Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi tamara,

mijn eerste kindje is een zoontje,en ik heb toen niet echt vaak geklust! Ikvind het altijd leuk om alle bakenpraatjes weer te horen!
dan kunnen we weer denken of het een jongen of meisje word!!!

liefs dimka

wij klussen nog maar wat extra

Ja de zaadjes van een jongen zijn sneller dan die van een meisje. De zaadjes van een jongen sterven sneller af dan de zaadjes van een meisje! Dus op de dag zelf klussen is de kans groter dat je een jongen krijgt!

Tammie dat is echt interessant zeg! Nu ga ik echt met voeten masseren, want dat stimuleerd je hele lichaam he?  

Hahah wat een leuke reacties zeg.

Nee dit is niet een pedicure. Zij is een voetzonereflextherapeut. Ik ging daar wekelijks heen maar dit is nu niet meer nodig omdat ik het zelf weer kan. Ik ging daar heen omdat ik privé veel te veel nare dingen heb meegemaakt en na 20 jaar ingestort ben. Daardoor kreeg ik nekklachten en via de fysio ging het niet over dus heb ik zoiets geprobeert en jah dat stimuleert je hele lichaam. Je kunt het wel zelf doen maar zij heeft er een opleiding voor gedaan en het is natuurlijk lekkerder als iemand het doet haha. Ook wordt het vergoed door het ziekenfonds als je goed verzekerd bent.
Ze heeft ook veel vrouwen onder behandeling die moeilijk zwanger kunnen raken dus misschien dat ze daar ook mee kan helpen.

Liefs,

Tamara.

@Dimka de bakerpraatjes vind ik ook erg leuk. Ik heb ook bij de chinese berekening gekeken en volgens daar krijg ik een zoon. Ook vertrouw ik weer heel erg op mijn gevoel. Bij mijn 1e kon ik alleen maar mooie meidennamen bedenken en nu alleen maar jongensnamen. Maar ik zou het ook heel erg leuk vinden als het een meissie zou zijn hoor. Heb daar laatst al over gedroomt dat ik een meissie kreeg hahah wist ik geen mooie naam. Toen brak het zweet me wel uit hoor haha.

hey meiden,

Ik moet gaan, moet me omkleden, want we gsaan later vanavond uit eten met vrienden en zo eerst een borreltje vooraf drinken (nu het nog kan, haha)
Fijne avond nog allemaal!!

Big kiss Es

Hey meiden,

Ook ik moet gaan.
Ff eten maken voor ons allemaal.
Maak met maar lekker met je borreltje want dat mag ik dus niet meer hebben he.
Veel plezier allemaal vanaaf en tot gauw hoop ik.

Liefs,

Tamara.

Zo zo, wat een drukte vandaag. Hahaha. Er is bijna niet tegenop te lezen. Hahaha.
Ik heb ook een bikini gewonnen in 1 keer raak!!! Ik ga morgen ook kijken of ik een T-shirt kan winnen. Ik heb een maantje 46 :-S, zouden ze die ook hebben. De bikini neem ik voor over een tijdje als ik weer dunner ben. Ik loop bij de dietist voor mijn lactose dus wie weet hoe ik er over een tijdje uit zie.

Ik woon nu in Alkmaar en ben 28 jaar. Ik ben 9 jaar geleden van Curacao deze kant op gekomen. Mijn ouders zijn daar 29 jaar geleden gaan wonen dus mijn zusje, broertje en ik zijn daar geboren en getogen. Erg apart. Ook wel lachen, maar soms ook niet.

@Esther: ik ben nog niet 2 weken overtijd. Ik zit nu op 14 dagen na mijn ei. 1 week overtijd. Maar ja, ik had er al rekening mee gehouden dat mijn nog zou liggen tussen 21-7 en 01-08 dus ik heb nog tot dinsdag. De vorige keer werd ik 18 dagen na mijn ei ongi dus misschien komen de rd’s dinsdag nog opzetten. Maar het zou inderdaad ook kunnen dat ik een maand oversla, ik hoop van niet. Dan zou het wel idioot zijn dat ik zo misselijk ben. Maar goed. Ik wacht het rustig af. Ik mag van mijn vriend volgend weekend pas weer testen. Hahaha.

@Dimka: ik zou ook om de dagen blijven klussen. Dan heb je meer kans toch? Ik vertrouw die internet berekeningen niet helemaal. Het gaat daar toch ook om gemiddelden terwijl je ook je ei eerder of later kan hebben.

@Tamara: gezellig dat jij ok ff komt kletsen. Spannend dat je al bijna een echo gaat maken. Wat fijn dat je niet zo veel kwaaltjes hebt. Wel interessant die zonereflextheraphie....

Liefs,

Sara

Hoi hoi

Inderdaad het is niet bij te houden dat geklets maar wel heel gezellig.

Tammie fijn meid dat het goed gaat met je zwangerschap en dat je weinig kwaaltjes hebt.

Ja om de dag klussen is het beste zegt men maar ja wil dus ook niet altijd zeggen dat het dan eerder raak is. Het is denk ik de juiste tijd, juiste zaadje en het juiste eitje. Moet wel zeggen dat ik het apart vind dat een kindje de tijd en de mama uitzoekt. He zo leer je nog eens wat hahahaha.

Ga ook afsluiten meiden een gezellig en goed weekend.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan