Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Sara

Nee dat moet ik zometeen nog proberen jij wel heb jij hem al wel gewonnen.

Liefs Sharine

De t shirts zijn voor vandaag al weer op! Wilde die ook gelijk proberen.

Nou dan proberen we het morgen nog he. Ik hoop maar dat iedereen die een bikine gewonnen heeft deze in de juiste maat krijgen.

Liefs Sharine

nee, ik heb ook geen Tshirt. ze waren al op. wat gaat dat snel he...

Ja raar he dat je geen maat hoeft op te geven. Zal misschien 1 maat zijn? Weet niet heb zelf 38 dus hoop dat ie gaat passen dan.

Nou, ik denk dat ik toch maar aan mijn klusjes ga beginnen. anders komt er vandaag weer niks van. pfff, moet de post van de afgelopen maanden gaan sorteren en opruimen en daarna  nog wat standaard huishoudelijke klusjes gaan doen. als dat af is, ga ik kijken of ik wat kan verven. pfff. heb er nu al geen zin meer in. hahahaha. ik kom straks weer ff kijken.

lfs, sara

Hey hallo,

Nou, ik voel me momenteel net als mijn hond volgens mij.... haha
Ben echt lamlendig en heb volgens mij ook een beetje koorts, weet niet hoor, heb geen thermometer, maar mijn hoofd voelt zo warm!!!
Onze hond is nog steeds niet beter , heeft net nog even flink overgegeven, echt zo zielig!!

Wat een wijze woorden allemaal over onze eitjes, kan het ook zo zijn dat mijn ei ook snel komt en dat ik me daardoor zo vervelend voel?

Ik ga me nu nog ff niet bezighouden met wat ik wel en niet mag eten tijdens mijn zwangerschap, ik moet het nog maar eens eerst zien te worden!! haha

Hoe ist bij jullie??
Wie had er ook alweer net nog ff snel geklust?? Dimka of Yvonne..?? haha et is ook wat, vrouwen...!!! Normaal geen zin, maar als het hierom gaat.... hihi

xx Es

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 14:32:05'));

De t shirts zijn voor vandaag al weer op! Wilde die ook gelijk proberen.

Ja, ik heb het ook al geprobeerd vandaag, moeten we morgenochtend snel bij zijn denk ik!!! En dan moet je ook nog de juiste blonde (in mijn geval) weten te vinden, wel een pittig spelletje, haha

Terug
Bovenaan