Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Sara,

Jeetje je hebt echt temp. schommelingen zeg! Ja misschien toch ook wel iets weersverandering, maar ja wel gek? Ik duim voor je dat  je ongi weg blijft hoor!  

Ja stom he van die commotie rondom het pendelen! Nou ja ik begrijp heel goed dat Sharine het niet meer gaat doen hier.

Liefs Yvonne  

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 18:40:59'));

Hoi Yvonne

Ik vond het ook zo sneu voor haar ze geloofd er nou eenmaal in en ik vind ieder zijn eigen. Maar ik heb toch besloten om er mee te stoppen. Voor jou wil ik wel pendelen en voor diegene waarmee ik actief klets maar niet meer voor alleman.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja iedereen in zijn eigen waarde laten, als je met je mening iemand kwetst moet je dat gewoon niet doen. Oke dank je dat je voor mij nog wel wilt pendelen, ik waardeer het wel hoor! En ik begrijp het heel goed dat je dit hebt besloten, ook omdat het je heel veel energie kost en dat er dan toch negatieve reacties op komen!

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Sara volgens mij heb je nog helemaal geen ei gehad. Je temp is vrij laag moet ik zeggen en het schommelt veel ste veel. Weet je wel zeker dat je een ei hebt gehad. Is het de eerste keer dat je tempt of doe je het al een aantal maanden. Zo ja wat is normaal je gemiddelde temp. Als je ei is geweest moet hij toch volgens mij hoger zijn. Temperatuur kan er iets mee te maken hebben maar dat is dan minimaal. Meid het maakt je zo wel onzeker of niet.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Mijn temp. is na mijn ei altijd 37,1. Ik vind dat ook wel laag?

liefs yvonne

Hoi sharine,
ik vind ook dat mijn temp erg laag is, maar dat is hij altijd geweest. ik kom niet hoger dan 36,6 of een  paar keer 36,8 tijdens de warme dagen in april.

hier is de link naar mijn FF homepage. ik temp sinds  14 april dus 3,5 maanden.

http://www.fertilityfriend.com/home/19e048

Ik heb mijn temp van vandaag ff verwijderd om te laten zien hoe FF mijn temp etc geanalyseerd heeft. na de invoering van vandaag, kreeg ik de melding dat door de schommelingen ze niet duidelijk kunnen zeggen wanneer.....
pfff, ja het maakt me best onzeker. zeker omdat mijn moeder er 6, 3  jaar en 9 maanden over deed om zwanger te raken van mij, mijn zusje en broertje....

liefs,

Sara

Hallo Sara,

Ik heb even gekeken op je FF website. Ja het is vreemd en ik kan best begrijpen dat het je onzeker maakt. Maar mijn moeder was gelijk zwanger van mij en van mijn zus zelfs van een keer onveilig klussen. En ik ben al 10 rondes verder en mijn zus nu ook nog iets langer dan ik. Je ziet dat dat niet iets hoeft te zeggen hoor. Wel vervelend dat het zo schommeld he?

Liefs Yvonne

Hoi Sara

Vind het echt heel rot voor je dat je zo'n schommeling in je temp hebt. Ik zou het niet weten heb zelf wel een regelmaat in mijn temp bij mij gaat ie omhoog na ei. Daarvoor schommelt hij wel. Wanneer was je NOD ook alweer.

Hoi Yvonne

Ik was even aan het pendelen voor een andere site en heb gelijk voor jou gependeld.
Ik pendelde dit keer voor jou November 2007 zwanger van een jongen. Hoop voor jou deze maand al hahaha.

Liefs Sharine

Hoi Sharine en Yvonne,

Bedankt voor jullie reacties. Omdat mijn temp zo schommelt, is hij dus niet goed te analyseren en dat is precies de reden waarom ik deze maand ga beginnen met sensi-ovu-testen. Ik heb ze al gekocht en moet alleen nog kijken vanaf welke dag ik ze eventueel zou moeten gebruiken en hoe lang. Maar dat is natuurlijk als het niet raak is.  Anders bewaar ik ze gewoon voor onse 2e wondertje. Ze zijn goed tot half of eind 2009.

Mijn nod ligt ergens tussen 22 juli en 1 augustus.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan