Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Ja dat temp. heb ik ook pas na een half jaar gedaan geloof ik hoor! Kan nog zat!

Hey Yvonne,

Nou daar ben je mooi klaar mee de komende 2 weken!! haha
Wel lief van jullie dat jullie overal op willen passen.....
Wanneer gaan jullie bouwen dan? Al een plan en weten jullie ook al wanneer het klaar zal zijn? Spannende periode!
Jullie zijn eigenlijk ook aleen behoorlijk poosje bezig he? Lijkt me soms best wel moeilijk als je dan alle blije reacties leest op dit forum van mensen die in no time zwanger zijn geraakt! Vind het knap dat je er nog op deze manier mee bezig bent, dikke
Heb je Sharine al gevraagd of ze voor je wil pendelen? Misschien een meevaller...
Pff, nu ik dit typ en vanmorgen geklust heb, voel ik wel de hele tijd bedrijfigheid in mijn onderbuik... Ach, hoort er allemaal bij... Vorige maand had ik eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes en ook niet het gevoel dat het raak zou zijn, misschien deze maand....

@Sharine, wanneer begint je klusweek?
@Dimka, goed je best doen hé!!!
@Sara, al getest??? ben zoooo benieuwd!!!

Kus Esther

Ja joh! De bouwvergunning zou eind juli -begin augustus rond zijn. Maar ja met die vakantie erbij! We wachten nog af....het huis is wel al uitgegraven, dus ze kunnen dan gelijk met de fundering bezig straks. We moeten echt nog even wachten en ja hoe lang het gaat duren....geen idee. We bouwen zelf en hebben geen plannning  gemaakt, omdat dat toch nooit  uitkomt.

Ja Sharine had eerst gependeld voor juli 2007/ jongetje en nu november 2007/ jongetje.
Misschien is het nu wel raak, want het is nog juli nu, kan nog! Ik hoop het echt in november zijn we precies een jaar bezig. Mijn cyclus is erg kort daarom nu al de 10e ronde.

Sorry hoor maar heb je die reactie weer gelezen bij streep=streep!

Liefs Yvonne

Ben altijd wel positief gebleven, maar dat ben ik overal in. Daar ben ik wel blij mee, het is maar zelden dat ik een klein negatief stemmetje hoor in mijn achterhoofd!! Haha!
Het wordt er ook niet anders van als je zit te treuren of depri wordt. Je bent zwanger ..of niet en ja bij mijn geval steeds het laatste. Ik heb wel een keer waarcshijnlijk een hele vroege miskraam gehad, maar je dat kan gebeuren. De meesten merken het niet eens omdat het gewoon ongi lijkt.

Bouwen duurt altijd langer dan verwacht volgens mij.... balen!!
Maar hopen dat je vergunning snel rond is kunt beginnen met bouwen...
Sharine heeft voor mij ook gependeld, augustus 2007, maar nu durf ik haar niet meer te vragen, veel te bang dat het anders wordt!
Ik denk dat missmama ook een paar keer een miskraam heeft gehad als ze wel positief getest heeft, want anders kan je nooit een streepje krijgen, HCG-hormoon is HCG-hormoon, of je moet al wel veel te vroeg getest hebben.....
Maar laat ik haar dat maar niet vertellen, want dan barst de hel los (ze heeft vast last van haar hormonen, hahahahahaha)

Liefs Es

Ja joh we hebben de bouuwaanvraag 4 januari al ingediend, normaal duurt dit 3 maanden ongeveer, maar wij wijken weer af van het normale. Iets wat niet in het bestemmingsplan staat en dan wordt er een andere procedure gestart en moet het eerst bij de provincie goedgekeurt worden en dan door de gemeente. Belachelijk dat het zo lang moet duren > 6 maanden!!
Oh spannend zeg! Augustus 2007, dat zou kunnen betekenen nu of volgende ronde!
Ja waarschijnlijk is missmama ook een paar keer zwanger geweest anders kun je inderdaad niet positief testen! Heb ik ook nog nooit in die 10 rondes gehad. Maar ja dat wil ze toch niet horen, dus houden we ons maar stil toch? Ja hormonen...kan hihi, en er zijn ook vaak meiden  depri als ze langer bezig zijn. Dan weten ze zelf niet zo goed hoe ze overkomen als ze negatief reageren en katten. Ze denken dat jan en alle\man hen aanvalt en vinden bovendien zichzelf het zieligst. Ik wil nooit zo worden hoor, ook al ben ik straks een jaar bezig! En natuurlijk zijn de meeste meiden niet zo hoor en het geeft ook al helemaal niet als ze eens zo denken, maar tussen denken en schrijven zit toch wel weer verschil he?

Ja waarschijnlijk is missmama ook een paar keer zwanger geweest anders kun je inderdaad niet positief testen! Heb ik ook nog nooit in die 10 rondes gehad. Maar ja dat wil ze toch niet horen, dus houden we ons maar stil toch? Ja hormonen...kan hihi, en er zijn ook vaak meiden  depri als ze langer bezig zijn. Dan weten ze zelf niet zo goed hoe ze overkomen als ze negatief reageren en katten. Ze denken dat jan en alle\man hen aanvalt en vinden bovendien zichzelf het zieligst. Ik wil nooit zo worden hoor, ook al ben ik straks een jaar bezig! En natuurlijk zijn de meeste meiden niet zo hoor en het geeft ook al helemaal niet als ze eens zo denken, maar tussen denken en schrijven zit toch wel weer verschil he?

Ach ja, wij zitten in ieder geval op één lijn! Even nuchter...
Ik moet zo weg, maar probeer later vandaag nog wel ff in te loggen....
We hebben wel heel veel gekletst zeg vandaag...... Hoop dat de andere meiden er nog wijs uit worden! haha

Tot snel....

dikke kus, Esther

Ach ja, wij zitten in ieder geval op één lijn! Even nuchter...
Ik moet zo weg, maar probeer later vandaag nog wel ff in te loggen....
We hebben wel heel veel gekletst zeg vandaag...... Hoop dat de andere meiden er nog wijs uit worden! haha

Tot snel....

dikke kus, Esther

Haha ja dat is ook zo! Ben altijd vrij nuchter..! Nou de andere meiden hebben nog wel wat te lezen ja! Haha, grappig he! Nou misschien tot later! Doei doei...

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan