Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Blij dat op ons eigen topic tenminste niet gekat wordt!!!! Vind het hier veeeeeeel gezelliger...... Vind het wel jammer en sneu voor Karen dat er zo gereageerd wordt, maar ik weet wel, ik reageer nooit meer op een topic van Missmama! haha

Ja gelukkig hier wel ja! Nee ik had er ook niet meer op gereageerd! Is ook sneu voor Karen! Ik heb nog wel even gereageerd, ik kan er niet goed tegen als iemand zo reageerd. Is misschien ook altijd niet goed maar dat is mijn karakter nou eenmaal. Haha!

Liefs Yvonne

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:30:37'));

Ik had ook vanmorgen na het klussen een steekje onderin mijn buik..... misschien wel mijn ei, je weet het maar nooit, maar ach, we gaan vanalles voelen en denken!
Leuk he, dat deze periode weer is begonnen??? Vind ik wel gezellie zo onze ervaringen delen...

xx Es

Ja leuk man! Is zo gezellig he? Misschien is het wel je ei hoor! Ik had gister steeds  steken linksonderin, bij mijn lies. En nu nog. Donderdag had ik het rechtsonderin? Zo raar? Ik weet het ook niet zo goed misschien dubbele eisprong Haha zou niet gek zijn dubbele kans dan ook!!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:39:23'));

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 10:30:37'));

Ik had ook vanmorgen na het klussen een steekje onderin mijn buik..... misschien wel mijn ei, je weet het maar nooit, maar ach, we gaan vanalles voelen en denken!
Leuk he, dat deze periode weer is begonnen??? Vind ik wel gezellie zo onze ervaringen delen...

xx Es

Ja leuk man! Is zo gezellig he? Misschien is het wel je ei hoor! Ik had gister steeds  steken linksonderin, bij mijn lies. En nu nog. Donderdag had ik het rechtsonderin? Zo raar? Ik weet het ook niet zo goed misschien dubbele eisprong Haha zou niet gek zijn dubbele kans dan ook!!

Liefs Yvonne

Zo grappig!! dat had ik vorige maand ook!!! Eerst een avond rechts en toen de volgende avond llinks een steek... Duurde niet lang maar ongeveer 5 minuten... maarja, dat was ook niets geworden.....

Oh ja, ik vond het echt fijn dat je juist wel gereageerd hebt, gaf mij weer ff een gevoel van dat ze leest dat er meerdere zo over denken!

Of misschien leest ze ons topic wel mee...... hahahahahaha

xx Es

Zo grappig!! dat had ik vorige maand ook!!! Eerst een avond rechts en toen de volgende avond llinks een steek... Duurde niet lang maar ongeveer 5 minuten... maarja, dat was ook niets geworden.....

Oh ja, ik vond het echt fijn dat je juist wel gereageerd hebt, gaf mij weer ff een gevoel van dat ze leest dat er meerdere zo over denken!

Of misschien leest ze ons topic wel mee...... hahahahahaha

xx Es

Ja raar is dat he? Ik heb dat de laatste rondes heel erg gehad die steken rond mijn ei.
En het duurde wel de hele dag steeds maar niet constant zeg maar af en toe een paar minuten.

Ja je kunt toch niet steeds katten! Is toch zo stom! Misschien vond ze je topic over gekat en gezeik wel niks en moest ze op je afreageren!   Wie weet....nou ja laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken nu.....

Liefs Yvonne

Hey,

Soms denk ik inderdaad wel iets van mijn ei te voelen, ik voel het ook pas nu weer, nu ik in mijn klusweek zit..... Maarja, het kan net zo goed zijn dat mijn ei pas volgende week komt (omdat ik afgelopen maanden zo'n lange cyclus had)

Ik ga heel hard duimen voor ons allemaal op het forum!!!!!
En natuurlijk ook heel veel klussen!!!

liefs esther

Ja lastig is dat he? Je voelt van alles als je er op gaat letten, maar je weet het niet zeker steeds! Als je het zeker wilt weten moet je je temp. op gaan meten. Een dag voor je ei daalt ie even en dan stijgt ie op de dag  na je ei met 0,3 ongeveer.

