Hoi meiden,
Zo te zien een flinke uitbreiding van de groep. Gezellig!!!!
@Dimka: wat spannend!!! Een boel symptomen…… Welke Ghostwhisperer was het? Ben helemaal vergeten te kijken. Het was zeker het vervolg van vorige week, die meneer met de tatoos?
@Yvonne: ook al zo spannend!!! Wel apart van die pijn onder de douche.
Wat heftig die verhalen zeg!!! Pfff!!! Naar is dat zeg. Succes ermee!!!
@Esther: haha, jij ook al!!! Ik heb het gevoel dat ik deze ronde voor spek en bonen mee doe. . .
@Sharine: nogsteeds in afwachting van je ei. Wie weet weer een late net zoals vorige maand? Of is hij nog op tijd?
@Jemaima: Welkom. Ja het is hier heel gezellig….
@Suus: spannend!! Maar zoals Sharine zegt. . . . zolang de ongi niet doorzet is er nog hoop. . .
@Iris: ook welkom hier. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde…
Gister eindelijk weer geklust. Tja als ik een ongi oversla heb ik geen zin om deze ronde mijn ei mis te lopen. Maar volgens mij hebben we daar niet eens aan gedacht . . . . hahaha, het was al weer best een aantal dagen geleden.
Verder ben ik vandaag super misselijk en ook erg duizelig. Echt met een emmer naast mijn bed gelegen. Ben er nog niet uit of dit ook als een symptoom gezien moet worden of dat ik misschien een griepje krijg. Verder geen griep signalen zoals keelpijn of last van mijn neus ofzo. Normaal ben ik alleen misselijk tijdens een griep als mijn neus en oren dicht zitten. Dus ik zie wel.
Dus met andere woorden op dag 43 nogsteeds geen rd’s te bekennen. Probeer er nu weer wel wat minder mee bezig te zijn voor het geval het toch slecht nieuws wordt. Dit door die negatieve test van gister, maar ik hoop nogsteeds op goed nieuws natuurlijk.
Wanneer zou ik eventueel contact op moeten nemen met de HA? Of gewoon blijven afwachten?
Trusten, ik ga weer slapen.
Liefs,
Sara