Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Suus gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Bij ons gaat ook door het dorp dat wij gaan trouwen volgend jaar maar wij weten nog van niks!!!

Dank je wel!!
Dat is echt iets voor een dorp he?! Dat zulke praatjes rondgaan! Vaak zegt een iemand dan van goh zouden die en die nog niet eens een keer gaan trouwen, en 4 personen verder is er al een datum! hahah!

suus, en alweer aan de klus? wanneer verwacht je je ei?

Nou mn ongi is zo goed als over dus we kunnen weer gaan oefenen,
als ik uitga van een cyclus van 36 dagen dan is mn ei ergens rond 9 november geloof ik, mooi in het weekend! Maar ik ben nu aan het temperaturen, zodat ik kan zien of mijn ei 2 weken voor mn ongi is zeg maar... ben benieuwd!
wanneer ben jij eigenlijk uitgeteld??

Hallo meiden,

Nou hier gaat alles nog steeds goed, wel heel erg moe steeds en ik moet eten om de paar uur dan gaat het goed zonder misselijk te worden.

Sharine, ik heb geen ervaring met permanente make-up, maar ik kan me voorstellen dat je wel wilt dat het goed gebeurt dan maar niet de goedkoopste. Goed informeren kan een hoop schelen hoor. Je kunt het in ieder geval op je belastingaangifte opgeven als ziektekosten dat scheelt dan wel weer iets. Goed zeg dat je ongi al weer bijna voorbij is zodat je weer verder kunt. Overmorgen moet je naar gynacoloog toch?

Suus, jij alweer bijna aan de klus joh! Nou hopelijk kun je nu je ei ontdekken met het temp.

Dimka, fijn dat alles goed was en dat jullie het hartje konden horen enzo. Jammer dat je zus maar 2 dagen geweest is, maar toch fijn dat ze er was he?

Evelien, jammer zeg dat je je ei nog niet hebt kunnen ontdekken zeg! Hopelijk komt ie toch gauw en anders was ik ook naar de ha gegaan hoor aan het einde van het jaar. Wanneer was je laatste ongi en is je nod?

Tammie dank je wel! Ben ook superblij hoor! Leuk zeg dat alles goed gaat en dat je de baby voelen kunt. Ja moeilijk is dat he om te beslissen of je wil weten wat het wordt. Ik denk niet dat wij het weten willen en als we het wel willen weten zeggen we het niet anders verpraat je je tegenover een ander zo snel. Dan gaan ze je op slinkse manieren proberen te laten verspreken. Mijn mannetje is zo enthousiast die verklapt het dan ook vast en zeker. haha.

Sara, gaat het weer iets beter nu ook met jou?

Iris ben je er weer en heb je een leuk weekende gehad? Lekker uitgerust?

Liefs Yvonne

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2007 12:16:11'));

ivonne, wij klussen ook veel minder omdat het niet altijd prettig voor mij. gelukkig zijn we er de laatste tijd beide te moe voor. hahaha

Ik heb er nu gelukkig geen last meer van. We klussen nu wel weer vaker, maar toen even 2 dagen niet.
Ben wel erg moe de laatste tijd, dus nu ook niet elke dag meer hoor.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Yvonne fijn dat je in kunt schatten wat je moet doen om te voorkomen dat je misselijk wordt. En ja vermoeidheid hoort er wel bij daar heeft bijna iedereen last van de eerste 3 maanden.

Iris heb je nog gewerkt vandaag      . Of ben je vandaag nog erg langzaam.

En hoe staat het bij de rest van de meiden.

Hier is ongi weer bijna over dus kunnen we weer gaan klussen. En ja Yvonne we moeten donderdag weer terug komen bij de Gyn. Denk niet dat hij iets bijzonders heeft te melden. Gewoon vragen hoe het met me gaat en of ik al ongi ben geworden en ik denk dat we zeker weten er weer voor mogen gaan maar dat we rond 6 weken zwangerschap weer voor de 1e controle bij hem moeten komen (om dan te kijken of het dan wel goed zit).

Liefs en      Sharine

Hallo Sharine, Ja dat scheelt wel hoor dat ik niet zo misselijk ben als ik maar op tijd eet. Nou mooi toch dat je nu weer voor het eggie kan gaan. Weg met de condooms! Ook fijn zeg dat je dan direct als je zwanger bent met 6 weken bij de gynacoloog terecht kan om te kijken of alles dan goed is. Dat is dan toch wel weer  een geruststelling voor jullie. Ik hoop echt dat het gauw weer raak is hoor!

Liefs Yvonne

Dank je Yvonne dat hoop ik ook dus ik hoop ook dat mijn pendel het goed heeft november 2007.

He Esther ja heb eindelijk voor je gependeld meid en  er kwam uit dat je December 2007 zwanger zou raken van een meisje. Nou ik hoop het voor je. Maar misschien eigenlijk ook wel eerder voor jou haha.

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 19:50:41'));

Dank je Yvonne dat hoop ik ook dus ik hoop ook dat mijn pendel het goed heeft november 2007.

He Esther ja heb eindelijk voor je gependeld meid en  er kwam uit dat je December 2007 zwanger zou raken van een meisje. Nou ik hoop het voor je. Maar misschien eigenlijk ook wel eerder voor jou haha.

Sharine

Hallo meiden, hoe is het met iedereen?
Hier is de ongi weer helemaal weg, dus kunnen weer volop aant oefenen voor het klussen haha!

Hey Sharine, ben je weer begonnen met pendelen? Zou je dat ook voor mij willen doen of liever niet?!

Bij jou de ongi ondertussen ook weer weg?? Heb jij een korte cyclus??
Ik helaas niet, dus mn ei duurt nog een week of 2....

Terug
Bovenaan