Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi hoi,

Hier nogsteeds goed nieuws. Ik zit inmiddels op dag 37 en nogsteeds geen RD's. Ook nogsteeds geen krampen ofzo. Wel weer super misselijk etc vandaag. Ik zat op werk en drufde bijna mijn brood niet te eten, omdat ik het gevoel had dat het weer naar boven zou komen. Gellukkig niet. Ik weet niet of ik het volhoud om tot dinsdag te wachten om weer te testen.... Misschien doe ik het morgen of overmorgen  wel weer. Ik probeer van niet, maar ja, ben best zenuwachtig en erg nieuwsgierig. Betrapte mezelf op werk dat ik al een paar keer heb zitten dagdromen. Hahaha.

Ik heb net het bericht gelezen van Prinses_je "Ongesteld maar toch zo misselijk en moe". Kan niet zeggen dat het erg geruststellend was, maar ik blij positief denken tot ik (hoop ik van niet natuurlijk) 100% zeker  weet dat het anders zit.

@Sharine: fijn dat het weer bijna over is.
@Yvonnen en Esther: veel plezier met klussen.
@Dimka: hoe lang blijft het bezoek? Hahaha, het is inderdaad wel grappig ja.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Nou de slag om het ei is begonnen hoor! Gisteravond een beetje pijn bij het klussen, dus dan is mijn ei vandaag of morgen toch. Ik dacht eerst in het begin van de week dat ie vroeger was, maar volgens mij toch niet?

Sharine, fijn dat je ongi bijna over is! Kan het klussen bijna weer beginnen!! Ja het is inderdaad fijn als je lol hebt in bed! Hebben wij ook vaak hoor! Haha!
Sara, hoe is het vandaag? Nog geen RD te bekennen? Ik leef met je mee hoor!
Dimka, Nou lukt het nog aardig met klussen?Haha grappig is dat als er mensen in huis zijn en je heel zachtjes doen moet!
Esther, ook nog steeds in de klusperiode?

Liefs Yvonne

Hey meiden,

@Yvonne: Bij mij is de slag om het ei ook begonnen, alleen heb ik geen idee wanneer die komt bij mij... Vorige maand had ik een cyclus van 33 dgn en die maand daarvoor 31 dgn, dus dan zou mijn ei volgende week pas zijn, maar ik klus gewoon uitgaand van een cyclus varierend van 28 tot 33 dgn, haha... Is ook best fijn!!!
Heb vanmorgen nog even flink met mijn benen omhoog gelegen, hahahahaha
hoeveelste ronde is het ook alweer voor jou?

@Sara: hoe gaat het?? Ik zou testen hoor..... Je bent vast hartstikke zwanger!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het zoooooo voor je.....

xx Es

hoi meiden,

sara, zelfs mijn visite draait duimen voor je mee, wij hopen het hoor!

sharine, bijna beginnen, eindelijk de ongi bijna weg, lekker hoor

esther, veel klus plezier

yvonne, lekker dat je je weer betervoelt, klust ook wat lekkerder

ik heb mijn visite net uitgezwaaid, maandag komen de volgende, dus we blijven zachtjes, volgens mij berekeing komt mijn ei ergens tussen vandaag en maandag, met zulke veranderingen in mijn cyclus weet ik het niet meer, en ik voel het ook niet echt. ik had dinsdag behoorlijk wat afscheiding, maar nu niet meer zo veel, dus weet het niet. maar we klussen rustig verder. en ja pret in bed dat hoort erbij.

liefs dimka

Dimka en Yvonne,

Dan hebben we toch alledrie ongeveer gelijk ons ei en dus ook teglijk NOD!
Dat wordt weer spannend de komende 2 a 3 weken........

xx Es

hoi esther en yvonne,

ja we lopen redelijk gelijk, hopelijk mogen we dan ook alledrie gelijk in deze ronde zwanger worden, dat zou erg welkom zijn!!!

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 09:54:23'));

hoi esther en yvonne,

ja we lopen redelijk gelijk, hopelijk mogen we dan ook alledrie gelijk in deze ronde zwanger worden, dat zou erg welkom zijn!!!

liefs dimka

Welke ronde zitten jullie ook alweer?? Ik in ronde 3!

xx Es

ik zit in ronde 3, voor mijn tweede kindje.
mijn zoontje is nu 22 maanden.

liefs dimka

haha best leuk zo'n banner!!!!!

Terug
Bovenaan