Laten we flink duimen en ....blijven klussen, dat is altijd goed!

Liefs Yvonne

Hey, ik heb niet eens een thermometer!!! haha... Ach ik probeer het de eerste 6 maand gewoon zonder temp.  ben ondertussen mijn huis mooi aan het poetsen, schiet niet echt op zo..... haha

Onze hond was vannacht blijkbaar ziek, hij heeft de hele hal ondergekotst en gepoept, diarree.... toen dat vol heeft op de trap nog wat laten lopen en op de zolder... Lag dus vanmorgen om 7.00 uur al op mijn knietjes samen met mijn vried om alles weer schoon te krijgen... In de hal hebben we marmer, maar op de tarp en overloop vloerbedekking, krijg die lucht er maar weer eens uit!!!! Pfffffff, wat een werk....
Maar ook wel zielig voor de hond ], die ligt te rillen op zijn kussen, echt zielig!!
We hebben vanmorgen nog tegen elkaar gezegd, als we dit kunnen, dat kunnen we ook wel een kind opvoeden (en zijn poep en kots opruimen) hahahahaha

Hebben jullie nog huisdieren?

xx Es

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:11:31'));

Hey, ik heb niet eens een thermometer!!! haha... Ach ik probeer het de eerste 6 maand gewoon zonder temp.  ben ondertussen mijn huis mooi aan het poetsen, schiet niet echt op zo..... haha

Onze hond was vannacht blijkbaar ziek, hij heeft de hele hal ondergekotst en gepoept, diarree.... toen dat vol heeft op de trap nog wat laten lopen en op de zolder... Lag dus vanmorgen om 7.00 uur al op mijn knietjes samen met mijn vried om alles weer schoon te krijgen... In de hal hebben we marmer, maar op de tarp en overloop vloerbedekking, krijg die lucht er maar weer eens uit!!!! Pfffffff, wat een werk....
Maar ook wel zielig voor de hond ], die ligt te rillen op zijn kussen, echt zielig!!
We hebben vanmorgen nog tegen elkaar gezegd, als we dit kunnen, dat kunnen we ook wel een kind opvoeden (en zijn poep en kots opruimen) hahahahaha

Hebben jullie nog huisdieren?

xx Es

....Och wat zielig zeg! Ja ook voor jullie hoor dat jullie alles moeten schoonmaken, maar inderdaad dan kunnen jullie ook wel tegen een poepluier! Haha! Dat is alvast een oefening joh!

Mijn mannetje en ik kunnen allebei niet goed tegen bloed! We zeiden al als we een kind hebben en er gebeurt wat mee vallen we straks flauw... mooie ouders zijn wij! Maar dat zal wel meevallen in het echt hoor!

Ik  heb een kat, maar die is bij mijn ouders omdat ik die al had voordat ik mijn mannetje gevonden had! En ja die hebben we er eerst gelaten omdat we nog gaan bouwen en nu ondertussen van het ene huis naar het andere slepen! Mijn mannetje heeft zijn huis in februari verkocht, ik de mijne vorig jaar oktober en nu zitten we tijdelijk in een huis van kenissen tot dat ons huisje klaar is. En nu is mijn zwager op vakantie en passen we weer op hen huis en de twee honden! Haha volg je hem nog?
Mijn ouders zijn ook op vakantie, dus moeten we ook op hen huis passen en de kat eten geven! En mijn schoonmoeder en haar man zijn ook op vakantie en daar moeten we ook op het huis passen! Iedereen is dus vakantie, en wij hebben er een dagtaak bij! Haha geeft niks hoor, want ik heb het graag voor ze over.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan