Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?
He Esther ik heb ook een bikini gewonnen bij nivea hahahahahaha.
He meiden leuk dat we elkaar allemaal nog spreken. Vooral omdat de meeste hier uit het oosten komen leuk he en toevallig.
Yvonne weet je nog waar je bent geweest dan met je schoolreisje.
Liefs Sharine
Ja, haha leuk hè, dat spelletje!!! Nou maar hopen dat ze een goede maat toesturen, want die heb ik iet op hoeven geven... Een maatje 36 kom ik echt niet in hoor... Doe mij maar 38 of 40!! hihi
Ik ga morgen ook nog ff proberen een t-shirtje te winnen...
Heb je mijn pendelvraagje nog gelezen of doe je dat liever niet meer op dit forum? kan ik me goed voorstellen hoor, dus voel je niet verplicht!
(en dan zeg ik dat ik nuchter ben en toch vragen om te pendelen! hihihi)
Ik heb niet echt van kwaaltjes.
Het enige waar ik last van heb is dat ik ontzettend moe ben.
En ik heb last van de onderrug en zeer gevoelige tepels en ben best prikkelbaar.
Mijn arme mannetje en kindje hahaha.
Ook groei ik al best want ik moet al wel een maatje groter aan!
Haha toch nog wel wat kwaaltjes dus...
Ben gelukkig niet misselijk.
Ook is mijn dochtertje helemaal blij en lief voor me.
Ze geeft steeds kusjes op mijn buik en aaien over mijn buik. Als ik wegga naar het werk zegt ze doe je voorzichtig.
Tis wel heel erg een roze wolk gevoel hier.
Ook zijn we al aan het rondkijken voor babyspullen en hebben we de eerste aanschaf al gedaan terwijl we wouden w88 tot we in ons nieuwe huisje zaten.
Maar ja!! Ongeduldige types hé.
En natuurlijk blijf ik hier meelezen. We hadden allemaal ongeveer dezelfde NOD. Dat ik dan toevallig gelijk in de 1e ronde al zwanger raakte wil niet zeggen dat ik niet met jullie mee wil lezen. Ik ben heel erg nieuwsgierig wanneer het voor julllie raak mag zijn. Ik heb namelijk een poosje voetzonereflextherapie gehad en die vrouw zei dat een kindje zijn/haar moeder uitkiest. En dat zo'n kindje je uitkiest op een moment dat hij/zij dat geschikt vind.
nou jij hebt geluk hoor met die bikini, heb het net 15 keer geprobeerd, maar niks!!!!!!!!!!!
liefs dimka
Volgens mij moet je gewoon blijven proberen en telkens dezelfde kraan gebruiken, of de 500 stuks zijn vergeven en dan kan je het morgen weer proberen!
Suc6!!!!
Hoe ist weer in Denemarken? Hier wel redelijk, tenminste geen regen en een beetje zon, maar geen zomerse temperaturen helaas...
Sorry ik had die vraag over het hoofd gezien. Wil het best proberen hoor maar ik denk dat het verstandig is om eerst de vorige pendel af te wachten. Ooooohh kun je ook een tshirt winnen. Ja ik hoop ook op een goede maat. Normaal heb ik 38 40 dus ben benieuwd ze hebben er ook niet om gevraagd.( vreemd eigenlijk)
En natuurlijk blijf ik hier meelezen. We hadden allemaal ongeveer dezelfde NOD. Dat ik dan toevallig gelijk in de 1e ronde al zwanger raakte wil niet zeggen dat ik niet met jullie mee wil lezen. Ik ben heel erg nieuwsgierig wanneer het voor julllie raak mag zijn. Ik heb namelijk een poosje voetzonereflextherapie gehad en die vrouw zei dat een kindje zijn/haar moeder uitkiest. En dat zo'n kindje je uitkiest op een moment dat hij/zij dat geschikt vind.
Liefs,
Tamara.
Da's grappig dat die vrouw dat zei, maar hoe zag ze dat dan voor zich?
Ik bedoel, ik snap niet hoe dat kan, een geestje ofzo??? Ik vind dat soort dingen altijd hartstikke interessant, maar weet ook nooit zo goed wat ik ervan geloven moet....
Dan wilde jou kindje wel heel graag bij jou komen, gelukkig!!!
Echt bijzonder hè, eerste ronde en gelijk raak, pffff hoop dat het bij ons allemaal ook vlot raak is!
Hey Tammie leuk dat je er bent! Heb je veel last van kwaaltjes? Ik hoop het natuurlijk niet voor je!
Sharine, nee ik weet het niet zo goed meer we zijn er met de bus gestopt en hebben er ranja gedronken. Ik geloof dat er ook een souvenirswinkeltje was. Kan het een museum of zo zijn geweest?
Meiden het lukt me niet met de bikini op nivea! Haha ik heb wel 20 keer meegespeeld!
Dimka, wat leuk zeg! Denemarken daar is mijn mannetje toen ie nog chauffeur was vaak geweest op vrachtauto. We gaan die kant nog een keer op, want dat wil ie mij nog laten zien. Hij vond het die kant op erg leuk!
@ Yvonne nee ik heb niet zoveel last van kwaaltjes. Vooral moe, prikkelbaar en gevoelige tepels en ik groei als een tierelier. Zal wel komen dat het de 2e is.
@Esther ook van mijn 1e was ik direct zwanger. Zal wel supervruchtbaar zijn denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werk met dat een kindje de moeder uitzoekt. Ik ben een keer of 9 bij haar geweest en ze heeft me wel heel erg geholpen met van alles. Ik leer nu weer meer met mijn gevoel te doen. Ik was dat een beetje kwijt. Nu heb ik ook al een paar keer de vraag gehad van mijn moeder en zusje of ik toen en toen misselijk was. Haha als ze dat nu van mij over blijven nemen vind ik het wel prima. Ook kun je aan je voet voelen en zien dat je zwanger bent. Erg grappig allemaal.