Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Haha ja ik zou dat nog even netjes volhouden hoor! We hebben ook geen overwicht, dus daarom hoef ik ook niet te  sporten. Het is alleen veel gezonder om het wel te doen he? Maar ja als ons huis klaar is kunnen we sporten wanneer het ons uit komt. We leven nogal onregelmatig dus dan is het wel handig als je thuis kunt sporten. Dan ben je niet aan tijden van de sportschool verbonden bedoel ik.

Hallo Dimka,

Ik hoop dat je lekker gegeten hebt, van dat geklus heb je zeker extra honger gekregen! Haha! Maar goed dat het van zijn mobiel af is zeg! Haha als screensaver! Lach me de hele avond al suf hier! Zelfs mijn vriend vind het allemaal hartstikke lollig hier! Wat is er veel bijgekomen hier he vanavond!

Ik hoop ook dat we allemaal tegelijk ongeveer zwanger zijn, dat zou super zijn toch!

Liefs yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 22:29:26'));

Haha ja ik zou dat nog even netjes volhouden hoor! We hebben ook geen overwicht, dus daarom hoef ik ook niet te  sporten. Het is alleen veel gezonder om het wel te doen he? Maar ja als ons huis klaar is kunnen we sporten wanneer het ons uit komt. We leven nogal onregelmatig dus dan is het wel handig als je thuis kunt sporten. Dan ben je niet aan tijden van de sportschool verbonden bedoel ik.

Da's waar, maar bij ons is de sportschool heel vaan en lang open en ik vind het altijd supergezellig. Ik sport in d eplaats waar ik opgegroeid ben en woon nu in een dorp in de buurt, dus als ik daar ben blijf ik altijd gezellig nog ff nahangen aan de bar met een kop thee, lekker kletsen met alle vriendinnetjes  en klasgenootjes van vroeger, is wel errug leuk hoor!!
Nou, wij gaan lekker slapen, mijn mannetje is de hond nog ff aan het uitlaten (hij heeft de afgelopen paar uur niet meer gekotst gelukkig!!)
Slaap lekker!!

Tot morgenavond dan maar weer!!

Kus, Es

Hallo Esther,

Ja dat is leuk zeg! En ook erg gezellig!

Oh gelukkig dat het met jullie hond nu beter gaat! Is zo zielig he? Ook omdat ze niet kunnen zeggen waar ze last van hebben!

Nou welterusten en veel klusplezier nog!!!

Doei doei Liefs Yvonne

Nou meiden, ik ga ook naar bed! Welterusten allemaal en tot morgen maar weer!

Doei doei, veel liefs

Yvonne

hoi meiden,

ik heb heerlijk gegeten gisteren, maar eu ik zit net (heel vroeg 's morgens) bij nivea voor hett-shirt, nu al op, hoe vroeg moeten we zijn!!!!!

liefs dimka

Hai meiden,
Even snel een berichtje voordat mijn werkweek weer begint....
Hier alles goed, voel me nog steeds een beetje lamlendig maar na het sporten van daarnet gaat het wel ietsje beter....
Ik lees net dat Missmama heeft besloten over te stappen naar een ander forum, goed plan lijkt me zo....
Wij hebben vanmorgen nog even (verplicht) geklust, pfffff wel een zware opgave om 7.00 uur 's ochtends als je nog zo moe bent!! Ach, als je maar één keer bezig bent hè??!!
Nou werkse allemaal of geniet nog van de vakantie (voor sommige luckybirds onder ons)
Dikke kus, Es

Nou nou meiden hebben jullie soms een laptop ofzo wat een geklets toch allemaal hahahahaha. Maar wel donders gezellig toch. Ik ben in iedergeval wel bezig om te sparen voor een laptop is een beetje ongezellig voor mijn man als hij in de kamer zit en ik in een kamer ernaast om achter de pc te zitten.

Jeetje wat een trut (oeps sorry) zeg die missheks, kan er me zo over opwinden zeg ik dacht trouwens dat ze al niet meer ging reageren hier. Volgens mij lokt ze het gewoon expres uit. Ik weet hoe het is om moeilijk zwanger te raken heb er zelf ook meer als 1,5 jaar over gedaan bij de eerste maar ik was niet zo als zij ik wenste iedereen een snelle zwangerschap toe en niet iedereen de grond in trappen als een ander wat voelde wat eventueel nog niet kan (diskussie) of vroeg ging testen of teleurgesteld zijn. Wij hopen allemaal snel zwanger te worden. OOOOOEEEHHH kan er zo boos op worden.

Maar goed er is weer flink geklust onder ons allemaal, ik weet nu al niet meer wat er gekletst is hahahaha.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan