quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:11:31&apos

);
Hey, ik heb niet eens een thermometer!!! haha... Ach ik probeer het de eerste 6 maand gewoon zonder temp. ben ondertussen mijn huis mooi aan het poetsen, schiet niet echt op zo..... haha
Onze hond was vannacht blijkbaar ziek, hij heeft de hele hal ondergekotst en gepoept, diarree.... toen dat vol heeft op de trap nog wat laten lopen en op de zolder... Lag dus vanmorgen om 7.00 uur al op mijn knietjes samen met mijn vried om alles weer schoon te krijgen... In de hal hebben we marmer, maar op de tarp en overloop vloerbedekking, krijg die lucht er maar weer eens uit!!!! Pfffffff, wat een werk....
Maar ook wel zielig voor de hond ], die ligt te rillen op zijn kussen, echt zielig!!
We hebben vanmorgen nog tegen elkaar gezegd, als we dit kunnen, dat kunnen we ook wel een kind opvoeden (en zijn poep en kots opruimen) hahahahaha
Hebben jullie nog huisdieren?
xx Es
....Och wat zielig zeg! Ja ook voor jullie hoor dat jullie alles moeten schoonmaken, maar inderdaad dan kunnen jullie ook wel tegen een poepluier! Haha! Dat is alvast een oefening joh!
Mijn mannetje en ik kunnen allebei niet goed tegen bloed! We zeiden al als we een kind hebben en er gebeurt wat mee vallen we straks flauw... mooie ouders zijn wij! Maar dat zal wel meevallen in het echt hoor!
Ik heb een kat, maar die is bij mijn ouders omdat ik die al had voordat ik mijn mannetje gevonden had! En ja die hebben we er eerst gelaten omdat we nog gaan bouwen en nu ondertussen van het ene huis naar het andere slepen! Mijn mannetje heeft zijn huis in februari verkocht, ik de mijne vorig jaar oktober en nu zitten we tijdelijk in een huis van kenissen tot dat ons huisje klaar is. En nu is mijn zwager op vakantie en passen we weer op hen huis en de twee honden! Haha volg je hem nog?
Mijn ouders zijn ook op vakantie, dus moeten we ook op hen huis passen en de kat eten geven! En mijn schoonmoeder en haar man zijn ook op vakantie en daar moeten we ook op het huis passen! Iedereen is dus vakantie, en wij hebben er een dagtaak bij! Haha geeft niks hoor, want ik heb het graag voor ze over.
Liefs Yvonne