Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Hoi

Ik kom ook uit het oosten van het land. Heino een dorp vlakbij Zwolle. Het is niet zo heel groot dorp maar wil er ook niet weg ben er geboren en getogen. O ja ik ben net 30 jaar geworden.

Heb 2 kids en 2 honden. 1 hond voor buiten op de boerderij en dat is een asbakkenras mengelmoes van labrador, collie en nog een ras alleen kan ik er nu niet opkomen. En onze andere hond is een king charles spaniel (ofwel pim fortyn hondje) en dat is zo'n scheetje ben er helemaal verzot op is ook vreselijk lief voor kinderen een echte knuffel hond.

Liefs Sharine

Al 3 uit het oosten vh land, vandaar dat we allemaal zo nuchter zijn!! haha

@Sharine: Wil jij nog eens voor mij pendelen, ben toch zo benieuwd of er nog steeds augustus 2007 uitkomt.....

Ik heb trouwens een leuke tip voor jullie, ik roep het niet over het hele forum, want dan hebben wij geen kans meer:

Check www.nivea.nl en klik op het meisje met de tuinslang id hand en win een bikini. Ik heb het net gedaan en na 3x had ik de bikini gewonnen. LET OP: er zijn er 500 per dag te vergeven, dus als het niet lukt zijn ze op en kan je morgen weer proberen.
Vul geen e-mailadressen in als het niet lukt, maar klik gewoon kruisje en speel het spel opnieuw, hartstikke leuk.
Als je het plaatje daarnaast aanklikt dan kan je een t-shirt winnen (125 per dag) maar die zijn allang op voor vandaag, helaassssss

Dikke kus, Es

Hallo Sharine,

Dat is grappig, woon je ook niet zo ver weg! Dicht bij Zwolle, ik ben ook wel eens in Heino geweest, maar wel lang geleden. Op de lagere school met schoolreisje! Haha, ik kan me er niet zoveel van herinneren hoor.

Ja nuchtere mensen zijn wij wordt er gezegd! Klopt wel he?

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Tsjonge wat kunnen jullie kletsen zeg!!
Ik kom hier niet zo vaak meer omdat ik 's avonds heel erg moe ben en overdag aan het werk ben en zo dus maar weinig tijd hou om te kletsen. Toch zoek ik nog steeds dit topic op. Als het goed is ben ik nu bijna 7 weken zwanger. De tijd kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan!!

Ook ik kom uit het oosten van het land. Ik woon in het mooie plaatsje Zuidwolde in Drenthe en ben 25 jaar. Haha.
Ook heb ik net als jullie een hondje. Het is een Jack Russeltje van iets meer dan een jaar oud nu. Een echte lieve schat.

Mijn dochter was jarig en heeft een hamstertje voor haar verjaardag gekregen en binnenkort wordt de diergaarde bij ons uitgebreidt met 3 jonge katjes!

Heel veel klusplezier voor de komende tijd:-D:-D

Voor ons is het afwachten tot de tijd van een echo! Ook heel spannend. Wat krijg je daar te zien en is het allemaal goed.

Liefs,

Tamara.

hoi meiden,

zo ben ik weer. wij klussen rustig verder hoor, maar bij ons loopt er een klein mannetje rond, dus heb geen tijd om overdag te klussen, dus wel tijd voor dit forum, jay is nu bij zijn papa buiten op de boerderij!

wij hebben 2 honden (rottweiler en jack russell)  en 2 katten (rode en schildpad kleur, broer en zusje van elkaar).
wij komen uit het westen van nederland (vlakbij alkmaar), maar nu wonen we in denemarken.
en denekamp daar ben ik als klein meisje nog op vakantie geweest!!!!
ik ben zelf 24 jaar.

ik zat laatst op een andere site en liet mijn ei berekenen, maar die kwam op 25 juli uit, dat vond ik wel raar hoor. volgens mij moet ie toch echt vandaag of morgen ergens komen.
ben je eigenlijk op je vruchtbaarst op dedag dat je je ei krijgt, of de dag erna, of gewoon maar allebei klussen?

liefs dimka

Hai Tamara,

Leuk dat je ook nog steeds met ons meeleest, zoooo leuk voor je dat je zwanger bent!!!!
Het is natuurlijk ook anders als je al zwanger bent, dan heb je ook iet meer zoveel te lezen op dit forum, want jij hebt alle kwaaltjes al gehad en doorstaan! haha
Ik vind het wel heel leuk dat je nog bij ons blijft!
En weer iemand uit het Oosten en dierenvriend.... leuk, leuk....
Hoe voel je je verder? Klachte, kwaaltjes of juist heel energiek? Ik hoop natuurlijk dat je nergens last van hebt..

Kiss, Esther

Hoi Meiden

He Esther ik heb ook een bikini gewonnen bij nivea hahahahahaha.

He meiden leuk dat we elkaar allemaal nog spreken. Vooral omdat de meeste hier uit het oosten komen leuk he en toevallig.
Yvonne weet je nog waar je bent geweest dan met je schoolreisje.

Liefs Sharine

O ja sorry Tammie

Hoe is het met je meid hoe voel je je lekker aan het genieten.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan