Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Wat leuk zeg! Hebben jullie een eigen bedrijf daar? Hoop dat je iets moois vind daar om te kopen of te bouwen,dan heb je iets van jullie zelf he?  Ja je hebt wel gelijk als je zelf bouwt dan kun je alles naar je eigen smaak maken, maar het lijkt me wel erg gezellig bij jullie daar! En ja dubbele lasten is ook niet wat. Misschien komt er nog wel iets moois op jullie pad! En je kunt met een bestaande bouw ook beetje bij beetje gaan aanpakken. Is ook leuk! Heb je geen heimwee naar nederland?

Goh wat raar zeg misschien dat die dvd dan wel niet compleet was?

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden

Ja Dimka heb je geen heimwee naar Nederland. Ik moet er niet aan denken om te emigreren. In mijn verkeringstijd wou mijn man ook het liefst naar Canada toe om daar een nieuw boerenbedrijf op te bouwen. Ik heb gezegd als hij dat wil moet hij maar alleen ik kan gewoonweg niet zonder mijn ouders en familie. Als ik op vakantie ga ben ik weer blij als ik weer in Nederland ben laat staan emigreren hahahaha. Maar goed mijn man vind de liefde belangrijker dan emigreren. Dus nu zijn we gewoon hier gebleven en heeft hij het bedrijf van zijn vader verder gerund en hebben we voor een aantal jaren geleden een nieuwe stal bijgebouwd.

Denk dat ik mijn eisprong heb of krijg had vanmorgen weer doorzichtig slijm bij het afvegen en mijn temp is 36,4 dus maar goed heb geen last op dit moment van steken in onderbuik. Maar goed we hebben gisteravond nog geklust dus dat zit wel goed.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Ik probeer er nu wat vaker te zijn zoals jullie merken. Anders moet ik telkens zoveel bijlezen.
@Yvonne als je ooit nog een personeel nodig bent moet je ff aan mij denken. Ik doe namelijk ook administratie maar ben momenteel werkzaam voor een uitzendbureau!
En na de bevalling heb ik tot nu toe nog geen werk.

Haha bij mijn vriend en mij is het net zo als bij Yvonne. Wij zijn ook nog maar 8 maanden bij elkaar en wij woonden ook na een maand al samen.
Grappig zeg!

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. Ik mag 22 augustus heen om een echo te laten maken. Vind het toch wel spannend hoor nu. Krijg je gelijk een vraag of je een kansberekening wilt laten doen om te kijken of je kindje het syndrom van down heeft. Maar ja stel dat ie het heeft laat je dan je zwangerschap af breken??
Moeilijke dingen vind ik dat altijd. Vroeger was zoiets erook niet en kwam gewoon wat er kwam. Zal er maar ff met mijn vriend over babbelen.

Ook voor jullie zijn het weer spannende dagen!! Ik zal voor jullie duimen!!

@ Dimka Bij mij moeder was het ook pas met 10 weken ofzo dat de test positief was. Ik wil je natuurlijk niet valse hoop geven maar in principe geld dat als je nog geen RD's hebt dat er nog hoop is toch?
Wel erg k*t dat je zo in onzekerheid moet zitten.

Liefs,

Tamara.

hoi tamara,

sara zit nog te wachten   op een positieve test, ik ook maar mijnnod moet nog komen!!!!!!!!!!!!!

liefs dimka

hoi meiden,

ik heb absoluut geen spijt, maar mijn relatie met mijn moeder is beter als we wat afstand hebben, we kletsen nu super vaak en  mijn vader en moeder  komen ook redelijk vaak langs voor een weekendje.
mijn broer komt vaak voor werk naar denemarken, dus die zie ik nu vaker
alleen mijn zusje mis ik wel, die is nog niet langs geweest, net begonnen met nieuw werk,dus nog even wachten.
mijn vriendinnen is denk ik nog het ergst, gewoon even koffie doen enz. dat moet ik hier nog opbouwen, maar het begin is er!!!
we waren in juni in nederland en ik was na 1 week blij dat ik weer naar huis ging, niet om de mensen die ik ken hoor, maar het land is zo druk en gehaast vergeleken met denemarken!!!!

wij werken hier allebei nu in een fabriek, om deens te leren. en dan gaan we over een jaar wel verder kijken.
mijn schoonouders en zwager hebben beide een boerenbedrijf, dus dat is geweldig voor ons zoontje.
wij willen wel wat beestjes maar dan als hobby, lijkt me leuk om als er een 2e kindje is iets te kunnen doen wat gedeeltelijk thuis kan doen. want ondanks dat de opvang voor kinderen geweldig is en ik jay vaak huilend mee naar huis moet nemen, wil ik wel wat vaker thuis zijn (werk nu fulltime)

zo dat was mijn verhaal!!!!
ik ga zo eens de online zwangerschapstest dus kijken wat die gaat zeggen. ik heb wat steken en bubbels in mijn onderbuik en vreemd gevoel in mijn borsten, niet contstant maar met vlagen. ik denk dat het alleem komt doordat ik dan er aan denk, maar vind de test wel grappig!

liefs dimka

uitkomst van de test

let goed op u zelf de komende dagen misschien bent u wel zwnager, met andere woorden, eigenlijk weten we het niet!!!!!!
wel grappig die test

liefs dimka

Hoi meiden,

@Sharine: ik heb gebruik ook de Clear Blue. Hij is maar 15 ct duurder dan die van de etos en ik vind het wel handig dat je gewoon zwanger of niet zwanger te zien krijgt. Het is ook een heel bekend en lang bestaand merk.
Wat leuk dat je man waarschijnlijk een handje zal helpen bij het sparen voor een laptop.
Leuk! Welk instrument speelt hij?

@Yvonne: die ene die ik bij het Kruidvat gehaald was heel anders dan die van de Etos. Zouden ze niet overal dezelfde dingen verkopen?
Balen dat er net in de drukke periode iemand ontslag heeft genomen. Pfff en jullie hebben het al zo druk.

@Dimka: welke van de Harry Potters heb je gister bekeken? De laatste of een van de eerdere? Was hij wel leuk?
Ik woon 10.000 km van mijn moeder vandaag en dat vind ik op dit moment dichtbij zat. Ondanks het feit dat ik 28 ben, probeert ze toch van alles op te dragen en me te verplichten. Ze bedoelt het goed, maar ze bemoeit zich met alles. Nu chatten we een aantal keer per week en zijn dan vaak 1,5 uur zoet. Hahaha. Over 16 dagen is ze weer voor 2 maanden in NL. . . . en dat is ook wel weer gezellig.

@Tamara: spannend!!! Lijkt me super om voor de eerste keer een echo te laten maken. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat het me niks kan schelen hoe hij het met werk (ploegendienst) regelt, als hij er maar voor zorgt dat hij erbij is. Nu alleen nog die positieve test!! Hahaha.

Verder is het hier nog steeds balen. Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Maar ook nog steeds geen teken van rd’s. Wel een raar idee dat ik bijna 6 weken geleden voor het laatst ongi geweest ben.

Nou meiden, we krijgen gasten dus ik houd het hier nu even bij. Ik kom straks weer ff kijken.

Liefs,

Sara

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 14:37:54'));

Hallo meiden,

Ik probeer er nu wat vaker te zijn zoals jullie merken. Anders moet ik telkens zoveel bijlezen.
@Yvonne als je ooit nog een personeel nodig bent moet je ff aan mij denken. Ik doe namelijk ook administratie maar ben momenteel werkzaam voor een uitzendbureau!
En na de bevalling heb ik tot nu toe nog geen werk.

Haha bij mijn vriend en mij is het net zo als bij Yvonne. Wij zijn ook nog maar 8 maanden bij elkaar en wij woonden ook na een maand al samen.
Grappig zeg!

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. Ik mag 22 augustus heen om een echo te laten maken. Vind het toch wel spannend hoor nu. Krijg je gelijk een vraag of je een kansberekening wilt laten doen om te kijken of je kindje het syndrom van down heeft. Maar ja stel dat ie het heeft laat je dan je zwangerschap af breken??
Moeilijke dingen vind ik dat altijd. Vroeger was zoiets erook niet en kwam gewoon wat er kwam. Zal er maar ff met mijn vriend over babbelen.

Ook voor jullie zijn het weer spannende dagen!! Ik zal voor jullie duimen!!

@ Dimka Bij mij moeder was het ook pas met 10 weken ofzo dat de test positief was. Ik wil je natuurlijk niet valse hoop geven maar in principe geld dat als je nog geen RD's hebt dat er nog hoop is toch?
Wel erg k*t dat je zo in onzekerheid moet zitten.

Liefs,

Tamara.

Hallo Tammy,

Haha grappig zeg dat het bij jullie net zo is gegaan! Ik zal aan je denken hoor als ik weer iemand nodig heb, je woont niet zo ver van Emmen toch?

Ja we kletsen hier steeds meer, dus dan moet je wel vaker komen! Als je alles nog na moet lezen! Ppff! Haha wel gezellig he?

Oh wat spannend zeg zo'n echo! Ja dat is lastig he, dat je dan een keuze zou moeten maken als het Down syndroom heeft. Ik zou gewoon eerst de echo afwachten en als het zo blijkt te zijn kun je alsnog een keuze gaan maken. Anders ben je aan het piekeren van te voren en waarschijnlijk voor niks!

Nou mijn NOD is alweer over 1,5 week joh! Maar ik heb deze keer een gevoel dat het niet zo is, terwijl ik normaal altijd wel iets had van ja zou kunnen! Nou ja we wachten maar af.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan