Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Esther,

Het zou ook wel kunnen dat je ei al geweest is hoor! Sommige voelen het niet zo sommige hebben ook niet die afscheiding. Mijn afscheiding is nu ook een beetje roze/geel. Dus wie weet! Wanneer was je laatste ongi en hoe lang is normaal je cyclus ook al weer?

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

dat zijn goede kleuren toch!!!!
ik heb wel wat wittige afscheiding, maar verder is het het zetzelfde geloof ik!!!

ik heb altijd na ghostwisperer het idee dat als ik naar mijn bed loop, dat er iemand mee loopt. lekker he, maar we blijven kijken hoor!

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ik hoop het wel! Ik zag het vanmiddag en heb het net nog even in het licht gehouden om het zeker te weten. Haha, grappig he? Wat je al niet doet!

Oei ja ik kan het me voorstellen hoor! Voel me dan ook niet zo op mijn gemak als ik er na gekeken heb, maar je blijft er toch naar kijken he?  

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

ik blijf inderdaad kijken, eerste moment schrik ik altijd als ik de dode in de aflevering zie, maar daarna is het gewoon een goed verhaal. maar ja ik ben niet zo goed met dat soort dingen voor het slapen gaan.
keek vroeger met mijn zusje altijd horror films 's morgens vroeg, dan hadden we de hele dag de tijd om aan andere dingen te gaan denken. gek mens ben ik eigenlijk. vind de films leuk, maar 's nachts nee dan niet

liefs dimka

Haha Dimka, ik ben niet zo'n held hoor! Ik kijk er vrijwel nooit naar maar af en toe op discovery naar die geestendocumentaire. Dan kijk ik ook eerst goed om me heen voordat ik naar bed ga en loop ik tegelijk met mijn vriend de trap op naar bed. Ben wel een schijterd wat dat betreft hoor!
Jij slaapt nu toch alleen he? Bbrrr moest er niet aan denken, die schijterd die ik ben! Haha!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Zo te zien een flinke uitbreiding van de groep. Gezellig!!!!

@Dimka: wat spannend!!! Een boel symptomen…… Welke Ghostwhisperer was het? Ben helemaal vergeten te kijken. Het was zeker het vervolg van vorige week, die meneer met de tatoos?
@Yvonne: ook al zo spannend!!! Wel apart van die pijn onder de douche.
Wat heftig die verhalen zeg!!! Pfff!!! Naar is dat zeg. Succes ermee!!!
@Esther: haha, jij ook al!!! Ik heb het gevoel dat ik deze ronde voor spek en bonen mee doe. . .
@Sharine: nogsteeds in afwachting van je ei. Wie weet weer een late net zoals vorige maand? Of is hij nog op tijd?
@Jemaima: Welkom. Ja het is hier heel gezellig….
@Suus: spannend!! Maar zoals Sharine zegt. . . . zolang de ongi niet doorzet is er nog hoop. . .
@Iris: ook welkom hier. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde…

Gister eindelijk weer geklust. Tja als ik een ongi oversla heb ik geen zin om deze ronde mijn ei mis te lopen. Maar volgens mij hebben we daar niet eens aan gedacht . . . . hahaha, het was al weer best een aantal dagen geleden.
Verder ben ik vandaag super misselijk en ook erg duizelig. Echt met een emmer naast mijn bed gelegen. Ben er nog niet uit of dit ook als een symptoom gezien moet worden of dat ik misschien een griepje krijg. Verder geen griep signalen zoals keelpijn of last van mijn neus ofzo. Normaal ben ik alleen misselijk tijdens een griep als mijn neus en oren dicht zitten. Dus ik zie wel.
Dus met andere woorden op dag 43 nogsteeds geen rd’s te bekennen. Probeer er nu weer wel wat minder mee bezig te zijn voor het geval het toch slecht nieuws wordt. Dit door die negatieve test van gister, maar ik hoop nogsteeds op goed nieuws natuurlijk.

Wanneer zou ik eventueel contact op moeten nemen met de HA? Of gewoon blijven afwachten?

Trusten, ik ga weer slapen.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Sara als het niet helemaal vertrouwd kun je toch even bloed prikken om te kijken of ze daar hcg hormoon in zien.

Dimka en Yvonne

Jullie hadden het over geesten he (gohstwisper) trouwens een leuke serie. Nou ik zat vrijdag op een verjaardag van mijn tante en moeder, en toen hadden wij het ook over geesten. Een andere tante in mijn familie vertelde dat zij en haar zus geesten zagen. Haar zus zag bijna elke avond een geest aan haar bed (zij is er niet bang voor ze hebben het beide al vanaf kleins af aan zien van geesten haar oma had die gave ook) Mijn tante heeft het als ze op een plek komt waar iets ergs is gebeurd dan wordt ze emotioneel en dan weet ze dat er iets vreselijks is gebeurd op die plek, en ze droomt dat vreemde mensen die ze niet kent zelfmoord pleegt. Ik vertelde haar dat ik wel soms nare kou voel en zij zegt dat er dan iemand probeert in contact met mij wil te komen. Vreemd he.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Ik weet niet of ik dat wel zo fijn zou vinden om over de zelfmoord van anderen te dromen of te voelen waar iets ergs gebeurd is. Wel erg apart. Ik denk dat er inderdaad best mensen rond lopen die dat hebben. Ik neem aan dat niet al die mensen op discovery een verhaaltje verzinnen. Ik vind het altijd wel interessant om naar "A Haunting" te kijken.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan