Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden!

Hey Sara, wat vervelend zeg dat je negatief hebt getest, maar het kan nog twee kanten op zolang je ongi er nog niet is! Kan te vroeg zijn geweest.

Hey Dimka wij oefenen ook flink door hoor! Mijn mannetje vind ook dat er geoefend moet worden en dat vind ik niet erg! Haha!

Meiden ik zit nu op dag 8 van mijn nieuwe cyclus en mijn afscheiding begint er verdacht veel op te lijken dat mijn ei in aantocht is? Ik snap het niet zo goed? Normaal had ik even mijn temperatuur opgemeten, maar we passen nu op een ander zijn huis, dus die heb ik niet bij de hand. Mijn temp. lijkt wel gestegen. Heel raar, maar ja laten we het er maar op houden dat het niet kan!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Het begint er op te lijken dat je een steeds kortere cyclus begint te krijgen die van jou korter en die van mij langer hahahaha. Maar serieus het kan best hoor dat je een vroege eisprong krijgt wat fijn dan dat je het kunt zien aan je afscheiding want als je het daar niet aan merkt en je tempt ook niet dan is er grote kans dat je het telkens misschiet. Nou meid dan weet je wat je te wachten staat klussen met die handel haha.
Ik kan ook niet wachten todat ik weer kan klussen maar ik blijf toch wel tempen want de laatste 2 maanden heb ik niks kunnen zien aan mijn afscheiding gelukkig nog wel aan mijn buikpijn.

Succes meid en natuurlijk alle meiden die weer kunnen gaan klussen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja vreemd he? Ik weet het niet zeker hoor, maar we klussen wel flink! Je weet het nooit!
Gisteravond nog en ja vanavond wordt lastig, want mijn mannetje ligt met migraine plat nu. Nou we zien wel hoe het deze ronde gaat. Ja mijn cyclus  wordt straks korter en die van jou langer! Nou ja ik hoop dat je ongi snel over is dan kan er weer geklust worden!

Wij gaan een nieuw huisje bouwen en beginnen hiermee als de bouwvergunning er is en die verwachten we begin augustus, dus spannend!! En vandaag hebben we het huis al uitgegraven!! Joepie ben echt blij, want nu krijgen we  er zo'n zin in en eigenlijk wil je dan al verder, maar ja dat mag nog niet.

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

@Yvonne: dat is wel een vroeg ei ja. Maar beter eerder dan later. Wat vervelend dat je mannetje migraine heeft. Ik hoop voor hem dat het snel over gaat. Wat spannend een huis bouwen!!! Lijkt me heerlijk, alles precies zoals je het zelf wilt!!! Succes ermee!!!
@Sharine: ik had deze maand ook erg weinig afscheiding en had alleen buikpijn om echt aan te tonen dat ik aan het ovuleren was. Daarom temp ik inderdaad om een beetje te weten of je enigszins goed geschoten heb. Hahaha.
@Dimka: ja oefening baart kunst toch. . . . . hihihi

Hier gaat het nogsteeds rustig. Nogsteeds nergens last van. Ben vandaag wel bijna niet misselijk geweest. Moet je elke dag misselijk zijn of symptomen hebben om eventueel zwanger te zijn?

Liefs,

Sara

Hey hallo,

Nou ff ons topic weer naar boven halen hoor!!!
Hier alles goed, vrijdag begint onze klusweek weer, dus dan ff goed ons best doen, haha...
Ik heb al sinds het einde van mijn ongi iedere dag een beetje bruine afscheiding, herkennen jullie dat?
Ik vind het echt vervelend, het houdt maar niet op.. beetje viezig ook!!

Hoe ist met jullie.... Allemaal weer door naar de volgende ronde of nog niet Sara???
Ben benieuwd...

De rottighied is weer van de eerste pagina verdwenen zag ik, goed teken, kunnen wij straks na ons ei weer gezellig kletsen....

xx Es

Hoi Esther,

Nee, ik ben nog steeds aan het wachten. Nog geen rd's of buikpijn ofzo. Wel sinds gister middag gevoelige borsten..... Ook nogsteeds misselijk....

Alvast succes voor de dames die al bijna weer kunnen klussen.

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Sara spannend zeg! Nog steeds geen ongi te bekennen! We blijven voor je duimen hoor!

Nou meiden nog steeds veel afscheiding hier en een beetje gerommel onderin mijn buik, maar ik denk toch niet mijn ei. Is een beetje vroeg. Ik ben de laatste dagen niet echt lekker, dus zal daar wel mee te maken hebben denk ik.

liefs yvonne

Hey Esther, wat raar ja van die bruine prut, dat is vervelend.  Fijn dat het klussen weer kan beginnen he? En ja ben blij dat het gezeur van de 1e pagina af is nu!

Liefs yvonne

Terug
Bovenaan