Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi sara,

nou neem van mij aan ananas werkt niet bij iedereen hoor!!! ik heb in de weken dat ik overtijd liep denk ik wel 15 ananasen gegeten en zelfs het hart ervan (want dat moet dan werken), nou mooi niet, maar nou heb ik een zoontje wat misschien iets wat eigenwijs is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb eindelijk de bikini gewonnen, bijna depressief dat het niet lukte en gek van dat muziekje, maar het is gelukt!!!!!!!!!!!! joehoe, gewonnen!!!!!

liefs dimka

Hallo Sharine,

Fijn dat het klussen weer is begonnen zeg! Ik hoop dat je ei vroeg is hoor! Dan hoef je niet zo lang te wachten he? Ja ik weet dat het van vele factoren afhankelijk is dat het raak is. Weet jij dat als je pijn hebt van je ei of je dan nog 24 uur hebt of dat het de afsluiting is van de eisprong? Ben ik wel nieuwsgierig naar. We hebben in ieder geval weer flink geklust hoor!

Liefs Yvonne

ik hoop maar dat ik tot vanavond heb, want klussen met een kleintje erbij, is ook niet alles! dat kan natuurlijk niet en we meoten uiteten vanavond, dus het word nog laat ook! nou ja we wachten af!

liefs dimka

Meiden, bij mij is het ook gelukt!!!!! Bikini gewonnen hoor!!!!!!!!!!
Gisteren heel vaak gedaan en geen succes, maar nu in 1 keer!

Hoi yvonne en Dimka

Ja dat is eigenlijk voor mij ook de vraag volgens mij is als je de pijn krijgt dan heb je de eisprong maar goed ik heb soms 2 a 3 dagen last van buikpijn. En sommige meiden hebben maar even een moment last van buikpijn en weten dat je dan een eisprong hebt ik denk zelf het moment dat je buikpijn krijgt dan heb je een eisprong en de pijn erna zijn naweeen ervan. Maar goed een eicel is ongeveer 12 a 24 uur vruchtbaar. Ik denk zelf dat het meer te maken heeft met de zaadjes (sperma) van de man. Als je te vaak klust zijn de zaadjes van minder kwaliteit en zij ze te traag en te zwak om een eicel te bevruchten.

Liefs Sharine

He dan hebben volgens mij bijna iedereen een bikini hahahahaha.

Liefs Sharine

@Dimka: haha, ja het zal vast niet voor iedereen werken. Zij liep alleen al sinds week 25 met 4cm ontsluiting rond en heeft 9 keer in het ziekenhuis gelegen met te vroege weeën. Vandaar dat zij dus geen ananas mocht. Gelukkig is alles toch goed gekomen en “pas” in week 35 is ze bevallen.

@Yvonne: ja, dat is best handig om iemand in de buurt te hebben met dat soort info. Ik heb niet veel aan mijn moeder, die woont ook in het buitenland (en die weet nog van niks) dus tja.

@Shanire: spannend!!! Ik ben ook voor jullie hard aan het duimen dat het snel raak is.

Ik ben benieuwd wanneer die bikini binnen is. Hebben jullie ook geprobeerd een T-shirt te winnen?

Hallo Dimka

Als je na de buikpijn nog 24 uur hebt dan kun je tot morgen middag toch? En anders heb je nog van de vorige keer kans toch?
En ja met een kleine in de buurt lukt het inderdaad niet. Haha, "wat doen jullie nou?"

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan