quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 21:53:16&apos

);
Hoi Hoi
Welkom ir77 klets gezellig mee.
He esther ik heb mijn ei ook nog niet gehad hoor dus ik kan ook nog niet meekletsen met de kwaaltjes. Maar dat kunnen wij straks nog doen.
Yvonne wat erg van die persoon (sorry vergeten wie het ook al weer was uit je familie) met die baarmoeder maar goed dat het te behandelen is. En heel erg van je zus haar schoonmoeder vooral als het al uitgezaaid is in de lymfelklieren. Ja het woord dat begint met een K is vreselijk.
Fijn dat je vriend niet meer op de vrachtwagen hoeft weer een normale nachtrust.
Weet niet meer wat er allemaal geschreven is ben zo'n chaoot.
Liefs Sharine
Hallo Sharine,
Ja kloten he het is de vrouw van Ray zijn broer en ben blij dat het goed te behandelen is hoor! Moest er niet aan denken ook niet voor de kids!
Ik ben inderdaad blij dat ie niet rijden hoeft vannacht even weer een onafgebroken nachtrust.
Nou hoop dat je ei snel komt hoor, was je ongi niet 5 dagen later dan anders? Dan zou ie zo wel komen moeten toch? Ben benieuwd hoor dan willen we natuurlijk weten wat je voelt hoor!
Liefs Yvonne