Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Suusle

Ja hoor ik pendel al weer dus geef je je gegevens maar dan pendel ik v/d week wel even voor je.

Liefs Sharine

O ja ongi is bijna over nu op dit moment alleen maar nog bruinverlies mijn cyclus is nu 33 dagen geweest maar was altijd netjes 29 dagen. Maar de langste was 34 dagen. Dus valt eigenlijk nog wel mee. Maar heb natuurlijk net als iedereen liever netjes een cyclus van 28 a 29 dagen.

Liefs sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 21:09:07'));

Hoi Suusle

Ja hoor ik pendel al weer dus geef je je gegevens maar dan pendel ik v/d week wel even voor je.

Liefs Sharine

Pff ik hoop maar dat hier geen bekenden op zitten, heb namelijk niet zo'n veel voorkomende naam!
Mijn naam is Susanne Buurke en geboortedatum 27 mei 1982. Meer gegevens was je niet nodig toch?? Nou ben heel benieuwd wat er uit komt! Wil ook wel weten of de pendel t geslacht weet hoor!! Spannend! En alvast bedankt natuurlijk!!

hoi meiden,

zo ik heb een dagje legoland achter de rug gisteren, geweldig om te zien hoe jay deze keer keek. Dit was de 2e keer dat hij er kwam. ik heb maar met seizoenskaart gekocht voor volgend jaar, jay mag nog graits!
het is best duur, maar de moeite waard. alle treinen hebben we in gereden, en in jungle auto's kreeg jay een driftbui, want hij wilde alleen, dus daar stonden ik en oma, een half uur te wachten, want meneer had uitgevonden hoe hij eruit moest en snel weer moest omlopen om weer te kunnen, 8 keer erin geweldig. nog andere auto's ook gereden, bootje gevaren en dingen bekeken.
wel een vermoeiende dag, moet echt bijkomen vandaag. lang geslapen, maar nog steeds moe.

sharine, lekker dat je ongi bijna weg is. gyn zal inderdaad weinig te vertellen hebben

yvonne, ja die vermoeidheid he, vervelend is het, maar weinig aan te doen

suus, mooi dat je ongi weg is, op naar de klusperiode

verder weet ik het niet meer wat jullie gescheven hebben

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 10:46:32'));

hoi meiden,

zo ik heb een dagje legoland achter de rug gisteren, geweldig om te zien hoe jay deze keer keek. Dit was de 2e keer dat hij er kwam. ik heb maar met seizoenskaart gekocht voor volgend jaar, jay mag nog graits!
het is best duur, maar de moeite waard. alle treinen hebben we in gereden, en in jungle auto's kreeg jay een driftbui, want hij wilde alleen, dus daar stonden ik en oma, een half uur te wachten, want meneer had uitgevonden hoe hij eruit moest en snel weer moest omlopen om weer te kunnen, 8 keer erin geweldig. nog andere auto's ook gereden, bootje gevaren en dingen bekeken.
wel een vermoeiende dag, moet echt bijkomen vandaag. lang geslapen, maar nog steeds moe.

sharine, lekker dat je ongi bijna weg is. gyn zal inderdaad weinig te vertellen hebben

yvonne, ja die vermoeidheid he, vervelend is het, maar weinig aan te doen

suus, mooi dat je ongi weg is, op naar de klusperiode

verder weet ik het niet meer wat jullie gescheven hebben

liefs dimka

Hey Dimka!!

Wat leuk Legoland (je bedoelt toch die in Denemarken of niet??), daar ben ik ook een keer geweest! Ben een weekje op uitwisseling geweest in Denemarken toen ik nog op school zat!
Kan me voorstellen dat je nu weer ff flink moet bijkomen hoor, is erg vermoeiend zo'n dag!!
Wat een boef die zoon van jou! Wel slim bedacht van m hoor! ;)

Hoi meiden

Suusle nou mijn naam komt helemaal zelden voor maar goed iedereen uit mijn omgeving weet toch nu dat we een derde   willen dus het maakt me al niks meer uit. Ik pendel morgen wel even voor je. Maand, jaartal en geslacht komt voor elkaar meis.

Dimka leuk zeg legoland. Ik ben er nog nooit geweest maar Edwin wel als klein jochie. Van het weekend was er hier in Zwolle (ijselhal) lego beurs. Elk jaar is dat hier in Zwolle.
Maar fijn dat jay ervan genoten heeft.

Hoe is het met de rest?

Hier is ongi bijna afgelopen niet veel meer dus JIPPIE we kunnen weer.

Liefs en      Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 20:00:45'));

Hoi meiden

Suusle nou mijn naam komt helemaal zelden voor maar goed iedereen uit mijn omgeving weet toch nu dat we een derde   willen dus het maakt me al niks meer uit. Ik pendel morgen wel even voor je. Maand, jaartal en geslacht komt voor elkaar meis.

Dimka leuk zeg legoland. Ik ben er nog nooit geweest maar Edwin wel als klein jochie. Van het weekend was er hier in Zwolle (ijselhal) lego beurs. Elk jaar is dat hier in Zwolle.
Maar fijn dat jay ervan genoten heeft.

Hoe is het met de rest?

Hier is ongi bijna afgelopen niet veel meer dus JIPPIE we kunnen weer.

Liefs en      Sharine

Oooh ik ben heel benieuwd wat er uit die pendel zal komen! ik hoop snel!!
Jouw ongi ook weer bijna afgelopen! Dan lopen wij bijna tegelijk, alleen is mijn cyclus natuurlijk iets langer....

Hoi Meiden

Nou ben vanmi bij gyn geweest. Hij heeft ons haarfijn uitgelgd wat er waarschijnlijk is gebeurd. Waarschijnlijk wel een innesteling aan eierstok maar goed zeker weten doet het niet omdat er geen vruchtje is gevonden. Maar omdat ik 2 weken daarvoor ongi ben geweest (was geen ongi volgens hem maar een bloeding) kon ik ook een miskraam hebben gehad en dat ik ook een bloeding aan mijn eierstok later heb gehad. Maar goed waarschijnlijk wel een bbz. Maar goed de kans op 2e keer is klein moest ook niet daarvoor bang zijn want mijn eierstokken en eileiders zager er mooi uit. Als ik weer zwanger ben moet ik direct bellen en krijg ik gelijk een echo om te kijken of het goed zit dus hoef niet te wachten tot 6 weken. We mogen er ook weer gelijk voor gaan dus het word klussen vanaf nu haha.

Suusle vanavond pendel ik effe voor je als de kids in bed liggen.

Liefs en een dikke      Sharine

Terug
Bovenaan