Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi meiden,

ik geloof dat ik nu ook weer voor het eggie ga, krijg vandaag ook al vee lafscheiding, dus ik denk ook dat mijn ei vroeg komt, we oefenen en wachten. wel vreemd hoor, ik heb 2 weken lang visitie uit nederland, dus moeten (alweer!!!)zachtjes doen, ze slapen wel aan de andere kant van het huis, en dat is nogal groot, maar ja je denkt er toch om he!

liefs dimka

Hoi Meiden

Kwam even spieken, mijn oudste zoontje is vandaag jarig hij is 4 jaar geworden en weer goed flink verwend.

Yvonne dat word op tijd klussen dit keer maar wees blij dat je het merkt he.
Sara het blijft spannend met je meid ga voor je duimen nog.
Esther vervelend die bruine prut is waarschijnlijk nog oud bloed wat erruit moet heb het ook wel eens gehad dat het wat langer duurde voordat het over ging. (is niks ernstig hoor).
Dimka klussen in huis waar mensen dicht naast je liggen is niet erg fijn he je kunt je niet helemaal laten gaan hahahaha. Maar het gaat gewoon allemaal door veel succes.

Hier is ongi nog maar wel dit keer in lichte mate.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

@Sharine: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste. Hebben jullie een feestje gegeven?
@Yvonne: vervelend dat je je weer wat minder voelt. Hopelijk ben je weer 100% als het echt tijd wordt om te klussen.
@Dimka: ja, dat is altijd onhandig. Dan maar een paar keer stil, het is voor een goed doel. Hahaha.

Hier verder nog geen ongi tekens. De andere symptomen zijn er nog wel. De hoop begint toch wel wat te groeien. Ik zit nu op dag 36 en dat is de dag waarop ik vorige maand ongi werd. Maar aangezien er geen ongi tekens zijn, ben ik wel blij. Het wordt nu wel moeilijker om niet te gaan hopen, aangezien ik nog tot 1 augustus moet wachten.

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Sharine, nog gefeliciteerd met je zoontje! Het is wel verslavend he om hier nog snel even te kijken iedere dag! Haha heb ik ook last van hoor.

Dimka, dat is toevallig dat jij ook een vroege ei hebt! Ja het is lastig als er andere mensen logeren! Dat heeft ook nog wel iets grappigs dan moet je heel stil zijn en ja het is natuurlijk voor een goed doel!

Sara, meid het wordt met de dag spannender zeg! Ik leef echt met je mee hoor! En het duimen voor je!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

nou hier gisteravond stil geoefend en ging prima hoor!!!! wel lachen en giechelen, terwijl ze eigenlijk niks kunnen horen!!!! zo ver liggen ze!!!!

sara ik hoop het zo dat het echt is

yvonne wij lopen redelijk gelijk zo, hopelijk voel je snel beter

sharine nog gefeliciteerd met je zoontje

esther, ook alles goed?

Hey meiden,

Alles hier nog helemaal prima, ben me mentaal aan het voorbereiden op een zware anderhalve klusweek die morgen begint, hihhihihihi

Sara, jij bent vast zwanger, die symptomen en zo'n lange cyclus... Ik hoop het zo voor je
Sharine, GEFELICITEERD!!! je zoontje slaapt nu vast al, maar doe hem maar een dikke knuffel van me
Dimka, Ssssssssssst wel zachtjes blijven doen he!! haha, weet je zachtjes doen maakt het alleen maar extra spannend,zou toch leuk zijn als je zo zwanger wordt...
Yvonne, voel je je al wat beter? Ik hoop het voor je.....

Nou slaap lekker voor straks en tot morgen!

xx Es

Hallo meiden,

Esther, het klussen kan weer beginnen he!! Haha ik hoop dat je je mentaal hebt voorbereid!!!

Dimka, ik kan me voorstellen dat je wat hebt afgelachen zo! Grappig!

Nou voel me veel beter nu! Gelukkig!

Nou meiden ik ga slaapies doen hoor!!
Doei doei!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

He Dimka ja dat zal vast lachen zijn geweest sex hebben terwijl iemand anders iets verderop licht hahahahah. Trouwens wij hebben altijd zowieso pret in bed er is altijd wel iets waardoor een van ons tweeen in de lach schiet. Maar daar hou ik wel van pret in bed.

Ja Sara het lijkt er wel echt op dat je zwanger bent mijn duimen draaien nog.

Esther en Yvonne weer flink aan het klussen want jullie ei komt vandaag of morgen al he nou veel klusplezier meiden.

Nou hier is ongi bijna over dus kunnen wij ook binnenkort weer klussen. Meiden ik wens jullie alvast een fijn weekend.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan