Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

@Sharine: en nog steeds niks? Spannend!!! Ben nog steeds druk aan duimen. En ja, ik weet dat mijn tijd wel komt. Het is alleen frustrerend dat van onze vrienden groep wij als eerste zeiden, we gaan aan een kindje proberen en 1 heeft inmiddels dus al een kindje en er zijn er nu 2 zwanger. maar goed, geduld is een schone zaak….
@Esther: ja, 5 jaar. We zouden beginnen als ik aan het eind van mijn 4 (en dus laatste) studiejaar zat. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet genoeg punten had om op mijn 3e jaarsstage te gaan. Toen ik uiteindelijk afgestudeerd was, moesten we binnen een jaar verhuizen omdat de flat gesloopt werd. Had geen zin om met een dikke buik alles te moeten inpakken. Ook had ik dan niet kunnen verven etc dus niet echt handig. Toen viel de verhuizing financieel flink tegen en kwamen we nog maar amper rond elke maand en we kregen toen nog een uitkering dus dat was ook niet ideaal. We zijn inmiddels verhuisd en mijn vriend heeft een vaste baan en heeft vorige maand een 3-jaar contract getekend dus dat zit voorlopig wel goed. ik werk nu ook parttime dus we kunnen nu lekker sparen. Pff, heel verhaal. Maar ja, nu is het gewoon allemaal goed geregeld en dat voelt wel een stuk relaxter.

Nou hier zit ik inmiddels op dag 32 en heb nog nergens last van. Geen buikpijn, rugpijn of andere ongi dingen. Ik had het vanmiddag wel superwarm zeg. Ik dacht echt dat ik een sauna zat. En dat terwijl de rest het totaal niet warm had. Verder ook nog flink misselijk. We zien wel. Ik had vorige maand ook allemaal symptomen en toen was ik niet zwanger dus ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven. ;-P

Liefs.

Sara

Hoi Meiden

Nou heeft het eindelijk doorgezet de ongi. Nou ik merk het wel hoor ineens flinke krampen en ja daar is het. Maar goed het gevoel van zwanger had ik al naast me neer gezet i.v.m negatieve test vrijdag. We gaan weer vrolijk verder naar ronde 5,

He Sara

Wanneer ga je testen, ga flink voor je duimen hoor.

Yvonne flink druk geweest de laatste paar dagen, had je al een aantal dagen hier niet gezien maar nu weet ik waarom. Fijn meid dat je ongi over is kun je weer volop gaan klussen. Ja hoor meid ik pendel v/d week wel even voor je.

Liefs Sharine

Hallo Sara,

Wat spannend zeg!   Wanneer is jouw NOD? Je lichaam kan je vaak voor de gek houden met die kwaaltjes, ik weet er alles van! Ben er ook al vaak genoeg ingetuind! Maar ik hoop voor je dat het bij jou nu niet zo is hoor! En dat het gewoon raak is! Maar dat afwachten duurt altijd zo lang he? Dat vind ik ook het langste duren, na de eisprong tot aan je NOD. Hoe lang ben jij nu bezig?

Liefs Yvonne

Hallo Sharine,

Wat jammer zeg! Vervelend dat als je toch ongi moet worden dat het dan niet direct doorzet!
Heb het echt druk gehad van de week, maar ben er weer! En natuurlijk mest ik wel veel bijlezen hier! Haha, jullie hebben niet stil gezeten. Fijn dat je nog een keer voor mij wilt pendelen deze week. En ja mijn ongi is gelukkig weer voorbij, kan ik weer klussen!

Liefs Yvonne

Hoi Sharine, he bah, jammer nou. Maar toch fijn eindelijk 100% duidelijkheid. Succes in ronde 5.
Hoi Yvonne, het zal wel lekker zijn nu al het verhuis gedoe af is. Nog lekker op zondag ff uitrusten en dan morgen weer werken.

Normaal zit ik op 32 dagen, maar door mijn hele lange luteale fase vorige maand (18 dgn in een cyclus van 36) denk ik dat mijn nod ligt 41 dagen. Dat zou dus 31 juli of 1 augustus kunnen zijn. Welk leuk. als het raak is, zijn mijn beide ouders in het land als ik 3 maanden zwanger ben (dat zou dan september zijn) en dan kan ik ze het persoonlijk vertellen. Lijkt me wel super om hun gezichten te kunnen zien.

Wanneer verwachten jullie je ei weer?

Liefs,

Sara

Goedemorgen!

@Sharine: balen dat je je ongi toch heeft doorgezet, maar.... nieuwe ronde, nieuwe kansen hahaha.... Laten we er niet te zwaar aan tillen, we slepen elkaar er wel dorheen!
@Sara: Heel verhaal... Pfffff dan heb je het zeker druk gehad de afgelopen tijd, fijn dat je nu weer de rust hebt gevonden en financieel wat sterker ervoor staat... Heb je eigenlijk al getest, ik zou dat al wel gedaan hebben hoor!!
@Yvonne: Nu weer volop aan de klus en dan zien we wel...
@Dimka: Dan ligt jou NOD dus bijna gelijk met de mijne, nou ja, die van mij is wel een stukkie later...

Grappig dat we vorige maand allemaal op dezelfde dag NOD hadden en nu ligt het zo ver uiteen!

Nog een vraagje, wat slikken jullie allemaal? Ik slik alleen foliumzuur. Is het raadzaam om er nog iets anders bij te nemen?
ik hoor het graag van jullie.

Nou, ik ga me ff in het zweet werken (mijn lichaam nog ff shapen voordat het niet meer kan, haha) Een uurtje body-pump! Ik moet om 12.00 uur werken, dus misschien dat ik tussentijds nog ff bijlees en anders vanaaf!!

Dikke kus, Esther

Hoi allemaal,

EINDELIJK mijn ongi is weg, nu kanik eindelijk weer eens klussen, dacht al dat het niet zou stoppen deze maand, gewoon langer als een week ongi, normaal maar4 dagen!!!!

@esther, ik slik ook alleen foliumzuur, vorige zwangerschap heb ik voordat ik zwanger helemaal niks geslikt, en ik heb nu toch een hele gezonde (vrij lange!!!) zoon, dus denk dat het niet heel veel uitmaakt, maar helpt alleen wat!

@sharine, gelukkig maar dat je het nu 100% zeker weet, dan kan je ook weer verder!

@sara, hopelijk kan jij voor ons nog wat glitters strooien over ongeveer een week!

@yvonne, ook weer lekker aan de klus!

liefs dimka

Hallo Sara,

Ja dat zou nog eens een verassing zijn voor je ouders! Leuk hoor ik zal voor je duimen!
Ja, ik ben echt blij dat alles verhuist is hoor! En gister nog even lekker relaxed!
Mijn ei is aankomend weekend weer, dus ben benieuwd! Hoop echt  dat het deze keer raak is hoor!

Liefs Yvonne  

Terug
Bovenaan