Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Suus!!! Ja kom hier ook gezellig bij joh! Bij die andere topic zijn volgens mij alleen jij en ik over! Haha, ik zat steeds tussen die topic en deze heen en weer te klikken, maar nu jij hier ook bent hoeft dat niet zo meer! Heb je Marco toch laten slapen vanmorgen! Haha grappig verhaal is dat hoor! Moet je hier eens vertellen wat je gedaan hebt!

Sharine mijn NOD is 12 augustus!  Ik weet dat het alle kanten op kan, dus daarom ga ik er maar van uit dat het niet raak is zoals mijn gevoel ook aangeeft. Ik  heb wel hoop dus zet ik hier maar neer wat ik  steeds voel. En dan kan het ook alleen maar een grote verassing worden toch.  

Dimka ik heb het precies hetzelfde als jij! Grappig he?

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Nou we hebben even visite gehad en moesten net nog eten, dus dat is nou ook weer gedaan!

Nou deze week hoeft Ray niet meer op de vrachtauto! Joepppiiiee! Lekker gewone nachtrust!

We zitten hier niet meer lang nu want mijn zwager, schoonzus & kids komen maandag terug van de vakantie. Mijn schoonzus wordt  over 2 weken geopereerd, want ze heeft kanker. Het is kwaadaardig en de baarmoeder wordt weggehaald. Het is voor 90% geneesbaar, dus lijkt goed te gaan. Het is wel kwaadaardig, maar traaggroeiend en er zijn geen uitzaaiingen

Mijn zus haar schoonmoeder heeft ook  longkanker en ze hebben vandaag uitslag gekregen en het is niet goed. Ze kunnen niks meer doen voor haar, het zit op vele plaatsen en in de lymfeklieren. Mijn lieve zus belde  vanavond net om het te vertellen en ja dat is zo rot! Ze komt morgen even bij me langs en dan kan ik haar even troosten. Mijn ouders komen gelukkig morgen weer van vakantie, maar we vertellen het hen ook pas als ze er weer zijn. Zodat ze nog even kunnen genieten daar in Portugal.  

Liefs Yvonne  

Hai meiden,

Allereerst, welkom Suusle en Jemi... (sorry naam ff vergeten)
k voel me een beetje only de lonely momenteel.... Jullie hebben allemaal al kwaaltjes en het gevoel van zwanger zijn terwijl ik nog niet eens het idee heb dat ik mij ei heb gehad! Ik snap echt niets van mijn lichaam, ik ben telkens bang dat ik ergens onder werktijd mij ei krijg en dan niet op tijd kan klussen enzo....
En ik liep toch altijd wel redelijk gelijk met jullie!

@Yvonne: Getver, balen dat je zo misselijk was, je NOD is toch pas 12 augustus ofzo? kan je dan al misselijk zijn van een evt zwangerschap of ben je misschien ook een tikkeltje zenuwachtig? Dat kan natuurlijk ook... Maarja, als je ook vollere borsten hebt enzo... Ah, ik hoop het echt verschrikkelijk voor je...

Ik heb echt weer niet veel tijd om te kletsen vanavond, helaas....
Hoe ist met de rest van de meiden, ik weet nu al niet meer wat jullie allemaal verteld hebben, alleen dat niemand nog iets zeker weet... haha
Meiden, ik duim heel hard voor ons allemaal dat het raak mag zijn deze maand!

@Tammie: Hoe ist met jou? Voel je je goed?

xxx Es

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 20:46:53'));

Hallo meiden,

Nou we hebben even visite gehad en moesten net nog eten, dus dat is nou ook weer gedaan!

Nou deze week hoeft Ray niet meer op de vrachtauto! Joepppiiiee! Lekker gewone nachtrust!

We zitten hier niet meer lang nu want mijn zwager, schoonzus & kids komen maandag terug van de vakantie. Mijn schoonzus wordt  over 2 weken geopereerd, want ze heeft kanker. Het is kwaadaardig en de baarmoeder wordt weggehaald. Het is voor 90% geneesbaar, dus lijkt goed te gaan. Het is wel kwaadaardig, maar traaggroeiend en er zijn geen uitzaaiingen

Mijn zus haar schoonmoeder heeft ook  longkanker en ze hebben vandaag uitslag gekregen en het is niet goed. Ze kunnen niks meer doen voor haar, het zit op vele plaatsen en in de lymfeklieren. Mijn lieve zus belde  vanavond net om het te vertellen en ja dat is zo rot! Ze komt morgen even bij me langs en dan kan ik haar even troosten. Mijn ouders komen gelukkig morgen weer van vakantie, maar we vertellen het hen ook pas als ze er weer zijn. Zodat ze nog even kunnen genieten daar in Portugal.  

Liefs Yvonne  

Hey Yvonne,
Wat een vervelende nieuwtjes op deze avond!! Getver, echt rot voor je.....
Ik denk aan jullie....
xx es

hoi meiden,

@suus, ik woon bij varde in de buurt, in het westen. ik ben via mijn schoonouders hier gekomen, die wonen die 12 jaar nu. (staat geloof ik paar pagina's terug)! heerlijk rustig hier!

@sharine, autowegen zijn hier ook rustig, heel uitgestrekt en weinig mensen. er wonen maar 5,5 miljoen mensen, waarvan 2,5 miljoen in kopenhagen, en he is groter als nederland!

@yvonne, nou we lopen helemaal gelijk, mijn nod is tussen 10 en 12 augustus denk ik! laten we hopen dat onze kwaaltjes echt zijn en komen door zwangerschap. wat lekker dat je kan door slapen. mijn man heeft laatste nachtdienst vandaag, dan weer 3 nachten samen in bed!!!!!

verder ben ik de vragen alweer vergeten, dat schiet niet op met mij

liefs dimka

hoi yvonne,

jeetje wat een nieuws, vreselijk. ik heb gisteren net het boek 'komt een vrouw bij de dokter' gelezen, ik heb de laatste 5 hoofdstukken huilend gelezen. heel aangrijpend en dichtbij. en nu hoor ik van jou weer dat het dichtbij is.
wij zijn in juni een vriend verloren aan darmkanker, ook uitgezaaid. je lijkt het steeds vaker te horen.
sterkte ermee.

liefs dimka

Hallo Esther,

Dank je voor je medeleven, is altijd zo naar dit! Ja je weet niet zo goed wat je er verder over zeggen moet.

Ik ben al vaker misselijk geweest dus het zegt niet zoveel bij mij. Ik ben overal heel gevoelig voor, dus ja wie weet! Mijn mannetje zei nog gister"je weet toch van missmamma 'je kunt niet misselijk zijn voor je NOD' ! Hij vroeg nog wel even wanneer mijn NOD was, haha! Maar ja ik weet heus wel dat het niks zegd nog maar het akn natuurlijk wel. Het kan altijd maar twee kanten op!

Liefs Yvonne

Dank je Dimka, ja het is een vreselijke ziekte. We zijn er ook al een aantal familieleden aan kwijt geraakt. Mijn vader is gelukkig genezen en nu ook genezen verklaard na 5 jaar onder controle gestaan te hebben. Wat erg zeg van jullie vriend! Bah is ook zo'n rotziekte!

Ray heeft heel veel in Denemarken gereden en vond het er prachtig! Lange rustige snelwegen.

Ja ik hoop ook dat het echte zwangerschapskwaaltjes zijn ook al zegt mijn gevoel bij mij van niet. je weet het nooit! We duimen verder he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan