quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 14:37:54&apos

);
Hallo meiden,
Ik probeer er nu wat vaker te zijn zoals jullie merken. Anders moet ik telkens zoveel bijlezen.
@Yvonne als je ooit nog een personeel nodig bent moet je ff aan mij denken. Ik doe namelijk ook administratie maar ben momenteel werkzaam voor een uitzendbureau!
En na de bevalling heb ik tot nu toe nog geen werk.
Haha bij mijn vriend en mij is het net zo als bij Yvonne. Wij zijn ook nog maar 8 maanden bij elkaar en wij woonden ook na een maand al samen.
Grappig zeg!
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. Ik mag 22 augustus heen om een echo te laten maken. Vind het toch wel spannend hoor nu. Krijg je gelijk een vraag of je een kansberekening wilt laten doen om te kijken of je kindje het syndrom van down heeft. Maar ja stel dat ie het heeft laat je dan je zwangerschap af breken??
Moeilijke dingen vind ik dat altijd. Vroeger was zoiets erook niet en kwam gewoon wat er kwam. Zal er maar ff met mijn vriend over babbelen.
Ook voor jullie zijn het weer spannende dagen!! Ik zal voor jullie duimen!!
@ Dimka Bij mij moeder was het ook pas met 10 weken ofzo dat de test positief was. Ik wil je natuurlijk niet valse hoop geven maar in principe geld dat als je nog geen RD's hebt dat er nog hoop is toch?
Wel erg k*t dat je zo in onzekerheid moet zitten.
Liefs,
Tamara.
Hallo Tammy,
Haha grappig zeg dat het bij jullie net zo is gegaan! Ik zal aan je denken hoor als ik weer iemand nodig heb, je woont niet zo ver van Emmen toch?
Ja we kletsen hier steeds meer, dus dan moet je wel vaker komen! Als je alles nog na moet lezen! Ppff! Haha wel gezellig he?
Oh wat spannend zeg zo'n echo! Ja dat is lastig he, dat je dan een keuze zou moeten maken als het Down syndroom heeft. Ik zou gewoon eerst de echo afwachten en als het zo blijkt te zijn kun je alsnog een keuze gaan maken. Anders ben je aan het piekeren van te voren en waarschijnlijk voor niks!
Nou mijn NOD is alweer over 1,5 week joh! Maar ik heb deze keer een gevoel dat het niet zo is, terwijl ik normaal altijd wel iets had van ja zou kunnen! Nou ja we wachten maar af.
Liefs Yvonne