Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

@ tamara, ik had bij mijn eerste alleen meidennamen en vooreen jongen konden mijn man en ik het niet eens worden. uiteindelijk toch 1 naam gevonden en niet meer overgehad. Dus volgens mij werkt het bij mij juist omgekeerd!!!!

@esther, ik kijk alleen naar slijm, maar dat gaat deze maand ook anders, denk pas na half jaar dat ik eens ga kijken bij mijn temp enz.

verder allemaal fijne avond meiden

liefs dimka

Hallo meiden,

Nou er gebeurt van alles nu steken gerommel, mijn borsten! Mijn mannetje vroeg of ik er weer last van had want ze lijken groter! Dat had ik ook al gedacht maar ik dacht dat verbeeld je je maar. Ze zijn niet echt pijnlijk nog, maar gevoelige tepels (nu al)Zal mijn ei toch vroeger geweest zijn? Snap het niet meer, we laten het maar op zijn beloop!

Liefs Yvonne

Nou meiden,

Het is gelukkig weer over met het gerommel en pijn onderin mijn buik! Vandaag heel wat slaap ingehaald (van 3 nachten) dus weer heerlijk uitgerust vandaag!

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Heb net even verder gelezen hier en ik geloof dat die buikpijn mijn ei geweest is, dus gisteravond. Zal ik dan daarna nog 24 uur hebben om te klussen? Of zal dat het einde geweest zijn van mijn ei? We hebben gistermorgen nog geklust dus dat lijkt me wel goed! Ben benieuwd......nu begint het afwachten weer!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ja, dan zal je die extra uurtjes vanmorgen wel goed hebben kunnen gebruiken....
Volgens mij heb je nog wel een aantal uur. het kost sperma toch 6 uur om je ei te bereiken? Maar aangezien jullie gister geklust hebben, moet het volgens mij ook goed zitten.  Maar ja, ik heb ook altijd de neiging om dan voor de zekerheid nog een keer te klussen.

Ik was gister ook flink moe. En heb niet zoveel gedaan. Vandaag heb ik dus een hele lijst aan dingen die ik eigenlijk zou willen doen, maar ja met de stofzuiger in de regen staan om de auto te doen, gaat niet dus dat scheelt alweer een klus. hahaha

Liefs,

Sara

Hallo Sara,

Ja die neiging heb ik nu ook hoor, dus straks nog maar een keer klussen! Haha voor de zekerheid he?

Ja die klusjes in huis ben ik ook mee begonnen! En de auto stofzuigen was er ook een van hier, maar wat je zegt dat lukt niet met die regen. Die schrappen we dan ook vandaag! Haha scheelt idd. weer een!

Hoe gaat ie verder nog niks te bekennen? Afwachten duurt lang he? DInsdag ga je weer testen toch? Ik zal flink voor je duimen hoor!

Liefs Yvonne

Hai, hai,

Yvonne, dat zou best kunnen, maar ik zou er niet teveel op uit gaan en nog wel ff goed doorklussen wie weet komt je ei deze maand later! Het is wel goed dat je gisterochtend nog geklust had, wij ook en ik had vlak daarna steken. Ik heb nog geen overmatig slijmverlies, hebben jullie dat wel als jullie ei komt of er is?

Ben net ff fanatiek wezen sporten, nog ff shapen voordat het niet miet meer te houden is, haha... nee hoor, ga ervan uit dat het ook net zo goed nog wel een jaar kan duren voordat we zwanger zijn!

Tammie, sorry van de borrels, maar het was lekker, ben nu wel een beetje brakkig, maar volgens mij heerst er iets, want ik voel me sowieso niet echt heel erg jofel vandaag, beetje dizzie......

Dimka, jij zegt te klussen bij slijm, komt dat dan voor je ei? En dat is licht en wat dikker of niet? Ik zal er van de week eens goed op letten....

Sharine, al weer bijna de tijd om ervoor te gaan, spannend he??

Fijn weekend nog allemaal....

Kus, Es

Hallo Esther!

Ja we gaan vandaag ook nog ff weer flink klussen hoor, voor de zekerheid!

Balen dat je je niet zo lekker voelt! Hopen maar dat het snel overwaait he?

Ik heb nu ook niet zo veel slijm, alleen van de week voor de eisprong denk ik. Volgens mij zijn er heel veel meiden die dat niet met de eisprong hebben. Ik in ieder geval niet zo erg. Een paar dagen ervoor is het erger. Of ik zit niet goed met mijn ei?
In ieder geval vandaag over 2 weken mijn NOD!

En ja heb gister ook nog een borreltje gedronken hoor! Als ik posi. test dan stop ik daar mee, maar vind het nu te vroeg anders had ik al vanaf vorig jaar november voor niks alles moeten laten staan. Wel alles in mindere mate na mijn ei tot aan mijn NOD doe ik. En ja ik drink sowiezo niet vaak, dus afe en toe moet kunnen vind ik

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan