Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:02:54'));

ik zit in ronde 3, voor mijn tweede kindje.
mijn zoontje is nu 22 maanden.

liefs dimka

haha best leuk zo'n banner!!!!!

Hey meiden,

Hebben jullie de reactie gelezen van missmama op het topic van Karen streep = streep??? Echt ongeloofelijk!! Probeer je een aardige reactie op het forum te plaatsen, krijg je zon reactie... Nou als ze mijn steun niet wil omdat ik nog niet zoveel rondes heb meegemaakt, dan niet!!! Dan kan ze beter helemaal niet reageren, het was goed bedoeld hoor..... gaan we weer!!!! Ik dacht echt dat we verlost waren van het kwade, hahahaha

Hallo esther!
Haha ja dat heb ik vanmorgen ook gedaan joh! Flink met mijn benen omhoog gelegen!
Het wordt nu al weer mijn 10e ronde, maar in het begin waren we er niet zo veel mee bezig. Toen hadden we zo iets van we zien wat er uit komt. Pas vanaf de 6e ronde ben ik hier geweest en heb ik mijn ei in de gaten gehouden en het schrijven hier houd je er ook veel meer mee bezig.

Liefs Yvonne

hoi esther

ik zit net de reactie te lezen, maar dat slaat weer helemaal nergens op. als ze zo negatief zijn, hoeven dat niet op iemand anders af te reageren!!!!

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja dat had ik dinsdag ook zo erg! Raar he ik dacht een vroeg ei te hebben. Maar gisteravond en vanmorgen met klussen deed het iets pijn. Dus dat betekend ook dat mijn ei er vandaag of morgen is. Mijn sfscheiding valt nu ook mee.
Dus nu kunnen jullie weer ongestoord klussen!!! Haha!

Liefs Yvonne

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:25:09'));

hoi esther

ik zit net de reactie te lezen, maar dat slaat weer helemaal nergens op. als ze zo negatief zijn, hoeven dat niet op iemand anders af te reageren!!!!

liefs dimka

Daar reageren we dus gewoon niet meer op!!!! Ik snap  niet dat je zo'n reactie plaatst.. natuurlijk kan je aangeven wat je ervan denkt, want dat wordt ook gevraagd, maar toch niet op zo'n manier!!!

Hallo meiden!

Ik dacht ook dat er nu weer gezellig gebabbeld kon worden zonder gekat! Blijkbaar voor sommige meiden nog steeds niet! Trek het je niet aan! Dat negatieve gezeur!

Liefs Yvonne

Ik had ook vanmorgen na het klussen een steekje onderin mijn buik..... misschien wel mijn ei, je weet het maar nooit, maar ach, we gaan vanalles voelen en denken!
Leuk he, dat deze periode weer is begonnen??? Vind ik wel gezellie zo onze ervaringen delen...

xx Es

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:29:19'));

Hallo meiden!

Ik dacht ook dat er nu weer gezellig gebabbeld kon worden zonder gekat! Blijkbaar voor sommige meiden nog steeds niet! Trek het je niet aan! Dat negatieve gezeur!

Liefs Yvonne

Blij dat op ons eigen topic tenminste niet gekat wordt!!!! Vind het hier veeeeeeel gezelliger...... Vind het wel jammer en sneu voor Karen dat er zo gereageerd wordt, maar ik weet wel, ik reageer nooit meer op een topic van Missmama! haha

Terug
Bovenaan