Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Sharine!

Leuk zeg, weet je mijn gevoel zegt al steeds dat ik een jongen krijg en nu pendel jij dit al 2 keer voor mij! Ik hoop het ook dat het eerder is, maar als ik zeker wist dat ik dan toch zwanger zou zijn in november dan ging ik ervoor hoor! Dank je wel hoor dat je voor mij nog gependeld hebt!

Liefs Yvonne

Hallo Sara,

Nou ik hoop dat het raak is hoor! Dan kun je die testen bewaren! Wel erg spannend zeg voor jou zo! Pppff ik vind het al spannend genoeg als ik mijn NOD heb en die is op een dag. Jij hebt je NOD tussen 22 juli en 1 augustus, dat is vervelend die onzekerheid. Heb je al iets van kwaaltjes ofzo?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
Wat leuk dat er weer een jongen voor je is gependeld. Ook toevallig dat jij dat ook voelt. Ik duim voor je dat het uit komt, maar een dochter zal vast ook geweldig zijn. Ik hoop al een paar jaar dat ik zwanger zal raken van een 2ling en dan een jongetje en een meisje en Sharine pendelde dat voor mij in oktober dus ik ben benieuwd.

Wat kwaaltjes betreft, ik ben al sinds vorig weekend zondag misselijk en ik heb een constant branderig gevoel in mijn buik. Volgens mijn vriendin die gister op bezoek was, had ik last van opvliegers. Ik had het echt idioot warm terwijl de rest het lekker fris had... Vandaag is de misselijkheid wat minder, maar het is er wel. Ik denk dat ik gewoon morgen weer test. Ik heb donderdag getest omdat ik zo super misselijk was. Ik dacht toen echt dat ik de rest van de avond voor de zekerheid maar in de badkamer zou gaan zitten. hahaha. maar ja, het kunnen allemaal nep-symptomen zijn dus ik probeer niet te vroeg te juichen.
Mijn vriend vindt het ook super spannend. Ik belde hem hem met de lunch belde en  het eerste wat hij vroeg of de rd's er waren. haha.

Ik ga nu lekker slapen. Moet nog ff bijkomen van mijn drukke weekend. hahaha

Liefs,

Sara

Hey meiden,
Poeh, poeh, wat kunnen jullie veel kletsen in één dagje!!!
Gezellie hoor....
Wat een ophef inderdaad over dat pendelen, ik vind ook laat iedereen in zijn waarde. Als een topic mij niet aanspreekt dan reageer ik er helemaal niet op, dat is toch het makkelijkste... Ach laat haar lekker naar een ander forum gaan, als ze zich daar beter bij voelt!!
Ik geloof ook niet echt in pendelen, maar viind het toch ook wel weer spannend, nu Sharine augustus voor me heeft gependeld hoop ik zo dat dat waar is!! Maar misschien als ze nog eens pendelt komt er wat heel anders uit... Ach ja, ik houd het op goed klussen, dat helpt vast het beste!

Sara, echt spannend voor jou zeg.... Ik duim heel hard voor je!
Sharine, ff door de Rd's heen en dan weer hard aan de slag.......
Dimka en Yvonne, toch nog wel redelijk gelijk op met mij.. Tussen de 12e en de 18e, mijn cyclus kan nog alle kanten op!

Maareh, echt gezellig zo, ons eigen clubje, ik reageer momenteel verder op geen ander topic... Komt vast weer wanneer ik in spanning zit na mijn eisprong, haha..

Slaap lekker allemaal!
Welterusten...

xx Es

Hallo meiden!

Hey Sara, het klinkt inderdaad veelbelovend, maar wel goed van je dat je er rekening mee houd dat je lichaam rare dingen met je kan doen. Erg spannend hoor! Ik hoop dat je ongi wegblijft!

Hey Esther er is inderdaad veel geschreven hier! Gezellig he? En ja jouw NOD is ook dicht bij die van mij! Ik vind ook de tijd na de eisprong  erg spannend.  Dan begint het eigenlijk he?

Liefs Yvonne  

Hoi meiden,

Ik heb net getest en hij was negatief.
Als de rd's er volgende week dinsdag nog niet zijn, test ik weer.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Balen meid van je negatieve test, we zijn er allemaal wel achtergekomen dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden. Hoop voor jou toch nog een snelle positieve test.  

Liefs Sharine

hoi allemaal,

@sara, jammer van de negatieve test, maar misschien maakt je lichaam wel langzaam het hormoon aan. laten we hert hopen en dat de volgende positief mag zijn!

wij zijn gisteren maar begonnen met klussen, nog te vroeg om voor het eggie te gaan, maar ja mijn man zegt je moet wel oefenen hoor!!!!!

liefs dimka

Terug
Bovenaan