Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Hoi

Kom even spieken het is nu reclame op kijk namelijk naar CSI maimi heb deze aflevering nog niet gezien al zijn het wel herhalingen. Vind trouwens House ook leuk maar ja het is tegelijk op.

Of worden jullie later op de avond actief met schrijven. Ben eigenlijk een type dat sávonds vroeg naar bed ga als mannetje er niet is.

Liefs Sharine

Hey Sharine, it's the same here! Wij kijken ook altijd CSI en dr. House, zo leuk dat nuchtere (wat wij ook schijnen te hebben) komt er zo vaak in voor! Zo leuk!
Haha, alleen zit ik vanavond achter internet hier! Haha

Hoi Yvonne

Dus vanavond geen CSI of House voor jou. Volgens mij mis ik nu het einde van de serie hahahahaha. Meestal (altijd) is het einde voorspelbaar. Maar ja ik vind het eenmaal een hele leuke serie.

Wat ik zeker niet wil missen is Big Love op Net 5 maandagavond dat is een serie die je moet volgen en ook ontzettend leuk ken je die.

Liefs Sharine

Leuk zeg speelt je man ook op feesten met de band?

Ja ik ben de laatste avonden meer op internet te vinden dan voor de TV! Het is hier ook best wel gezellig he?

Mijn mannetje moet nu tijdelijk zelf op de vrachtwagen rijden s'nachts dus dan gaan we ook vroeg naar bed meestal. Moet ie er om 14.30 uit! Een werknemer van hem heeft ontslag genomen maandag en ja het is vakantie, dus kun je niet snel iemand anders inzetten.

Liefs Yvonne

Ja grappig he? Met CSI raad ik ook meestal de afloop! Bij dr.House is dat een stuk ingewikkelder haha ik ben geen ziekte-expert! We hebben het er wel op staan nu en af en toe kijk even op. Nee die serie ken ik niet van maandagavond. Is die goed? Toen 24 op zaterdagavond erop was keken we die ook altijd, maar nu deel 2 erop is zien we het nooit meer.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Hij speelt in een rockband en speelt cover muziek. Heel af en toe treden ze op maar niet vaak. Ze doen het echt voor hun hobby. Twee jaar geleden hebben ze voor een festival in Engeland opgetreden dat was voor hun een echte uitdaging en ze vonden het prachtig en trots natuurlijk. Ben toen ook mee geweest en was toen zwanger van mijn tweede.

Het is hier sávonds drukker als overdag de meeste werken natuurlijk en ja sávonds word er eerder gereageerd en dus ook gezelliger.

Jeetje dus je mannetje heeft het maar druk zeg mag ik vragen wat jullie ook al weer deden ik weet het niet meer sorry. Balen is dat als iemand ontslag neemt en vooral in zo'n drukke tijd als nu (vakantie).

Liefs Sharine

Goh, wat ontzettend leuk zeg! En goed dat ze het bij af en toe optreden laten. Zo blijft het een hobby en dus leuk. Wordt het geen verplichting he? Jeetje in Engeland, dat is goed zeg! Dat was vast wel leuk om mee te gaan! En ook zwanger toen!

Ja, wij hebben een transportbedrijf, boxenverhuurbedrijf, kachel-en haardenzaak, vastgoedbedrijf en ik heb een administratiekantoor. Druk, maar leuk!

Ja joh dat is balen van die werknemer, want in de vakantieperiode is het extra druk. We rijden voor een bakkerij brood naar supermarkten. De bakkerij heeft zelf ook nog een deel van het transport. En daarvan moeten we de vakantie van die werknemers ook opvangen We hebben nu constant 9 tot 11  chauffeurs bij de weg, dus druk en de meesten rijden s'nachts dus de telefoon staat altijd stand by. Die werknemer had het overigens niet gered na de vakantie, want hij was er dan alsnog uitgegaan. Je kon niet op hem bouwen en heeft vaker geflikt dat ie niet kwam opdagen enzo. Zo vervelend!Maar in de vakantieperiode hadden we hem nog wel even kunnen gebruiken.

Liefs Yvonne

Jeetje mina zeg zo jullie hebben het echt druk zeg wauw ik zou knettergek worden. Ik kan niet zo goed tegen stress.

Heb jij je vriend leren kennen via dit werk. Maar wel leuk dat jullie dit samen doen hoor met zo'n drukke baan zie je elkaar nog eens of niet.

Nee zo'n werknemer heb je niks aan als je er niet op kunt bouwen. Dus word het weer op zoek naar een andere werknemer. Maar jullie gaan toch binnenkort op vakantie of niet.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan