Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi Yvonne,

als ik zwanger ben (hoop ikdat jij en alle andere het natuurlijk ook zijn), maar dan zal ik speciaal voor jou glitters strooien,als dank!!!!
Nou we wachten maar af en klussen nog maar wat!!!!

liefs dimka

Hoi Dimka

Ja wat hilarische zou dat zijn geweest het woord sex niet meer weg te krijgen is hahahaha. Hopen dat een ander dit niet ziet wat zullen ze wel denken. In iedergeval heb jij weer even kunnen klussen.

Esther en Sara

Jullie zijn fanatiek aan het sporten ikzelf ga 1 keer in de week naar de sportschool om te fitnissen, wil eigenlijk een beetje vet kwijt rond mijn billen en dijen. Maar goed wil niet al te best. Ja wat wil ik ook eigenlijk heb 2 kindjes gekregen mijn oude figuur krijg ik niet meer terrug. Maar goed ben in princiepe best tevreden met mijn figuur.

Liefs Sharine

Hey meiden,

Wat een leuk verhaaltje was dat Dimka!! Wat wij vrouwen er allemaal al niet voor over hebben om zwanger te raken. Ook ik heb meer zin in sex nu ik niet meer aan de pil ben.
Ik wist niet dat je geen honing mag hebben tijdens de zwangerschap. Maar goed ik zal het nu niet meer nemen.

@ Esther haah ik hoop dat de borrels jou gesmaakt hebben. Ik heb bewust na het stoppen met de pil geen alcohol meer gedronken en ook niet meer gerookt. Ik doe het dit keer dus helemaal goed.

Haha ik lig hier nu helemaal dubbel van de lach. Mijn vriend en dochter gaan voor de 1e keer samen douchen. Mijn dochter wou dat al hele lange tijd maar mijn vriend voelde zich daar nog een beetje ongemakkelijk bij.

Ik blijf glitters strooien en duimen voor iedereen dat ie maar gauw zwanger mag zijn. Ik zelf heb vanaf de eisprong last gehad van steekjes in de buik en ook al heel gauw last van gevoelige tepels.

Liefs,

Tamara.

Hallo meiden,

Dimka, daar hou ik je aan hoor! Ik hoop natuurlijk ook dat we samen glitters strooien, maar ja dat is dus nu afwachten. Haha grappig he? Is het al van de display af nu ?
Om te lachen hier heb het ook al mijn mannetje verteld!

Sharine, nou echt fijn dat je weer aan de klus bent hoor!

Tammie, hoe gaat ie? Ja ik wist het ook niet van die honing hoor! Nou ja nu weten we het in ieder geval wel! grappig zeg dat ze samen gaan douchen! Nou is toch leuk he?
Dus jij had steekjes en gevoelige tepels vanaf de eisprong! Even in de gaten houden, maar ik heb dat ook wel eens gehad en toen werd ik gewoon ongi. Het is bij iedereen natuurlijk anders, maar zal het in de gaten houden. Hopen dat we je snel zullen volgen!

Liefs Yvonne

Jullie sporten dus allemaal? Ik weer niet, maar als ons huis klaar is willen we wel in de kelder een fitnessruimte maken, zodat we toch weer wat gaan doen. We hebben geen overgewicht, dus dat scheelt ook weer. Wij hebben het te druk op dit moment om te sporten. Ik heb een eigen zaak en mijn vriend zelfs meerdere, dus is het altijd de vraag hoe laat we thuis zijn en dan moet je het ook nog kunnen opbrengen.
Vorig jaar ging ik nog 2 keer in de week naar bodyheat en ja wij doen nu elke dag aan andere beweging! Haha is toch ook een vorm van sport. Was er net toevallig op de radio dat als je 3 keer seks hebt in de week dat je 6 big macs verbrand!!! Daar doe ik het voor hoor! Haha!

Liefs Yvonne

Hey hallo,

Nou, heb weer even alle hilarische berichtjes teruggelezen.... Hahaha, ik en mijn vriend hebben er hartelijk om gelachen!!!
SEX SEX SEX SEX..... hahahahaha

Ik hoop echt dat het deze maand raak is Dimka en dan wel van vandaag, dat zou fantastisch zijn!!!

Zo fanatiek sport ik nou ook weer niet hoor, lijkt alleen ff zo omdat ik toevallig vandaag en morgen sport.. Ik probeer 2x per week te body-pumpen, maar dan houdt het ook op...

Hebben jullie trouwens de reactie van missmama gelezen op de topic streep = streep?
Nou ja, ik kan haar niet begrijpen hoor!!! Als Karen misselijk was dan was ze dat (waar ze dat ook van was) Dat ze nog durft te reageren zeg.....

Sara, nog aan beweging gedaan vandaag?? Ik heb aan het einde van de dag (rond 18.00 uur) de zon nog wel ff gezien...

Sharine, wanneer komt je ei ongeveer?? Kan ik me vandaag zo slecht voelen door mijn ei?? Ik heb het wel heel warm...

kus, Es

Hallo Esther,

Ja grappig he van dat SEX allemaal! Haha!

Ja joh heb dat gelezen van missmama, mijn mannetje heb ik dat ook allemaal even laten lezen. Snap er niks van hoor! Hoe kun je zo zijn he? Van "tenslotte heb ik een kind en tenslotte is iedereen jaloers op mij"? Nou als het kind dan maar niet op de moeder lijkt! Haha, heb nog wel even gereageerd maar dan op die rezctie van bambi met dat billboard voor de kop! Haha daar hebben we hier net om moeten lachen joh!

Ik denk dat je ei geweest is hoor! Dan heb je het warmer en kun je je ook zo door voelen zoals jij beschrijft.

Liefs Yvonne

Hey Vonne,

Ik heb het ook net aan mijn vriend laten lezen... Ik zag net dat ze weer gereageerd heeft, ga het zo ff lezen... Van mij mag ze zouten van het forum!!!

whoehahahha ik hoop ook dat het kind niet op haat lijkt!!!!! hihihihihahahahah

xx Es

Terug
Bovenaan