Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi hoi,

@Yvonne: Nee, ik “mag” van mijn vriend zaterdag weer testen. Ik heb gemerkt dat het niet bepaald goed is voor mijn bui als ik weer een negatieve test in handen krijg. Ook word ik er extra zenuwachtig van en dat is ook niet goed en je schiet er toch niks meer op. Of ik het haal om zo lang te wachten weet ik niet, maar ik doe mijn best. Hahaha. Het wachten ben ik wel al flink zat hoor!!!! Heb nu alweer 2 nachten idioot gedroomd en dat doe ik alleen als ik gestrest ben. . . . Dan ben ik gewoon moe als ik wakker word.

@Esther: lekker ff flink sporten. . . . Als de zon door breekt ga ik ook een uurtje of 1,5 wandelen of fietsen. Even lekker ontspannen....

@Sharine: al tekens van je ei?

@Dimka: Ik heb ook de eerste 6 maanden alleen gelet op slijm. Daarna ben ik pas gaan tempen.

Liefs,

Sara

Hoi Yvonne,
het is inderdaad moeilijk om nu al alles te laten staan.... Ik had vorig weekend een BBQ bij mij thuis en toen heb ik ook rekening mee gehouden om geen honing te eten. Jammer genoeg was mijn vriend dat vergeten en had bij bijna al het vlees honing in de marinade gedaan. Ook niet echt handig omdat een van de gasten borstvoeding geeft en het dus niet mag hebben. Gelukkig had ik zelf wat kleine porties vlees gemaakt zonder honing dus ze ha wel te eten hahaha.

Maar drank heb ik oko weinig moeite mee. ik drink zelden dus ik mis het ook niet echt.

Hallo Sara,

Ja ik kan me best voorstellen dat je er dan niet vrolijker op wordt, wanneer je een negatieve test hebt gehad. Heb het zelf ook al een paar keer gehad en ja is niet fijn, dat is even een flinke domper! Maar nu nog een week volhouden! Ppff dat vergt wel uithoudingsvermogen hoor! Zou het erg knap vinden als je dat lukt.

Nou we hebben net nog even fijn geklust!! Voor de zekerheid, want als het zo is dat ik tot vanavond mijn ei heb dan heeft het sperma zo'n 8 uur de tijd nog! Dat zou dan voldoende moeten zijn om bij het eitje te komen he? En anders dat van gistermorgen! Hoop dat het raak is deze ronde hoor! Maar ja hangt van zoveel factoren af he?

Liefs Yvonne

Ik wist helemaal niet dat honing slecht was joh! Dat doe ik vaak in mijn thee. Goh weer wat geleerd! Ik wist wel van de kazen en filet american pate enzo. Nou ja dan maar voorzichtig doen met de honing vanaf mijn ei tot aan mijn NOD.

hoi meiden,

esther, ik heb deze maand ook meer slim voor mijn ei, dus ik denk dat het er dan voor is, vorige maand was het langer. bij mij is het soorteiwit achtig (lekker onderwerp!!!)

ik was net op verjaardagsvisite bij mijn schoonvader en ik stond op en had toch een buikpijn, een soort zuursteek gevoel in mijn onderbuik, zal dat dan mijn ei zijn? dan heb ik nog tot morgen om te klussen, vanavond dan toch nog maar even klussen. ik heb netjes om de dag aangehouden, en zou dan deze maand precies uitkomen, we zien wel, dan komen die vreselijke wachtweken weer. is maar goed dat ik deze week ook weer de hele week visite heb!

liefs dimka

haha, volgens mij weten veel mensen niet dat je geen honing mag hebben, maar dit is haar 3e en ik krijg al jaren tips en aanwijzingen over dingen die je wel of niet moet doen tijdens je zwangerschap. heb vorig weekend een hele lijst opgekregen van inderdaad filet american en pate en nog een boel, maar ik heb het niet opgeschreven. ik vraag het wel als ik zwanger ben.
ik wist bv niet dat ananas wee-opwekkend is en je dus geen ananas-sap mag drinken tijdens je zwangerschap.
maar ook een creme tegen het uitrekken van je buik. haha, best handig.

Hoi meiden

Jeetje in het weekend word er meer gekletst dan doordeweeks. Maar goed dan zijn de meeste ook vrij he in het weekend.
Er is zoveel gekletst dat ik niet meer weet wat er allemaal besproken is hahahaha.

Wel lees ik dat Yvonne haar ei waarschijnlijk heeft gehad. He meid je hebt toch al wel weer geklust v/d week. Zelfs op de dag van ei kun je nog zwanger raken volgens mij is een vrouw ongeveer 3 dagen vruchtbaar 1 dag voor ei de dag van de ei en als je een late eisprong hebt op de dag zelfs de dag erna nog. Maar goed ook al klus je veel je ei en het zaadje moeten dan ook maar van goeie kwaliteit zijn.

Sara dus als je ongi er zaterdag nog niet is ga je weer testen of heb ik het mis. Maar mijn   duimen draaien nog voor je meid.

Voor de rest weet ik nu niet eens meer wat er geschreven is Sorry als ik iemand ben vergeten.

Volgens mij krijg ik een vroege ei heb weer iets last van mijn buik kleine steekjes aan de zijkant. Nog geen eisprong ofzo maar een voorbode denk ik of ik wil het graag voelen dat kan ook. Gisteren zijn we weer begonnen met klussen.

Liefs Sharine

Hallo Meiden,

Dimka, ja dat had ik dus gisteravond! Ik weet niet zeker of je dan nog 24 uur hebt of dat het de afsluiting van je ei is. Heb ook maar voor de zekerheid geklust vanmiddag nog.

Sara, ja dat is handig dat je dat allemaal weet. Mijn zus had ook goeie creme, want ze had helemaal geen zwangerschapstrepen over gehouden!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan