk geweest en nog naar het strand ook, dus zo lekker met de benen omhoog op de bank!
eten gaat goed, iets minder als normaal, maar dat komt, blijf komende week nog thuis en daarna wil ik weer rustig met halve dagen beginnen met werken!!!

hoe gaat het bij de rest?

liefs dimka

Hoi Meiden

Dit kan toch niet we stonden alweer op pagina 2      

Suusle leuk zo'n bruidsshow je ziet allemaal zulke prachtige jurken. Dus je hebt al helemaa zo'n idee welke het gaat worden. Nou je zult nog versteld staan dat je straks een helemaal andere jurk koopt haha. Fijn dat je ongi bijna over is dan kunnen jullie ook weer fijn gaan klussen.

Dimka jammer meid dat je zusje toch eerder is weggegaan maar fijn dat jullie die 2 dagen wel lekker genoten hebt van elkaar. Want indd je gaat niet zomaar even naar nederland om effe een lekker bakkie te doen. Hoe lang duurt eigenlijk de reis van jullie naar nederland.

Heb geen nieuws het was gezellig gisteravond met het zigeunerfeest.

O ja heeft er een van jullie wel eens een permanente make-up laten zetten. Heb zelf een hazenlip en wil heel graag een lijntje boven mijn lippen laten zetten omdat ik helemaal geen vorm aan mijn lippen heb. Maar helaas kost het heel veel geld en het word ook niet vergoed. Heeft 1 van jullie het wel eens gedaan en bevalt het jullie.

Liefs en      Sharine

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.

En ik las dat Yvonne zwanger is!!! Dat is echt supergoed nieuws!!!!! Nog 3 tegaan.
Van harte gefeliciteerd zeg.

Suus gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Bij ons gaat ook door het dorp dat wij gaan trouwen volgend jaar maar wij weten nog van niks!!!

Dimka wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Gatsie....

Sara en Iris van jullie weet ik ff niet hoe het met jullie gaat.

Esther je moet in jezelf blijven geloven en ook voor jou komt de tijd dat je kunt vertellen dat je zwanger bent!

Met mij gaat het allemaal nog steeds goed. Ben nog steeds erg moe maar dat hoort erbij he. We zijn er net weer van een weekje vakantie naar Italië. We hebben het er erg leuk gehad en hebben lekker genoten van het weer. Het was wel een lange reis maar mijn dochter was zo ontzettend lief. Ik had verwacht dat ze wel zou gaan mopperen omdat het zolang rijden is. Op vakantie hebben mijn dochter en mijn vriend ons kindje voor het eerst kunnen voelen. Het bewegen wordt steeds duidelijker en ik kan goed voelen waar als het kindje ligt. Heel speciaal. Op 1 november hebben we de 20 weken echo. Heel erg gaaf en we willen steeds meer weten wat het geslacht is. Maar ben er nog niet helemaal uit. Willen jullie het geslacht weten?? Vanaf nu zal ik proberen wat vaker hier te komen.

Groetjes,
Tamara

Goedemorgen meiden,

Mijn ei is, als het goed is, nog niet geweest want ik heb nog geen verhoging gehad en de ovulatietesten gaven ook maar 1 streepje aan. Ik ga me nu echt afvragen of ik wel een eisprong heb...Als ik aan het einde van het jaar nog niet zwanger ben wil ik toch wel even naar de huisarts gaan hoor.

Liefs evelien

Hoi meiden,
hier ff een heel snel berichtje vanaf werk. mijn pc thuis doet het niet. ik kan de internet explorer niet meer openen.... zelfde als met msn. dus toch maar de pc laten maken een deze dagen. het gaat hier goed, ben alleen heeeel erg moe. wel een wat vervelend weekend gehad, best wat ruzie gehad met mijn vriend, maar gister was het weer goed. :eek:P

sharine. mijn moeder heeft bij haar ogen laten tatoeren wenkbrouwen  en dat staat erg mooi. volgens mij doen ze het ook wel rond de lippen. het is iets prijzig, maar het blijft dacht ik 5 jaar zitten.

ivonne, wij klussen ook veel minder omdat het niet altijd prettig voor mij. gelukkig zijn we er de laatste tijd beide te moe voor. hahaha

de rest heb ik nog niet kunnen lezen.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

sharine, ik heb geen ervaring zelf met permanente make-up. maar weet dat het inderdaad ongeveer 5 jaar blijft zitten. en dat het goed de moeite is om bij verschillende te vragen, er zit behoorlijk prijsverschil tussen!
is je ongi al voorbij?

sara, balen van je computer zeg. bij ons is het af en toe ook wel eens iets minder gezellig hoor, vaak als je allebei moe ben. maar dan maar weer snel goedmaken toch!

iris, hoe is het bij jou, al wat minder moe?

esther, hoe zit jij nu in je cyclus?

suus, en alweer aan de klus? wanneer verwacht je je ei?

tamara, lekker dat het zo goed gaat, en dat je je kindje steeds vaker voelt. ik begin te twijfelen of ik het geslacht wil weten. ik zei altijd nee, dat nooit, en bij jay wisten we het ook niet. maar nu lijkt het me toch wel leuk. maar heb nog even de tijd, over 5 weken mijn 19 weken echo.

hier gaat het wel goed. gisteren wel nog misselijk geweest, maar ik denk dathet meer is omdat ik gewoon te veel in die 2 dagen met mijn zusje heb gedaan!
dus even bijtanken vandaag. jay is gewoon weer naar de opvang, dus dat is ook wat rustiger, hij was zo blij vanmorgen dat hij heen mocht!
ik heb woensdag nog een bloedproef en dan na 1 week weet ik de preciese uitslag van de combinatietest. maar op de echo zag alles er zo goed uit dat we ons geen zorgen hoefte te maken.
eergisteren voor de 2e keer geprobeert hartje te luisteren. vorige keer had ik het voor 5 seconden. maar nu kon ik hem goed vinden. me zusje, niels en ik hebben even mooi zitten luisteren en dat is toch wel erg mooi om te horen. ik heb het nu ook wat voelen bewegen.
voorla als ik 's nachts te lang op mijn buik lig, krijg ik echt een soort trap in mijn maag. wist niet dat het al zo hard kon. maar wel leuk, om het leven te voelen! hopelijk komt het snel met regelmaat.

liefs dimka

Hoi meiden

Sara ja balen dat je pc stuk is hoop dat hij snel gemaakt is. Fijn dat je ruzie met vriend weer is goedgemaakt. Niks is zo erg als je ruzie met elkaar hebt.

Dimka meid fijn om te voelen en te horen dat alles goed is met de kleine. De eerste schopjes zijn toch wel erg bijzonder.

Tammie leuk om weer wat van je te horen. Ik wilde ook bij de 2e weten wat voor geslacht het werd maar manlief wou het niet nou dan moest ik het ook maar niet weten voordat ik me besprak. Aan de ene kant is het leuk om te weten maar aan de andere kant is het ook leuk als het een verrassing is.

Hier nog steeds ongi dag 3 dus over 2 dagen is het wel weer over.
Ja ik heb al wat verschillende adressen gezocht en de prijs vergeleken en dat verschild indd (permanente make-up) maar goed ik vind het ook belangrijk als ze ervaring hebben met een lip corrigeren bij een hazenlip. Want dan moeten ze ook echt een lipvorm gaan tatoeeren. Maar goed moet ook maar eerst even sparen. Zolang dan nog maar met lippotlood en lippenstift zelf maar doen haha.

Hoe is het met de rest van de meiden.

Liefs en      Sharine

Terug
Bovenaan