Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 11:17:05'));

Nou nou meiden hebben jullie soms een laptop ofzo wat een geklets toch allemaal hahahahaha. Maar wel donders gezellig toch. Ik ben in iedergeval wel bezig om te sparen voor een laptop is een beetje ongezellig voor mijn man als hij in de kamer zit en ik in een kamer ernaast om achter de pc te zitten.

Jeetje wat een trut (oeps sorry) zeg die missheks, kan er me zo over opwinden zeg ik dacht trouwens dat ze al niet meer ging reageren hier. Volgens mij lokt ze het gewoon expres uit. Ik weet hoe het is om moeilijk zwanger te raken heb er zelf ook meer als 1,5 jaar over gedaan bij de eerste maar ik was niet zo als zij ik wenste iedereen een snelle zwangerschap toe en niet iedereen de grond in trappen als een ander wat voelde wat eventueel nog niet kan (diskussie) of vroeg ging testen of teleurgesteld zijn. Wij hopen allemaal snel zwanger te worden. OOOOOEEEHHH kan er zo boos op worden.

Maar goed er is weer flink geklust onder ons allemaal, ik weet nu al niet meer wat er gekletst is hahahaha.

Liefs Sharine

Hey Sharine,
Ik heb nog 5 minuten om ff snel een berichtje terug te sturen... Ik heb gereageerd om haar topic en nu reageerd ze wel heel normaal, dat had ze dus veel eerder moeten doen!
Ik heb vorige maand een laptop gekocht, echt ideaal (zat inderdaad met hetzelfde probleem als jij, ongezellig om boven te zitten) Ik had mijn vakantiedagen van 2006 verkocht en nu kan ik dus lekker beneden zitten op de bank! Heeeeerlijk ik kan het iedereen aanraden....
Hey, tot vanaaf!!!!!!! Dan ga ik weer lekker bijlezen..
xx Es

Ja Esther nou dat is voor mij ook de reden alleen vind ik die dingen zo vreselijk duur moet zelf nog maar even geduld hebben, maar goed hij komt er wel. Ik heb er ook nog even op gereageerd (missgedoe) kon het toch niet laten.

Liefs Sharine

Hoi Meiden

Even een vraagje aan jullie. Ging net naar de toilet en zag in mijn inlegkruisje dat ik wat rozige afscheiding had. Nou weer iets wat ik nooit heb gehad. Mijn ongi is al een paar dagen over en heb wel weer wat last van steekjes in mij zij. Zal dan toch mijn eisprong er zijn. Maar dan moet ik vanavond maar weer klussen heb eergisteravond nog geklust dus zit misschien nog goed.

Liefs Sharine

hoi sharine,

het zou best van je eisprong kunnen zijn, dat heb ik wel eens gelezen., ik heb het zelfs nooit gehad, maar gewoon doorklussen denk ik!

liefs dimka

ik vergeet helemaal mijn einge vraag.

ik heb vandaag een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik, wat is dit nu weer???
mijn eisprong was gisteren,dus zal het gewoon zijn dat mijn eileiders enz inwerking is geweest of zijn?

liefs dimka

Hoi Dimka

Ja het kan best naween zijn van de eisprong ik heb ook iedere maand zowieso 3 dagen last van mijn eisprong. Ik klus in iedergeval dan nog wel even door want je weet maar nooit. Maar het kan heel goed zijn ja.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Dimka, ja dat kan best nog wel van je eisprong zijn hoor, ik blijf ook een zeurderig gevoel houden na mijn eisprong. Zelfs wel langer.

Sharine ja dat zou toch best wel je eisprong kunnen zijn hoor. Ik herinner me dat ik dat ook wel eens gehad heb

Bij mij is het wel rustig vandaag, alleen had ik vanmorgen nogal zin om te klussen?
Zo raar normaal heb je dat toch met je ei? Ik twijfel een beetje wel nu. Haha, nou ja ik hoop in ieder geval dat dan maar op tijd heb geklust?

Liefs Yvonne

Ja ik heb ook een notebook en zit nu in de kamer tegenover mijn mannetje, die er ook een heeft! Haha is echt reuze makkelijk joh! Mijn mannetje heeft ook nog een vaste computer, maar dit is inderdaad veel leuker om lekker bij elkaar te zitten.

Terug
Bovenaan