Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi meiden,

hier alles zijn gangentje, wel nog steeds misselijk en borsten die erg vol voelen, maar ja daar denken we niks meer achter.

vandaag mijn gasten lekker naar legoland, dus eindelijk mijn huis voor mij alleen en dat is toch ook wel erg lekker!!!!

liefs dimka

Zo, wat een gezellig groepje hiero,
Kan alleen nog niet helemaal wijs worden van alle afkortingen die hier gebruikt worden, maar misschien dat iemand me daar wel even mee wil helpen?!?!?!
Ben moeder van Jessy bijna 16 maanden en zou graag nog een kindje willen. Kom net van het forum : Moeders lente 2006 ( April ) en daar is het een stuk rustiger. Heb hier nog veel te lezen! Gezellig!

Groetjes Jemaima

Hallo meiden!

Nou ben gisteravond toen ik naar bed gegaan ben toch zooo misselijk geweest, heb eens een tijdje voor de wc gezeten op het matje. Maar ik kan zo slecht spugen, ik hou het altijd op als het kan. Vandaag ook met vlagen misselijk en ja verder iets vollere borsten, maar niet echt pijnlijk, ietsiepietsie gevoeliger tepels. Heb het in mijn buik aan de rechterkant steeds(onder de douche) weet niet wat, het is niet pijnlijk of zo. Dat was met mijn ei ook waar de steekjes begonnen.

Dimka, dat is wel even lekker weer eventjes op jezelf he? Ik moet ook elke dag even op mezelf zijn, ook al is het maar een half uurtje.

Sharine, ja weet het ook niet zo goed, misschien wil ik het ook allemaal wel voelen hoor? Ik hoop het niet natuurlijk.

Sara, ja het kan inderdaad twee kanten op! Hoe gaat ie bij jou? Nog geen RD te bekennen?

Jemaima welkom hier en het is hier inderdaad erg gezellig en er wordt ook heel wat afgekletst! Je moet gewoon even elke dag lezen anders mis je zoveel! En de afkortingen heb je gauw genoeg door hier anders vraag je het maar even.

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Yvonne dus als ik het goed begrijp heb je dus telkens last van als je onder de douche staat. Ja wel erg vreemd hoop voor jou dat het positief mag zijn. Balen meid dat je met vlagen misselijk bent en als je nu ook nog slecht kunt overgeven is dat natuurlijk ook vervelend. Hormonen het kan met zwangerschap te maken hebben maar ja dat is natuulijk afwachten wanneer is ook alweer je NOD.

Dimka heerlijk he als je het recht alleen hebt, ligt lego land bij jou in de buurt.

Liefs Sharine

hoi meiden,

sara, ja ik ben ook nieuwsgierig, n klussen jullie ook nog door?

yvonne, ik heb het zelfde als jouw, ik heb zelfs aan mijn man gevraagt om even te voelen of ik het niet inbeeld van mijn borsten! dat is het enigste wat hij kan controleren!!!!! en hij vond ze ook voller. ik eet me helemaal vol maar na 1 uur heb ik alweer honger! dat schiet natuurlijk niet op. het wordt een lange week merk ik al maar dat gewacht, is maar goed dat ik volgende week weer moet werken, dan denk ik niet zo veel eraan!!!!

sharine, is je ei al geweest?

esther, ben jij er ook nog?

oh ik ben je naam vergeten, maar welkom op ons onderwerp, altijd gezellig hier!!!!!

liefs dimka

hoi sharine,

legoland ligt 45 km weg, ben je zo!!!

liefs dimka

Hoi Dimka

Nee ik denk nog niet dat mijn ei is geweest vanmorgen nog wel geklust maar goed ik weet nu gewoon niet waar ik op uit moet gaan. De eerste 3 cyclussen waren 29 dagen en de laatste 34. Dus ik kan gewoon niet berekenen wanneer ik mijn eisprong ongeveer moet hebben. Heb nu wel het gevoel alsof mijn buik is opgezet en hele lichte kleine krampjes. Geen eisprong gevoel. Ik hoop dat ik het kan zien aan mijn slijm. Ga ervan uit dat ik hem nog moet krijgen.

Nee inderdaad dat is dan niet zo heel ver weg van jullie. Zijn de wegen lang of moeten jullie binnen weggetjes nemen.

Liefs Sharine

hoi Sharine,

wij rijden over grote wegen, maar je kan ook over kleine weggetjes (toeristische route).
alle wegen zijn 80 km/u. klein en groot. er zijn maar 2 snelwegen in denemarken daar mag je 130 km/u.
1 van beneden naa boven en 1 van links naar rechts!!!!
dus lekker rustig!!!!

ik hoop dat je je ei goed voelt, dan weet je een beetje waar je aan toe ben qua nod

liefs dimka

Terug
Bovenaan