Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Dimka, komen daar de Varde kachels weg? Wij verkopen veel kachels die uit Denemarken komen!

Hallo meiden!

Yvonne en Suus, Zijn jullie zomaar verhuisd!!. Snap het wel hoor het was idd wel erg rustig bij ons. En ik heb niet iedere  dag tijd om te schrijven.
Maar ik sluit me hier maar aan dan als iedereen dat leuk vind tenminste.

Ik zal me maar even voorstellen aan de rest van de meiden. Mijn naam is Iris en ben 30 jaar en ik doe   Donald duck na....sorry hoor beetje melig. Ik woon samen met Dieter, 38, en wij zijn 'bezig' (klinkt zo raar) voor ons eerste kindje en zitten in nog maar de 2e ronde.
Ook ik heb ± 12 augustus mijn NOD, zoals zo velen op het forum.

Groetjes Iris

Yvonne, wat een verschrikkelijk nieuws voor je zeg!

Bij mijn moeder was vorig jaar mei Lymfklierkanker geconstateerd. Als je alleen het woord kanker al hoort sort je inelkaar en denkt gelijk dat ze dood gaat! Maar gelukkig blijkt het een zeer goed te genezen soort te zijn en is ze na 9 chemokuren weer schoon!
Helaas geld dit niet voor iedereen en grijpt de gemene ziekte erg om zich heen. De buurvrouw van mijn ouders is vorige week aan darm kanker overleden. Zo dichtbij allemaal terwijl je jaren geleden dacht ach dat gebeurt alleen in andere familie's.

Ik wens je veel sterkte en ik kan alleen maar zeggen, maar dat zal je eigenlijk ook wel doen /weten, wees er voor ze!

Liefs Iris

Hoi Hoi

Welkom ir77 klets gezellig mee.

He esther ik heb mijn ei ook nog niet gehad hoor dus ik kan ook nog niet meekletsen met de kwaaltjes. Maar dat kunnen wij straks nog doen.

Yvonne wat erg van die persoon (sorry vergeten wie het ook al weer was uit je familie) met die baarmoeder maar goed dat het te behandelen is. En heel erg van je zus haar schoonmoeder vooral als het al uitgezaaid is in de lymfelklieren. Ja het woord dat begint met een K is vreselijk.
Fijn dat je vriend niet meer op de vrachtwagen hoeft weer een normale nachtrust.

Weet niet meer wat er allemaal geschreven is ben zo'n chaoot.

Liefs Sharine

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 21:51:54'));

Yvonne, wat een verschrikkelijk nieuws voor je zeg!

Bij mijn moeder was vorig jaar mei Lymfklierkanker geconstateerd. Als je alleen het woord kanker al hoort sort je inelkaar en denkt gelijk dat ze dood gaat! Maar gelukkig blijkt het een zeer goed te genezen soort te zijn en is ze na 9 chemokuren weer schoon!
Helaas geld dit niet voor iedereen en grijpt de gemene ziekte erg om zich heen. De buurvrouw van mijn ouders is vorige week aan darm kanker overleden. Zo dichtbij allemaal terwijl je jaren geleden dacht ach dat gebeurt alleen in andere familie's.

Ik wens je veel sterkte en ik kan alleen maar zeggen, maar dat zal je eigenlijk ook wel doen /weten, wees er voor ze!

Liefs Iris

Hallo Iris gezellig dat je hier ook bent! Ja een vreselijke ziekte! Wat goed zeg dat je moeder genezen is! Ja dat is flink schrikken he! Wordt je gelijk met de neus op de feiten gedrukt en sta je weer met beide benen op de grond als het zo dichtbij je gebeurt!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

weet eigenlijk niet of varde kachels daar vandaan komen, zal wel denk ik. weet niet of er nog meer vardes in denemarken liggen!

liefs dimka

ps wat een geklets zit ghostwisperer te kijken en zit even in de reclame, kan het bijna niet bij houden

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 21:53:16'));

Hoi Hoi

Welkom ir77 klets gezellig mee.

He esther ik heb mijn ei ook nog niet gehad hoor dus ik kan ook nog niet meekletsen met de kwaaltjes. Maar dat kunnen wij straks nog doen.

Yvonne wat erg van die persoon (sorry vergeten wie het ook al weer was uit je familie) met die baarmoeder maar goed dat het te behandelen is. En heel erg van je zus haar schoonmoeder vooral als het al uitgezaaid is in de lymfelklieren. Ja het woord dat begint met een K is vreselijk.
Fijn dat je vriend niet meer op de vrachtwagen hoeft weer een normale nachtrust.

Weet niet meer wat er allemaal geschreven is ben zo'n chaoot.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja kloten he het is de vrouw van Ray zijn broer en ben blij dat het goed te behandelen is hoor! Moest er niet aan denken ook niet voor de kids!

Ik ben inderdaad blij dat ie niet rijden hoeft vannacht even weer een onafgebroken nachtrust.

Nou hoop dat je ei snel komt hoor, was je ongi niet 5 dagen later dan anders? Dan zou ie zo wel komen moeten toch? Ben benieuwd hoor dan willen we natuurlijk weten wat je voelt hoor!

Liefs Yvonne

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 22:16:14'));

hoi yvonne,

weet eigenlijk niet of varde kachels daar vandaan komen, zal wel denk ik. weet niet of er nog meer vardes in denemarken liggen!

liefs dimka

ps wat een geklets zit ghostwisperer te kijken en zit even in de reclame, kan het bijna niet bij houden

Hallo Dimka,

Ja grappig he? Ik denk het wel hoor. Ze komen in ieder geval wel uit Denemarken en ze heten Varde. We hebben er meer uit Denemarken, daar komen echt de beste kachels weg!

Ja pas op hoor anders mis je heel veel! Ghostwisperer is leuk he? Als ik alleen slaap dan kijk ik eerst even onder mijn bed!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan