Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey meiden,

Pffffffffffffffff, was al bijne een uur bezig om alles door te lezen.... haha
Wat een gezelligheid!
Ik weet nu al niet eens meer wat er allemaal geschreven is, maar alleen maar leuke dingen, dusssss....

@Sharine: Heb je je ei nu al gehad denk je?? Ik weet echt niet of die van mij al geweest is hoor... Ik heb het idee dat jullie me allemaal voorbij gaan met jullie eieren... Ik heb geen krampjes of wat dan ook, wel een beetje lichtroze afscheiding vanmorgen....

@Yvonne: mij kluswekker stond vanmorgen, haha     We hebben nog even ons best gedaan, vooral omdat ik geen idee heb wanneer mijn ei komt! Hoe ist met jou? Zo te lezen alles goed, maar erg druk. Ach als iets voor jezelf is dan is het niet erg om er druk mee te zijn toch?

@Sara: Nog steeds geen duidelijkheid? Echt balen voor je, hopenlijk volgt er volgende week wel een positieve test of de RD's moeten maar eens snel komen..... Ik ben weer helemaal fit, heb net nog ff gesport...

@Dimka: Knap hoor, helemaal emigreren naar Denemarken, zou ik niet kunnen denk ik! Ik vind dit dorp al haast te ver weg van de grote stad! Jij ook nog steeds in afwachting van je NOD?

Nou meiden, ik kan er niet zo lang en vaak bij zijn door de week, maar ik vergeet jullie echt niet hoor..!! Ik hoop jullie mij ook niet!

Dikke kus, Es

Ja gelukt! 75% kans op babybrabbel en op ikbenzwanger.nl 16 punten, dus allebei zeggen ze positief! Haha grappig he?

Hoi Meiden

Weer druk aan de klets zie ik.

Sara weer negatief getest balen meid maar ik denk dat je een menstruatie aan het overslaan bent ik hoop wel dat je nog aan het klussen bent.

Wie vroeg ook alweer wat voor instrument mijn man speelt, hij is de drummer van de band. Hij gaat er altijd helemaal op in moet er soms wel om lachen hoor.

Ik heb die test van Babybrabbel ook vaak gedaan bij mij was hij altijd nog negatief en het was ook tot nu toe negatief. Heb toch niet mijn ei gehad vandaag geen slijm meer gehad en al helemaal geen buikpijn hij komt denk ik nog.

Dimka en Yvonne jullie zitten dus weer flink te zenuwen op jullie wachtbankje een spannende tijd breekt er voor jullie weer aan. Ga flink voor jullie duimen hoor.

Liefs Sharine

Hallo Esther,

Nee als het voor jezelf is dan maakt het niet uit hoor, dan wil je wel!

Hey maar lichtroze afscheiding kan ook je eisprong beteken! Spannend zeg! Hoop dat het klussen heeft gewerkt! Haha dus de kluswekker had vanochtend dienst!

Liefs Yvonne

He Esther

Heb jij ook al lichtroze afscheiding gehad ik ook van de week maar ik denk niet dat het toen mijn ei was want mijn temp was vanmorgen nog laag. Die van mij is ook nog niet geweest zal wel niet lang meer duren (hoop ik)

Liefs Sharine

Hallo Sharine!

Ja het is toch wel spannend hoor, elke ronde weer! Ja het blijft iedere keer weer spannend! Nu nog maar 1,5 week dan al weer NOD!

Nog in afwachting van je ei? heb je nog getemp. deze ronde of niet meer?

Liefs Yvonne

Ja ja ik temp nog wel ik wil wel zeker weten of ik mijn eisprong heb gehad of niet. Vanmorgen was ie nog 36,4 dus voor mij heel laag. Ik denk dat hij morgen of overmorgen komt maar ga morgen weer klussen. Dus nog 1,5 spanning en nu kun je niks meer aan doen het is nu nog alleen afwachten.

Liefs Sharine

Ja ik vond het toch maar niks dat ik niet kon zien wanneer ik hem gehad heb, misschien heb ik daarom het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Wie weet het is inderdaad nu alleen nog maar afwachten
Ben benieuwd wanneer die van jou is. En jij klust om de dag nu he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan