Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi esther,
een aantal jaar geleden is het een keer gebeurd dat door het klussen de ongi op gang kwam (5 minuten erna) en sindsdien wil hij liever niet. hij vindt dat toch erg vies.
maar ik moet wel zeggen dat hij ook een week een griepje heeft gehad en daar dus minder zin door had. en ja, dit weekend heb ik er zelf niet echt zin in, ben flink moe.
maar als de ongi eenmaal over is, halen we altijd een boel in. hahaha. dan klussen we ook elke dag.... hahaha

Ik ben  30 kilo te zwaar dus alles wat ik nog kwijt raak voor de zwangerschap is meegenomen. ik heb besloten om de dagen dat ik niet werk ook naar body-pump of fitness te gaan. lekker vroeg om 10 uur, dan is het nog rustig....
ik ben juist nog niet begonnen omdat ik gehoopt had dit weekend duidelijkheid te krijgen of ik zwanger ben of niet, want je mag niet lijnen als je zwanger bent. vandaar ook dat ik probeer elke dag te wandelen. dat mag volgens de dietist wel. maar ik zie wel. het kan best zo zijn dat ik daardoor weer aanben gekomen. heb door de miselijkheid juist veel minder gegeten dan normaal.

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:16:06'));

Ja, ik wil ook altijd wel afvallen, maar weet je, volgens mij zijn wij vrouwen nooit echt tevreden met ons lichaam!!! Ach, ik ga morgenochtend om 9.00 uur ook nog ff body-pumpen, dan heb ik al weer 2x gehad deze week, dat scheelt!! Maar als je aangekomen bent kan het natuurlijk ook een andere reden hebben.... Afwachten nog ff dus.....

Hoi Meiden

Ik heb ook al de bikini gewonnen en ja vond het ook al vreemd dat ze geen maat vroeger zal wel een one size zijn maar hoe dat kan weet ik niet maar afwachten tot wle hem ontvangen

Nadia

Hey Sara,

30 kilo is wel veel ja, kan me voorstellen dat je dat er graag af wilt hebben, maar las ik niet in een ander berichtje dat dat komt door een ziekte??
Ik weeg niet veel te veel, eigenlijk heb ik een gezond gewicht, maar kont is zoooo groot he, ik denk dat als ik zwanger raak ze denken dat ik de baby in mijn billen draag!! hahaha...
Nee, ik heb van boven maat 36/38 en van onder maat 40 (da's wel eenverschil met elkaar hè???

xx Es

hoi meiden

jeetje ik ben even een urtje weg en wat een geklets.

@yvonne, ik ben maar meteen ons zoontje na bed gaan brengen, omdat jij zei, misschien je einde van je ei. ik dacht dan nog maar snel! hij ligt nu heerlijk te slapen en wij hadden nog even snel tijd! mijn man is nu zijn vader aan het helpen en ik, ik lag nog met me boek 20 min te lezen, dan kan het inwerken!!!!
kom ik terug, heb ik nog tot morgenmiddag, nou ja we hebben wel gelachen.
ik stuurde een sms met zin in sex? en nu staat het in zijn telefoonscherm en hij krijgt het niet meer weg. en het woord sex,dat snapt een deen ook, dus een hilarisch begin!!!!!!

maar elke dag, dat redden wij ook niet, ook omdat mijn man 's nachts werkt, maar wij zitten ook rond de 2x in de week. nu wat vaker en dat vind niemand erg.

maar ik moet zeggen, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel meer zin, hadden jullie dat ook?

liefs dimka

hoi es,
ja, ik heb een boel probleempjes... ik zou wel vollop willen sporten, maar ik heb 2 zwakke knieen dus dat gaat niet. vandaar ook het wandelen of fietsen. ik was wel al mijn overgewicht kwijt met lijnen n 2004, maar ben alles weer aangekomen en de laatste 4 maanden nog 10 kilo extra aangekomen. het is best vreemd. maar goed. ik doe mijn best. we willen een home tainner kopen zodat ik ook met slecht weer kan fietsen.

voordat ik naar NL kwam, sportte ik 6 keer per week. 4 keer airocics/steps/badyshape en dan 1 keer tennissen en 1 keer aikodo. ik was super dun en super fit. ik wil weer terug in een ritme komen en dat vergt veel geduld. het is wel alleen door de drukte thuis nog niet van gekomen. ik moet gewoon tijd voor mezelf maken. dinsdag heb ik weer vrij en dan ga ik naar fitness. vandaag is hij dicht.

gr. sara

Hey Saar,

Echt vervelend voor je, moet wel zeggen dat body-pump wel een fijne sport is.. Is niet conditioneel, maar wel goed voor shaping en spieren.. Ik had vaak veel last van mijn rug, maar nu ik dit veel doe niet meer!!
Voordat ik ging samenwonen sportte ik ook heel veel (minimaal 4x per week combat en spinning) Maar ik vind dat conditionele best pittig de laatste tijd, wil het wel weer gaan oppakken, maar moet ook rustig aan doen, want ik heb 1 slecht been, zitten ontzettend veel spataderen op (een arts durft zich er niet aan te wagen zo veel) Dus ik met daar wel mee oppassen.. Mijn huisarts zegt: ga eerst maar eens kinderen baren en dan zien we daarna wel verder wat we kunnen doen.... Ik zie mezelf later al als omaatje achter een rollator, hahaha....
Hoop voor je dat je de energie kunt vinden om de kilo's weer kwijt te raken.... Heel veel suc6!!!!

Hallo!

Haha Dimka wat een lollig verhaal zeg! Als je zwanger bent deze maand heb je het aan mij te danken hoor! Haha grapje! Maar het kan sowiezo geen kwaad en is altijd beter zo!

Wij zijn even naar c'est la vie geweest in Emmen dat is elk jaar. Kermis, bandjes overal.
Maar was niks met dit weer joh!

Nou ik ben weer even weg doeidoei

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan