Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 14:51:22'));

hoi meiden,

ik heb absoluut geen spijt, maar mijn relatie met mijn moeder is beter als we wat afstand hebben, we kletsen nu super vaak en  mijn vader en moeder  komen ook redelijk vaak langs voor een weekendje.
mijn broer komt vaak voor werk naar denemarken, dus die zie ik nu vaker
alleen mijn zusje mis ik wel, die is nog niet langs geweest, net begonnen met nieuw werk,dus nog even wachten.
mijn vriendinnen is denk ik nog het ergst, gewoon even koffie doen enz. dat moet ik hier nog opbouwen, maar het begin is er!!!
we waren in juni in nederland en ik was na 1 week blij dat ik weer naar huis ging, niet om de mensen die ik ken hoor, maar het land is zo druk en gehaast vergeleken met denemarken!!!!

wij werken hier allebei nu in een fabriek, om deens te leren. en dan gaan we over een jaar wel verder kijken.
mijn schoonouders en zwager hebben beide een boerenbedrijf, dus dat is geweldig voor ons zoontje.
wij willen wel wat beestjes maar dan als hobby, lijkt me leuk om als er een 2e kindje is iets te kunnen doen wat gedeeltelijk thuis kan doen. want ondanks dat de opvang voor kinderen geweldig is en ik jay vaak huilend mee naar huis moet nemen, wil ik wel wat vaker thuis zijn (werk nu fulltime)

zo dat was mijn verhaal!!!!
ik ga zo eens de online zwangerschapstest dus kijken wat die gaat zeggen. ik heb wat steken en bubbels in mijn onderbuik en vreemd gevoel in mijn borsten, niet contstant maar met vlagen. ik denk dat het alleem komt doordat ik dan er aan denk, maar vind de test wel grappig!

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja dat is ook zo, Denemarken is niet het einde van de wereld! Ik vind het wel een stap hoor! Knap van jullie! Ja dat is ook leuk om iets te gaan wat je thuis zou kunnen doen zodat je er wat vaker kunt zijn.  

Leuk is dat voor je zoontje om te spelen op de boerderij en de dieren vind ie  vast helemaal geweldig. En de tractoren niet te vergeten! Haha is leuk  dat  hij er zich zo vermaakt!  

Die test is wel grappig he? Alleen de vorige keer scoorde ik  zo hoog, terwijl het niet zo was?

Liefs Yvonne  

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 19:18:40'));

Hoi meiden,

@Sharine: ik heb gebruik ook de Clear Blue. Hij is maar 15 ct duurder dan die van de etos en ik vind het wel handig dat je gewoon zwanger of niet zwanger te zien krijgt. Het is ook een heel bekend en lang bestaand merk.
Wat leuk dat je man waarschijnlijk een handje zal helpen bij het sparen voor een laptop.
Leuk! Welk instrument speelt hij?
@Yvonne: die ene die ik bij het Kruidvat gehaald was heel anders dan die van de Etos. Zouden ze niet overal dezelfde dingen verkopen?
Balen dat er net in de drukke periode iemand ontslag heeft genomen. Pfff en jullie hebben het al zo druk.
@Dimka: welke van de Harry Potters heb je gister bekeken? De laatste of een van de eerdere? Was hij wel leuk?
Ik woon 10.000 km van mijn moeder vandaag en dat vind ik op dit moment dichtbij zat. Ondanks het feit dat ik 28 ben, probeert ze toch van alles op te dragen en me te verplichten. Ze bedoelt het goed, maar ze bemoeit zich met alles. Nu chatten we een aantal keer per week en zijn dan vaak 1,5 uur zoet. Hahaha. Over 16 dagen is ze weer voor 2 maanden in NL. . . . en dat is ook wel weer gezellig.
@Tamara: spannend!!! Lijkt me super om voor de eerste keer een echo te laten maken. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat het me niks kan schelen hoe hij het met werk (ploegendienst) regelt, als hij er maar voor zorgt dat hij erbij is. Nu alleen nog die positieve test!! Hahaha.
Verder is het hier nog steeds balen. Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Maar ook nog steeds geen teken van rd’s. Wel een raar idee dat ik bijna 6 weken geleden voor het laatst ongi geweest ben.
Nou meiden, we krijgen gasten dus ik houd het hier nu even bij. Ik kom straks weer ff kijken.

Liefs,

Sara

Hallo Sara, wat vervelend dat je weer negatief getest hebt zeg! Maar gelukkig ook nog geen RD! Ja is al weer 6 weken geleden he?

Misschien zijn die testen wel overal hetzelfde alleen een andere verpakking! Net als bij brood! Haha!

Ja joh dat is balen zo hoor dat er iemand ontslag heeft genomen, maar ja zo is er altijd wel wat.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ik heb de nieuwste harry potter gekeken. erg leuk maar vreemd eind dus!!!!!

mijn zoontje is verliefd op trekers, de hele dag TETE en maar gillen en wijzen, prachtig om te zien, iets wat vervelend als je hem mee naar huis wil nemen!!!

ik heb nog een andere online test gevonden (heb de smaak te pakken), bij babybrabbel. com onder interactief. nou die was wel erg positief, 83% dat ik zwnager zou zijn!!!
hopelijk hebben ze beide gelijk!

ik heb in ieder geval misselijk gevoel en borsten die vol aanvoelen en gevoelig zijn. maar dat zal wel allemaal zijn omdat ik hoop dat het raak is.

liefs dimka

Hallo Dimka,

Wat lief zeg van je zoontje en inderdaad minder als je hem mee moet nemen naar huis!
Die van mijn zus is ook zo gek op vrachtauto's, haha nou kan ray hem wel een keer meenemen. Maar dan is ie weer een held op sokken hoor!

Ja ik heb ook wel een misselijk gevoel gehad vandaag, maar mijn borsten verneem ik niet zo goed meer. Is wel leuk he die online zwangerschapstesten. Zal ik hem eens doen voor de lol? Ik laat het zo wel even weten!

Liefs Yvonne

Nou hij doet het niet bij mij, kan er niet op komen geeft een foutmelding!

Ik heb 80% gekregen bij de zwangerschapstest van babybrabbel!!

Hey goed zo!! Waarom zal ie het bij mij niet doen dan? Slecht teken? Hoop het niet hoor!

Hey hebben jullie ook windows vista? Volgens mij werkt ie daarom niet bij mij?

Terug
Bovenaan