Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Ja ik wil om de dag klussen omdat mijn man zijn zaad niet 100% is, uit onderzoek gebleken toen we zo lang bezig waren voor de eerste. Het liefs wil ik nog langer uitstellen maar ben dan zo bang dat ik dan net naast de pot pies. In iedergeval niet elke dag (maar dat heeft dus voor mij een reden). Maar het zal wel niet zo lang meer duren. Ja erg vervelend als je niet meer zo'n duidelijk signaal krijgt van je lichaam, misschien ook wel goed hoor ben je er wel wat minder mee bezig en dat is alleen maar bevordelijker.

Ik ga weer hangen zo ben de hele dag weg geweest en ben niet zolang weer thuis dus heb mijn mannetje nouwlijks gesproken vandaag. Morgen ben ik er weer.

Liefs Sharine

Oh oke dat is dan inderdaad beter, ik begrijp ook wel dat je niet om de twee dagen klust hoor anders ben je straks net te laat met je ei en pis je inderdaad naast de pot.

Ja misschien is dit wel beter zo en bevorderlijker, ik hoop het!

Nou doei doei, ga ook even onder de douche en op de bank!

Liefs Yvonne

hoi meiden

ik wacht inderdaad weer lekker op mijn nod, ik denk niet dat het raak is, maar voel zo met vlagen van alles. waarschijnlijk omdat je hoopt dat het raak is. maar we wachten wachten wachten nog langer.
mijn man werkt 4 nachten per week, dus slaap dan alleen en is niet echt gezellig, afgelopen nacht de hele nacht met mijn zoontje in de weer geweest, dus vreselijk moe, denk dat ik daarom veel meer voel!

hopelijk een lekkere nacht deze nacht

weltrusten allemaal

liefs dimka

Hallo Dimka, ik slaap deze week ook bijna alleen, die van mij moet om 2.00 uur eruit.
De eerste nachten sliep ik slecht maar nu wel weer goed. En inderdaad een gebroken nachtrust is erg vervelend en vermoeiend! Nou hoop voor je dat je zoontje nu ook lekker slaapt. Welterusten hoor! Doeidoei!

Liefs Yvonne

Hallo meiden, nou even lekker onder de douche geweest! Hebben jullie ook wel eens dat als je een warme douche neemt dat het onderin je buik zeer doet? ZO raar had het nog niet eerder gevoeld. Dit viel me even op, dus vandaar...?

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Nee Yvonne ik ken dat niet maar misschien een innesteling gevoeld weet het  niet. Ik ken dat gevoel niet onder de douch misschien puur toeval.

Ja Dimka je gaat soms meerdere dingen voelen ik heb het vooral als ik er te bezig mee ben en als je moe bent kan dit dus ook. Maar meid ga voor jullie allemaal duimen.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Ik moet ook altijd wennen als mijn vriend nachtdienst heeft. Gelukkig ben ik na 1 of 2 dagen dan zo moe dat ik sowieso vroeg in slaap val. hahaha.

Spannend Yvonne!! Wie weet is het toeval, misschien wat anders!!!

Nou ik ga weer op bed liggen. Heb hoofdpijn. Ik weet niet waarom, maar ik ga sinds een paar weken regelmatig op mijn buik liggen in mijn slaap. Dat doe ik normaal nooit  omdat mijn kussen daar te hoog voor is. (zo'n speciaal kussen zodat je nek goed ligt) Ik  heb weer een super stijve nek, schouders en rug. Gelukkig had ik nog paracetamol in huis dus de hoofdpijn trek al wat weg, maar die misselijkheid vandaag.........pfff, denk dat ik maar een teiltje mee neem.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan