Zo zo, wat een drukte vandaag. Hahaha. Er is bijna niet tegenop te lezen. Hahaha.
Ik heb ook een bikini gewonnen in 1 keer raak!!! Ik ga morgen ook kijken of ik een T-shirt kan winnen. Ik heb een maantje 46 :-S, zouden ze die ook hebben. De bikini neem ik voor over een tijdje als ik weer dunner ben. Ik loop bij de dietist voor mijn lactose dus wie weet hoe ik er over een tijdje uit zie.
Ik woon nu in Alkmaar en ben 28 jaar. Ik ben 9 jaar geleden van Curacao deze kant op gekomen. Mijn ouders zijn daar 29 jaar geleden gaan wonen dus mijn zusje, broertje en ik zijn daar geboren en getogen. Erg apart. Ook wel lachen, maar soms ook niet.
@Esther: ik ben nog niet 2 weken overtijd. Ik zit nu op 14 dagen na mijn ei. 1 week overtijd. Maar ja, ik had er al rekening mee gehouden dat mijn nog zou liggen tussen 21-7 en 01-08 dus ik heb nog tot dinsdag. De vorige keer werd ik 18 dagen na mijn ei ongi dus misschien komen de rd’s dinsdag nog opzetten. Maar het zou inderdaad ook kunnen dat ik een maand oversla, ik hoop van niet. Dan zou het wel idioot zijn dat ik zo misselijk ben. Maar goed. Ik wacht het rustig af. Ik mag van mijn vriend volgend weekend pas weer testen. Hahaha.
@Dimka: ik zou ook om de dagen blijven klussen. Dan heb je meer kans toch? Ik vertrouw die internet berekeningen niet helemaal. Het gaat daar toch ook om gemiddelden terwijl je ook je ei eerder of later kan hebben.
@Tamara: gezellig dat jij ok ff komt kletsen. Spannend dat je al bijna een echo gaat maken. Wat fijn dat je niet zo veel kwaaltjes hebt. Wel interessant die zonereflextheraphie....
Liefs,
Sara