Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Meiden

Jeetje er is weer flink gekletst vandaag zeg, kan het helemaal niet meer bijhouden. Heb de topic nog niet gelezen maar doe ik nog even dus als ik goed begrijp is missmama weer flink de boel aan het opruien. Ik dacht dat ze hier niet meer wou komen omdat ze zich hier niet meer thuisvoelde.

Maar goed meiden ik ben jaloers op  jullie, jullie ei is weer gekomen of komt vandaag of morgen. Gelukkig is mijn ongi weer over dus kunnen wij ook weer gaan klussen. Die van mij zou denk ik pas volgende week komen, al hoop ik dat ik dit keer een vroege ei heb.

Esther wat zielig voor je hond dat hij/zij zo ziek is. Ja die stank krijg je er moeilijk weer uit zelfs de vlekken. Heb het laatst ook gehad dat onze hond in de bench de kleed had ondergepoept met diaree. Arm beest gelukkig ruimde mijn man het op want het stonk vreselijk. Hoop dat je beestje weer snel de oude is.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ik ben blij dat je ongi weer voorbij is en dat er weer geklust kan worden! Heb je volgende week dan je ei?

Ja joh missmama is weer bezig en net nu het zo goed ging hier op het forum. Ik snap het echt niet dat je nou niet gewoon positief kunt reageren, je hoeft het niet eens te zijn, maar dan kun je het wel aardig brengen toch?

Nou mijn ei is nu toch ergens i.p.v. van de week. En vanmorgen nog geklust! Wie weet.... brengt deze ronde geluk!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Pff, ff bij lezen hoor. Hahaha.

Ik mis het wel heeeel erg om huisdieren te hebben. Ik mis de gezelligheid ervan. We willen heeeeel graag een hondje (of 2), maar omdat we nog niet klaar zijn met ons huis (en laat staan de tuin) wachten we nog even. Ik wil dat alles netjes is en niet gevaarlijk is voor zo’n beestje. Ik weet dat ze in staat zijn om van alles op te eten en met al dat gereedschap en verf is dat niet handig. Dus nog even wachten.

Verder gaat het hier net zoals gister. Het is inmiddels dag 38 van ronde7. Ben vandaag wel veeel minder misselijk. Gelukkig. Ik kon het dus niet laten om vanmorgen te testen. Jammer genoeg weer negatief. Ik zit nu 14 dagen na mijn ei dus als ik zwanger zou zijn, zou ik wel wat hormonen in mijn bloed moeten hebben. We zien wel. Nogsteeds geen buikpijn of RD’s dus het kan nog steeds goed gaan. . . . .

Ik heb de reacties ook gelezen. Wel jammer dat je van dat gezeur kan krijgen als je juist zo’n leuk bericht hebt om te delen. Ik reageer er totaal niet op. Als iedereen er wat op blijft zeggen (positief of negatief), blijft het een gezeur. . . Als een aan heeft gegeven dat een reactie niet klopt, vind ik dat voldoende. Ik ben erg blij dat het hier wel altijd zo gezellig is. :p

@Yvonne: dan wordt het al weer spannend. . . . Temp je deze ronde ook niet? Dat had je de vorige ronde toch niet gedaan?
Wat kunnen die signalen toch verwarrend werken. . . .
Hahaha, je hebt het wel druk met al die huizen zeg. En dan ook nog huisdieren om op te passen en te voeren. Haha.
Succes met je vergunning. Hopelijk is hij snel binnen zodat jullie nog voor de winter ene boel gedaan kunnen krijgen.

@Esther: ik houd door mijn afwisselende cyclus ook rekening het met min en max wat ik als dagen gehad heb. Heb nu alleen wel een heeele lange klusperiode. Hahahaha.
Wat vervelend dat je hond alles vies had gemaakt. Ja, dat is afzien zo vroeg op de morgen. Mijn ouders hadden op een gegeven moment 6 volwassen honden dus er lag regelmatig wel iets wat opgeruimd moest worden. Inderdaad wel een goede test om te kijken of jullie er tegen kunnen.

@Dimka: wat lief!!! Hopelijk helpt het!!! Wat doe jij eigenlijk om je ei op te sporen? Temp jij ook of let je alleen op je afscheiding?

@Sharine: fijn dat je ongi weer over is. Volgende week al weer je ei. Toch alweer best snel, als je een vroege hebt dus.

Esther, Dimka en Yvonne: Wel toevallig dat jullie je ei en nod weer op bijna de zelfde dag hebben. Spannend!!! Ik loop niet bepaald meer gelijk met jullie, maar blijf het wel leuk vinden om met jullie mee te leven en mijn eigen dingen mee te delen.

Nou dames, het is een heel stuk geworden, maar er was ook een boel bij te lezen. Voor de dames rond hun ei succes met klussen.

Ik ga actief worden. Ik kom straks nog ff kijken.

Liefs,

Sara

Hallo Sara,

Gelukkig nog niks te bekennen, wel jammer dat je negatief getest hebt. Maar zo lang geen bloed is het goed! We blijven duimen voor je!

Wij willen straks ook wel 2 honden, maar ook pas als we als we alles klaar hebben.
Hoe is het bij jullie? Is het eind al in zicht met jullie verbouwing?

Wij moeten idd. op veel huizen passen! Maar dat geeft niet, ze zijn allemaal even lekker op vakantie, even lekker ontspannen!

Ja grappig dat Dimka, Esther en ik   weer bijna tegelijk onze NOD's hebben. Het is ook leuk dat jij en Sharine een andere NOD hebben, want dan kunnen we blijven duimen met elkaar in een andere periode  en dat is ook leuk! Anders hebben we de ene keer alle NOD's en de andere keren niks.

Liefs Yvonne

Hai allemaal,

Goed te lezen dat iedereen er nog is!!!
Inderdaad was Missmama de boel weer aan het afkatten, snap ook niet zo goed waarom, want ik had echt niets negatefs geschreven en toch zo'n reactie (ik wist trouwens niet dat zij de vorige keer ook degene was die zo kattig deed)

@Sara: Ik snap er helemaal niets meer van! Hoe kan dat nou toch, 2 weken over tijd en nog steeds geen positieve test, vind het echt heel vreemd hoor.. Het zou toch niet zo zijn dat je deze maand een cyclus overslaat, want dan moet je alweer aan de klus of niet? Dan zou je weer gelijk lopen met ons... hahahaha....

@Sharine: Ook jij kan weer bijna beginnen! Het lijkt misschien dat onze NOD's bij elkaar liggen, maar je zal zien, aan het einde van de maand is het weer heel erg verschillend...

@Yvonne en Dimka: Ik wil jullie nu even niet zo vaak op het forum zien hoor, jullie moeten heel druk zijn met iets anders! hihihi

Leuk om te horen dat jullie ook allemaal dierenvrienden zijn! Ik zou er ook nog wel heel graag een hond bij willen, maar dat gaat momenteel gewoon niet. We werken allebei full-time en mijn vriend neemt deze hond iedere dag mee naar zijn werk (daar hebben we ook nog een grote hond op het buitenterrein een bouvier) en 2 mee nemen   wordt echt teveel, dus wie weet als we ooit kindjes hebben en ik minder werk.....

Ik hoop echt dat ons clubje lang blijft bestaan, mijn voornemen is: net zo lang tot we allemaal zwanger zijn!

Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Ik uit het oosten van het land, Denekamp (een dorpje in de buurt van Oldenzaal) Misschien zegt het jullie iets..

Nou, tot snel...

xx Es

Hallo Esther,

Nou je krijgt mij niet weg hoor hier! Haha ik woon niet zo ver bij je vandaan. In de buurt van Emmen/Drenthe.

Grappig he, ben wel eens in Denekamp geweest. Is leuk. Ben ook wel eens in Oosterik geweest daar.

Ja leuk zeg dat je vriend jullie hond mee kan nemen! Wij hebben wel veel ruimte straks bij huis, dus kunnen we een hele grote honderen maken met een hondehuis! Haha lijkt me wel heel leuk.

Ik ben trouwens 27, hoe oud zijn jullie allemaal?

Ja lijkt me leuk hier blijven schrijven tot dat we allemaal zwanger zijn.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Oosterik, wie is daar nou niet geweest? haha.. Is wel een leuk dorp, alleen vind ik het er wel wat rustig.... Ik ben trouwens ook 27, mooie leeftijd dacht ik zo.....

x Es

Ja dat is zo...daar zijn al veel mensen geweest! Haha! Heb je daar altijd gewoont?
Ja 27 is een mooie leeftijd! Ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 28e kinderen wou, dus dat zou nog goed kunnen! Haha grappig he?

Terug
Bovenaan