Hallo meiden,
Nou hier gaat alles nog steeds goed, wel heel erg moe steeds en ik moet eten om de paar uur dan gaat het goed zonder misselijk te worden.
Sharine, ik heb geen ervaring met permanente make-up, maar ik kan me voorstellen dat je wel wilt dat het goed gebeurt dan maar niet de goedkoopste. Goed informeren kan een hoop schelen hoor. Je kunt het in ieder geval op je belastingaangifte opgeven als ziektekosten dat scheelt dan wel weer iets. Goed zeg dat je ongi al weer bijna voorbij is zodat je weer verder kunt. Overmorgen moet je naar gynacoloog toch?
Suus, jij alweer bijna aan de klus joh! Nou hopelijk kun je nu je ei ontdekken met het temp.
Dimka, fijn dat alles goed was en dat jullie het hartje konden horen enzo. Jammer dat je zus maar 2 dagen geweest is, maar toch fijn dat ze er was he?
Evelien, jammer zeg dat je je ei nog niet hebt kunnen ontdekken zeg! Hopelijk komt ie toch gauw en anders was ik ook naar de ha gegaan hoor aan het einde van het jaar. Wanneer was je laatste ongi en is je nod?
Tammie dank je wel! Ben ook superblij hoor! Leuk zeg dat alles goed gaat en dat je de baby voelen kunt. Ja moeilijk is dat he om te beslissen of je wil weten wat het wordt. Ik denk niet dat wij het weten willen en als we het wel willen weten zeggen we het niet anders verpraat je je tegenover een ander zo snel. Dan gaan ze je op slinkse manieren proberen te laten verspreken. Mijn mannetje is zo enthousiast die verklapt het dan ook vast en zeker. haha.
Sara, gaat het weer iets beter nu ook met jou?
Iris ben je er weer en heb je een leuk weekende gehad? Lekker uitgerust?
Liefs Yvonne