Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Sara, goed dat je weer aan het klussen bent! Als je inderdaad een ongi overslaat kun je beter het zekere voor het onzekere nemen. Al vind ik het ook nog steeds raar dat je zo misselijk bent! Nou nog blijven afwachten dan maar he? Wat moet je anders?

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Sara als het niet helemaal vertrouwd kun je toch even bloed prikken om te kijken of ze daar hcg hormoon in zien.

Dimka en Yvonne

Jullie hadden het over geesten he (gohstwisper) trouwens een leuke serie. Nou ik zat vrijdag op een verjaardag van mijn tante en moeder, en toen hadden wij het ook over geesten. Een andere tante in mijn familie vertelde dat zij en haar zus geesten zagen. Haar zus zag bijna elke avond een geest aan haar bed (zij is er niet bang voor ze hebben het beide al vanaf kleins af aan zien van geesten haar oma had die gave ook) Mijn tante heeft het als ze op een plek komt waar iets ergs is gebeurd dan wordt ze emotioneel en dan weet ze dat er iets vreselijks is gebeurd op die plek, en ze droomt dat vreemde mensen die ze niet kent zelfmoord pleegt. Ik vertelde haar dat ik wel soms nare kou voel en zij zegt dat er dan iemand probeert in contact met mij wil te komen. Vreemd he.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Oh jee, dat dromen lijkt me ook niet echt prettig zeg, van die mensen die zelfmoord willen plegen.
Oh ik geloof er wel echt in, mijn opa kon ook heel veel. Die zag ze ook en hij kon zo een lepel van de tafel omhoog krijgen als ie er naar keek. Zo raar, daarom  weet ik  nu ook dat het er echt is. Toen ik 18 jaar was had ik iets met een jongen en hij is overleden. Toen s'avonds lag ik in bed toen voelde ik een soort wind steeds over mij heen steeds weer. Ik was zo bang dat ik op mijn knieen de trap ben afgeklommen. Heb toen een paar dagen bij mijn ouders in bed geslapen. Dit vergeet je sowiezo nooit meer, maar dat laatste ook niet! Dan was het misschien ook wel dat ie contact wou komen met mij? Zo heb ik het nooit bekeken, omdat ik het zo angstaanjagend vond.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik moet zeggen dat de misselijkheid sinds zondag minder is geworden. Wel was ik gisteren echt ongelofelijk beroerd en duizelig. Ik heb de hele dag op bed gelegen. Geen idee waarom ik eerst 2 weken elke dag misselijk ben en dan opeens veeeel minder.

Liefs,

Sara

Hallo Sara, ja ik snap het eigenlijk ook niet? Ik vind het ook heel raar hoor. Misschien kun je als het volgende er nog niet is toch nog een test doen? Of wat denk je zelf?

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ja het was deel 2 van de getatoeerde man, ik had deel 1 niet gezien!!!!
alles eindigde weer goed natuurlijk!

bij mij nog steeds het zelfde, ik dacht alleen dat ik alles voelde als ik eraan dacht, maar vandaag heb ik lekker gezwommen en toen ik daarna thuis op de bank zat en lekker ontspande, toen kwam alles dus op, misselijk gevoel, steken in mijn buik en borsten. toen dacht ik er echt niet aan, maar ja. ik word af en toe gek van me zelf.
vorige keer dat we probeerde voor ons zoontje, had ik dat helemaal niet. maar ja toen was ik ook bezig met mijn scriptie voor mijn opleiding verpleegkundige, misschien dat het daardoor komt!

liefs dimka

Hallo Dimka,

Dat heb ik dus s'avonds als ik op bed lig joh! Dan ontspan ik mij ook en onder de douche ook. Ik had gisteravond dat ik iets minder misselijk was, maar in een keer rechtsonder hele erge steken. Duurde maar eventjes maar vernam het goed. Vandaag weer veel afscheiding dik plakkerig witgelig en een beetje roze soms.

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

volgens mij ben je echt zwanger, afscheiding kan je je namelijk echt niet indenken!!!!!

ik heb alleen wat meer en inderdaad iets dikker en wittere afscheiding, maar nietecht veel.
vreemd he dat het juist komt als we ontspannen, je zou juist denken als we eraan denken.

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja ik hoop het wel, maar mijn gevoel doet nog steeds niet mee? Stom he anders denk ik altijd van misschien ? of zou het dan nu? !
Ja dat is inderdaad raar als je je ontspant dat je het voelt. Ik voel het echt nu, want als je het wilt ben je niet misselijk dat je voor de wc moet zitten omdat je denkt dat het anders mis gaat wanneer ik op bed lig. Jij hebt bijna hetzelfde dus als ik zwanger zou zijn ben jij het ook! Nou laten we maar flink hopen en duimen! Bijna is de laatste week aangebroken!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan