quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:46:32&apos

);
hoi meiden,
zo ik heb een dagje legoland achter de rug gisteren, geweldig om te zien hoe jay deze keer keek. Dit was de 2e keer dat hij er kwam. ik heb maar met seizoenskaart gekocht voor volgend jaar, jay mag nog graits!
het is best duur, maar de moeite waard. alle treinen hebben we in gereden, en in jungle auto's kreeg jay een driftbui, want hij wilde alleen, dus daar stonden ik en oma, een half uur te wachten, want meneer had uitgevonden hoe hij eruit moest en snel weer moest omlopen om weer te kunnen, 8 keer erin geweldig. nog andere auto's ook gereden, bootje gevaren en dingen bekeken.
wel een vermoeiende dag, moet echt bijkomen vandaag. lang geslapen, maar nog steeds moe.
sharine, lekker dat je ongi bijna weg is. gyn zal inderdaad weinig te vertellen hebben
yvonne, ja die vermoeidheid he, vervelend is het, maar weinig aan te doen
suus, mooi dat je ongi weg is, op naar de klusperiode
verder weet ik het niet meer wat jullie gescheven hebben
liefs dimka
Hey Dimka!!
Wat leuk Legoland (je bedoelt toch die in Denemarken of niet??), daar ben ik ook een keer geweest! Ben een weekje op uitwisseling geweest in Denemarken toen ik nog op school zat!
Kan me voorstellen dat je nu weer ff flink moet bijkomen hoor, is erg vermoeiend zo'n dag!!
Wat een boef die zoon van jou! Wel slim bedacht van m hoor!