Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Tamara,

Dat is interessant allemaal zeg! Ja ik geloof dat het met drukpunten te maken heeft onder je voet he? Nou heb je ons allemaal aan het voeten masseren! Haha ik vind het leuk zeg!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

hier is het de ene dag mooi weer en dan weer regen. niet zo'n mooie zomer, verder prachtig land hoor!!!!

hebben jullie nog antwoord op mijn vraag wanneer je het beste kan klussen bij je eisprong. wij doen normaal om de dag

liefs dimka

Dat valt nog mee met de kwaaltjes! Moe en prikkelbaar ben ik ook wel eens haha dan vraagt mijn mannetje of ik soms ongi ben! Grappig he? Nou ikhoop dat je een moie zwangerschap hebt. Ja dat groeien ! Heb je dat bij je 2ekindje erger dan?

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 17:17:30'));

hoi meiden,

hier is het de ene dag mooi weer en dan weer regen. niet zo'n mooie zomer, verder prachtig land hoor!!!!

hebben jullie nog antwoord op mijn vraag wanneer je het beste kan klussen bij je eisprong. wij doen normaal om de dag

liefs dimka

Hai Dimka,

het beste is de dag vóór de eisprong (maar dan moet je natuurlij kwel weten wanneer dat is)
Om de dag is volgens mij prima hoor, dat doe ik ook!!!

xx Es

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 17:11:49'));

Ook kun je aan je voet voelen en zien dat je zwanger bent. Erg grappig allemaal.

Ik heb nog een dikkere voeten gekregen, dus ik zal nog wel niet zwanger zijn (hahahahahaha) Geintje hoor, wordt er een beetje melig van!!

Het weer is in Denemarken dus net als hier dus!

Volgens mij maakt het niet uit hoe vaak je klust want als je het elke dag zou doen blijven de goede zaadjes achter en komt er de volgende dag weer de goie zaadjes bij. Deze verzameling is ongeveer net zoveel als dat je om de dag klust zeg maar.
Dit heb ik van de gyn. waar mijn zus naar toe gaat. Is ook voor haar 2e kindje bezig. Had afgelopen maandag NOD maar nog niks te bekennen alleen test ze negatief.

Hey,

@Dimka volgens mij ben je 3 dagen voor je ei vruchtbaar de dag zelf en nog 1 dag erna.
Ik heb die periode gewoon elke dag geklust en het schijnt dat je dan veel kans maakt op een zoon. Hhaha ben benieuwd!

@Yvonne dat gaat idd via drukpunten in je voeten. Ik kon me dan helemaal ontspannen en dingen zien en voelen die je anders niet voelt. DMV mediteren heeft ze een keer contact gelegd met mijn innerlijke kind. Heel apart.
Ook liet ze me de laatste keer helemaal relaxen met de handen op mijn buik om contact te maken met mijn kleine ukkie. Erg interessant.
Ik heb toen ook een flesje olie meegekregen voor mijn eigen dochter zodat ik haar ook kon behandelen omdat ze zoveel op mij lijkt zou ze daar ook baat bij hebben. En waarempel werd ze een stuk rustiger. HEEL APART maar wel mooi.

Liefs,
mij

Hey Tammie,

Da's echt apart ja, maar wel bijzonder!!!! Wel leuk, hoe ben je daar zo bij gekomen, zal wel niet een "normale" Pedicure zijn of wel... Mijn pedicure is wel aan het oefenen met massages, maar kent dit allemaal nog niet!
Echt leuk, nou als je je er zoveel beter doorvoelt, vooral doorgaan zou ik zo zeggen...

xx Es

Terug
Bovenaan