Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden,

Mag ik hier ook meekletsen??
Volgens mij is het hier erg gezellig....

Groetjes Suus

Hoi Dimka

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie maar 2 grote snelwegen van noord naar zuid en west naar oost, en de rest zijn maar autowegen. Dat is niet zo veel nee maar zijn die autowegen niet druk dan. Ja ik ben nog nooit in Denemarken geweest dus kan me er geen voorstelling van maken.

Het zou inderdaad mooi zijn als ik het merk maar ja we wachten rustig af het zal vast nog wel komen heb net is uitgerekend als ik 14 dagen na mijn eerste ongi dag reken dan zal ik hem pas zondag/maandag pas moeten hebben dus dan moet ik nog even wachten hahahaha.

Liefs Sharine

Hoi Suusle

Van mij wel hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd welkom meid.

Liefs sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 20:07:20'));

Hoi Suusle

Van mij wel hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd welkom meid.

Liefs sharine

Ik lees hier stiekem al een tijdje mee. Hier is het gezellig en worden er ook andere dingen besproken.... vind dat er hier wel een fijne sfeer hangt, vandaar....

Nou ik heb tussen vandaag en volgende week dinsdag mn NOD en ik geloof dat ze er aan zitten te komen.... had klein beetje lichtroze bij afvegen en voel een beetje krampjes... dus waarschijnlijk gaan wij door naar de 4e ronde....
Liep jij niet ongeveer tegelijk met mij, of ben ik nu in de war?

Hey Dimka, begrijp ik goed dat jij in Denemarken woont?
Ik ben er een keer geweest met een uitwisseling van school, in Kolding. Op de Kobmanskole, of zo iets haha! weet niet hoe je dat schrijft!
Vond het echt een heel mooi land en zo schoon en netjes.....
Waar woon jij ergens in het land en hoe ben je er terecht gekomen??

Hoi Suusle

Meid balen dat je waarschijnlijk ongi word maar het kan natuurlijk ook nog innestelingsbloeding zijn. Zolang de het nog niet hevig gaat doorzetten is er nog hoop ga flink voor je duimen meid.

Ik zit nu in ronde 5 mijn cyclus was altijd netjes 29 dagen en zo ineens 34 maar goed ik weet ook niet hoelang ontpillen duurt.

Ach schaam je niet hoor ik lees ook stiekem bij jullie mee  

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 20:12:58'));

Hoi Suusle

Meid balen dat je waarschijnlijk ongi word maar het kan natuurlijk ook nog innestelingsbloeding zijn. Zolang de het nog niet hevig gaat doorzetten is er nog hoop ga flink voor je duimen meid.

Ik zit nu in ronde 5 mijn cyclus was altijd netjes 29 dagen en zo ineens 34 maar goed ik weet ook niet hoelang ontpillen duurt.

Ach schaam je niet hoor ik lees ook stiekem bij jullie mee  

Liefs Sharine

Bij de SYGE meiden bedoel je???
Ja en ik dacht omdat Yvonne hier ook altijd meekletst, laat ik ook eens een kijkje nemen!
Op onze topic is het de laatste tijd erg rustig....
Jij loopt dus 1 ronde voor.... Tja ik had de eerste keer na de pil 39 dagen, toen 28 en de vorige keer 33, zit nu op dag 28 en voel al wat krampjes dus dan zou ik wel vrij regelmatig zijn....

nou ik moet het vandaag kort houden, er komt bezoek aan..... mn zusje komt even langs! altijd gezellig! maar ik kom snel weer kletsen hoor, als jullie het goed vinden dan he!!

Nou meiden, iedereen een hele fijne avond!
Suus

Terug
Bovenaan