Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Haha ja dt valt wel mee hoor, af en toendan loop je wel tegen de muren op ja!

Ja ik werkte vorig jaar nog op een administratiekantoor en die zat in een gehuurd pand, dit pand was weer een van de bedrijven van mijn mannetje. Ik deed de administratie van hem en zodoende bouwden we een band op. Mijn relatie liep stuk de zijne ook en daarna zijn we voorzichtig met elkaar uit gegaan en je toen was het meteen raak. We zijn toen lekker op vakantie gegaan na een maand naar Cran Canaria. En ja toen ben ik meteen bij hem gebleven en woonden we al samen. Toen was het helemaal klaar en zijn we in   november begonnen met proberen voor een kindje. Toen ben ik ook mijn administratiekantoor begonnen en had er direct al veel klanten bij en ja van de week heb ik mijn eerste personeelslid in dienst genomen. Dus met oog op de toemkomst hoop ik steeds meer klanten te krijgen zodat ik meer personeel in dienst kan nemen en uiteindelijk zelf minder uren te draaien.

Misschien dat we de 2e week afreizen naar Italie, dat ligt er aan als onze bouwvergunning er dan is.

Wat leuk zeg he hoe jullie elkaar ontmoet hebben waarschijnlijk heeft het zo moeten wezen en zijn jullie voor elkaar bestemd. Ook wel een tikkeltje romantisch normaal gesproken ontmoet paren elkaar in de discotheek zoals bij mij hahahahaha.

O ja jullie gaan een eigen huisje bouwen he dus als het goed is hoop je binnen 2 weken je bouwvergunning te krijgen en wanneer zijn jullie dan van plan om te beginnen met bouwen. En bouwen jullie een vrijstaande woning of 2 ondereenkap. Sorry ik begin een beetje te nieuwsgierig   te worden hahaha. En dan zou het natuurlijk geweldig zijn als het huisje klaar is dat er een klein wondertje van jullie er ook gelijk in komt te wonen.

Liefs Sharine

Ja leuk he? We kenden elkaar al langer, maar dan was het alleen goeiedag enzo. En toen zaten we bij elkaar te werken en dan kun je heel goed met elkaar vinden. Zo leuk gegaan is dit.

We werken nu nog dicht bij elkaar, zien elkaar de hele dag, maar als ik een dag zonder hem ben mis ik hem ook gelijk hoor haha. Een tijdje terug was ik ziek en vond hij het niks aan omdat ik er niet was, zo leuk!

Ja we bouwen een vrijstaande woning. Het grond hebben we in december al gekocht, zo'n 2000 m2. Heel ruim en lekker rustig plekje aan een kanaal. Er zit hoogteverschil in de grond zodat er geheel een kelder onder krijgen, zodat aan de straatzijde de middenverdieping op grondhoogte komt en aan de achterzijde de kelder(alles loopt naar beneden). Daar komt een veranda achter met een trap naar de tuin, vond ik altijd zo geweldig van die amerkaanse huizen. De oprijlaan loopt ook naar beneden zodat de garage in de kelder is. En ja een werkkantoor krijg ik er ook in zodat als ik kindjes krijg ook werkzaamheden thuis zou kunnen doen. En het mooiste zou zijn als de babykamer ook direct klaar gemaakt kan worden!!
We hebben de vergunning op 4 januari al ingediend maar de afmetingen van het huis zijn groter dan in het bestemmingsplan staat. Daarom geld een apparte procedure en moet ie eerst door de provincie goedgekeurt worden en dan pas door de gemeente. En hij is nu al door de provincie goedgekeurt, dus alles ligt nu bij de gemeente. En ja die mensen zullen ook wel weer vakantie hebben!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik stap lekker mijn bedje in mijn ogen beginnen zwaar te worden. We spreken elkaar morgen wel weer.

Liefs Sharine

He we hadden tegelijk gereageerd.

Maar jullie krijgen echt een paleisje zo te lezen. Jullie droomhuis nou dat word het zeker. Gaaf hoor een veranda en een kelder beneden. En dan ook nog een huis aan het water mooier kan haast niet. En dan maar hopen dat jullie snel kunnen gaan bouwen.

Ga lekker tukken ben moe, ik spreek je morgen wel weer. Voor jou straks welterusten.

Doei Doei

Liefs Sharine

Oke Sharine, slaap lekker en tot morgen maar weer!

Wij gaan ook zo denk ik, haha!

Doeidoei, liefs Yvonne

Ja dat hopen wij ook joh! En het wordt echt ons droomhuis! Daar blijven we altijd wonen waarschijnlijk. Nou dan nog een keer slaap lekker ! Haha reactie zijn bijna steeds gelijk!

Liefs Yvonne

hoi meiden

wat een gekletst weer zeg.
nou we hebben harry potter afgekeken, maar volgens mij klopt de dvd niet, boek gaat verder verder, dus we moeten maar wachten op legale dvd op bios pakken!!!!

wij wonen nu sinds vorig jaar november in denemarken, eerst 5 maanden bij mijn schoonouders in (die wonen hier nu 12 jaar), en nu huren we een oude boerderij, prachtig gebouw, maar niet om te kopen., alles is oud en omdat er veel grond bij zit en stallen en het huis is gigantisch is dat niet te betalen. het huis is oud aan de binnenkant, badkamer en keuken, maar werkt allemaal nog goed. maar ja als je zoiets koopt ga je ook opknappen en dat word gewoon te duur!
dus we kijken nu rustig rond naar ons droomhuis in deze omgeving. maar zelf huis bouwen is mijn droom, maar dan moet je eerst land vinden en redelijke tijd dubbele woonlasten, dus dat weet ik nog niet hoor!!!!
maar dan krijg je wat je zelf helemaal wilt!!!! we zien wel wat het wordt, eerst maar eens een tweede kleintje erbij en de rest komt wel weer.

liefs dimka

Terug
Bovenaan