Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Esther,

Nou ik was het hoor!! Wij klussen elke dag hoor, behalve de week van mijn ongi. Dan hebben we even rust! Ik klus nooit omdat het moet alleen maar wanneer we zin hebben. Dus .......elke dag! Haha!

Wat vervelend zeg dat je je zo voelt zeg! Misschien is je ei wel geweest want dan stijgt je temp. ook.

En zielig voor je hond zeg dat ie zo ziek is. Hopen dat dat ook snel voorbij is.

Liefs Yvonne

Hoi Esther,
Wat naar dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is het snel weer over.
En je hond ook nogsteeds ziek..... Zielig is dat he...

Ik ga me nu nog ff niet bezighouden met wat ik wel en niet mag eten tijdens mijn zwangerschap, ik moet het nog maar eens eerst zien te worden!! haha
Ja, zo is het eigenlijk ook, maar het is wel handig om alvast een beetje te weten waar je na je positieve test rekening mee moet houden. De meeste dingen die niet mogen (honing, filet america, rauw vlees)  eet ik sowieso al niet dus ik zal er weinig voor hoeven laten staan als het zo ver is.

Beterschap!!

Liefs,
Sara

Hey Yvonne,

Ja, haha, wij klussen ook voor ons plezier hoor, maar nu denken we wel even na wanneer we het doen.....
Maar iedere dag??!! Neeee.... wij niet hoor, gemiddeld 2x per week..!!
Jij zit wel heel ver boven het gemiddelde zeg!

xx Es

Hai sara,

Nou dat is makkelijk dat je alle (in mijn ogen) lekkere dingen toch al bijna niet eet en drinkt!! Ik lust alles, ben gek op een borreltje in het weekend en ook op biefstukjes...
Nou ja, ik beloof hierbij plechtig dat ik het niet zak nemen als ik zwanger ben....

xx es

Elke dag, pfff. Dat houden wij niet vol hoor. om de dan en soms elke dag. Omdat we in afwachting zijn op mijn ongi is het al een hele tijd stil.... (mijn vriend wil rond die tijd liever niet)  de afgelopen 2 weken maar  1 keer. dat is wel erg beneden ons gemiddelde. ik hoop dus snel een positieve test of mijn ongi dan kunnen we weer klussen. hahaha.

Hoi Esther,
hahaha, ik neem aan dat je het dan echt niet zo erg zal vinden. het blijft voor een goed doel.
ik probeer de laatste maanden iets af te vallen, maar heb zo het idee dat ik weer aangekomen ben. als de zon niet door breekt ga ik thuis wel wat oefeningen doen....

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:05:57'));

Elke dag, pfff. Dat houden wij niet vol hoor. om de dan en soms elke dag. Omdat we in afwachting zijn op mijn ongi is het al een hele tijd stil.... (mijn vriend wil rond die tijd liever niet)  de afgelopen 2 weken maar  1 keer. dat is wel erg beneden ons gemiddelde. ik hoop dus snel een positieve test of mijn ongi dan kunnen we weer klussen. hahaha.

Waarom wil je vriend niet als jenog niet ongi bent dan??? Dat maakt mijn vriend niets uit!!! No blood, no worries, hahaha
En trouwens, als hij echt zin heeft wil hij ook wel als ik ongi ben, maar daar heb ik dan nooit zin in!

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:13:33'));

Hoi Esther,
hahaha, ik neem aan dat je het dan echt niet zo erg zal vinden. het blijft voor een goed doel.
ik probeer de laatste maanden iets af te vallen, maar heb zo het idee dat ik weer aangekomen ben. als de zon niet door breekt ga ik thuis wel wat oefeningen doen....

Ja, ik wil ook altijd wel afvallen, maar weet je, volgens mij zijn wij vrouwen nooit echt tevreden met ons lichaam!!! Ach, ik ga morgenochtend om 9.00 uur ook nog ff body-pumpen, dan heb ik al weer 2x gehad deze week, dat scheelt!!
Maar als je aangekomen bent kan het natuurlijk ook een andere reden hebben.... Afwachten nog ff dus.....

Terug
Bovenaan