Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey hallo vriend van Ether!!!

Haha wat leuk zeg! Gezellig clubje hier he? Ja dat weten wij stiekum ook wel dat we van kletsen niet zwanger worden, dus daarom hebben wij af en toe ook een break out!! Haha ja en daarvan hopen we natuurlijk wel zwanger te worden!

Ja miss draak kan ook beter haar energie daarin stoppen want mijn mannetje hier denkt dat ze eruit ziet als een draak en ja hij zegt daar wil je toch niet op?!?

Nou suc6 met klussen dan maar he!

doei doei

Hallo Sara!

Nou dan heb je toch nog iets gedaan toch! Ja het is echt jammer dat het slecht weer is steeds. Van die hoosbuien en dat in Juli!! Ja wij gaan voor het verbranden van de big macs op dit moment! Haha!

Ja wat een reacties he op miss draak!

Liefs Yvonne

Hey hallo,

Hier ben ik weer... Klussen kan de hele avond nog hahahaha.....!!!
Ach, nu hebben we ons er ook wel genoeg druk over gemaakt.... We mogen haar eigenlijk ook niet zo te kijk zetten, is niet aardig op een forum!! Maarja, ik moet eerlijk zeggen dat ze het er wel een beetje naar heeft gemaakt!

Hai Sara, vanaaf nog oefeningen?? poeh poeh, errug fanatiek hoor!!! Ik hoop echt dat je je snel weer fit en lekker in je vel voelt!
Hey, klus ze allemaal en welterusten voor strakkies....

xx Es

Hallo Esther,

Ja dat is ook wel zo en idd. ze heeft het er zelf ook wel een beetje naar gemaakt he?

Jij ook welterusten voor straks! Ik blijf nog even hangen hier denk ik! Haha vind het wel leuk vanavond! Mijn mannetje ook...!

liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 22:20:01'));

Hallo Esther,

Ja dat is ook wel zo en idd. ze heeft het er zelf ook wel een beetje naar gemaakt he?

Jij ook welterusten voor straks! Ik blijf nog even hangen hier denk ik! Haha vind het wel leuk vanavond! Mijn mannetje ook...!

liefs Yvonne

Ik vind het ook wel gezellig ja, blijf ook nog wel ff hangen, maar wil niet te laat naar bed, moet morgen om 9.00 uur op de sportschool zijn (nou ja moet niks en heb ook geen overgewicht hoor) en ik wil voor de tijd nog wel ff klussen, netjes om de dag he!! hahaha

hoi meiden,

jeetje ik ga uiteten en kom terug en weer bijna 2 pagina's erbij, je zou inderdaad denken dat wij alleen maar kletsen over sex, en niks doen, dat zou verklaren waarom dat zwanger   worden nog niet is gelukt!!! haha!!!!

nou de sex is van de gsm, opeens had mijn mannetje er gevonden! het was als screensaver op zijn mobiel binnengekomen ipv als sms, zou niet weten hoe, dus ik weer proberen maar dan een andere tekst, maar het lukt natuurlijk niet!!!!
nou ik wnes iedereen alvast een fijne klusnacht en werkdag toe voor morgen, ik heb zelf nog lekker vakantie!!!!!!!!!!!!!1

liefs dimka

Hey Dimka,

Gelukkig is het eraf.. haha als sreensaver, dat is toch ook wat!!  
Heb je lekker gegeten dan? Ik hoop het...
Ja, we zijn wel heel erg dit weekend zeg.. Maar ik ben er vanaf morgen wel weer wat minder bij hoor, helaas..... Maar 's avonds check ik echt getrouw dat beloof ik!
Ik hoop zo dat we allemaal een beetje gelijk zwanger worden en contact houden, vind het echt supergezellig!!!

xx Es

Terug
Bovenaan