Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Esther

Ik ga het zo ook nog even lezen! En ja als je al jaloers moet worden op iemand met een kind! Haha dan liep iedereen jaloers rond dat zou ook wat zijn! Er zijn zo veel mensen met kinderen! Het zou wel makkelijk zijn want dan kon je de jaloerse mensen er zo tussen uit halen! Die zien groen...(van jaloezie)! Hahahahahahahah!

Nou ben benieuwd of ze hier nog op reageert! Heb ik toch goed gezegd zo of niet???
Eigenlijk moet ik het er ook gewoon bij laten, maar ja, ik kan me er gewoon over opwinden... Maar nu zal ik het laten rusten, want ik weet voor 200% zeker (om maar in haar woorden te bllijven) dat ik hier mijn energie niet aan wil verspillen...

Dike kus en slaap lekker voor straks allemaal

Hoi esther ik las dat jij ook een aanvaring heb met missDOOS!
Nou ik ben er maar mee gestopt want het heeft toch geen zin!

Hier is het rrouwens wel erg gezellig!!

x suuz

Hey Suuz,

Ja, ik kan me er gewoon over opwinden, want mijn reactie op Karen was de eerste en daar heeft ze echt vervelend op gereageerd!!! Maar ik vind deze reacties wel lachen, heb er dikke lol om op de bank samen met mijn vriend!!

In welke ronde zit jij?? Ik in mijn 3e ronde voor 1e kindje... Ik klets alleen in het weekend heel veel en probeer iedere avond ff te checken, ik werk door de week full-time vandaar....

xx Es

Hallo meiden!

Suuz, ja hier is het echt gezellig. Vooral geen missDOZEN! Haha, ja ik reageer nu ook niet meer dat van dat poepen was het laatste wat ik gezegd heb!

Esther, ja nu is het voor mij ook 200% zeker dat ik er geen energie meer aan wil verspillen! Jeetje zeg wat een ego!

Liefs Yvonne

Mijn mannetje en ik liggen ook al krom van het lachen! Jeetje mina! Haha

Goede avond meiden,

@Es: De zon heeft zich niet echt meer laten zien. Ik ben dus niet meer wezen wandelen. Maar ik heb wel braaf buikspier- en been- en armoefeningen gedaan. Iets is toch beter dan niets. Ik heb digitale tv, volgens mij hebben ze straks nog een bodyshape programma wat ik kan volgen. Wat vervelend van die spataderen. Ik heb er 1 op mijn rechter been, maar dat zal niks zijn tegenover wat jij omschrijft.
@Dimka: erg grappig van die gsm. . . . . Het zou wel erg grappig zijn als je inderdaad vandaag zwanger zou raken. Hahaha.
@Sharine: nou ik wandel dus een paar keer per week, maar meer dan dat ook niet. Ga daar deze week verandering in brengen. En als je tevreden bent met je lichaam is dat prima. Ik hoef niet dun te worden, maar ik wil wel weer een gezond gewicht hebben.
@Tammie: klinkt grappig, hoe oud is ze?
@Yvonne: ja, dan wordt sporten wat moeilijker, maar zonder overgewicht is het ook geen echt noodzaak. Zeker niet als je al die big macs blijft verbranden. Hahaha.

Ik heb ook de reacties gelezen. Pff wat een gedoe zeg. Moest ook erg lachen om bambi. Hoe eigenwijs kan iemand zijn. Mocht ik zwanger zijn, dan zou ik vanaf 2 dagen na mijn ei misselijk zijn geweest. Ik ga zo jullie nieuwe reacties lezen en ook lekker lachen.

Liefs,

Sara

Dag dames,

lijkt mij hartstikke gezellig al dat geklets van jullie, maar van kletsen is nog nooit iemand zwanger geworden! haha...... Vraag dat maar eens aan miss draak!!!!
Dus ik ga maar eens klussen met mijn schatje!

En ook ik vind, streepje is streepje!

Groetjes en succes van de vriend van Esther

Terug
Bovenaan