Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Dimka en Yvonne,
Het klinkt wel erg spannend bij jullie!! beide steeds het een en ander aan symptomen. Wanneer was jullie nod ook al weer? Rond 10 of 12 augustus toch?

Liefs,

Sara

Hallo Sara, de mijne is 12 augustus en volgens mij die van Dimka ook rond die datum.

Ja het is iedere keer weer spannend hoor. Hopen dat het raak is deze keer!
Het komt in ieder geval steeds dichterbij, maar ik ga niet meer voor mijn NOD testen en ook niet op mijn NOD. Pas als ik echt overtijd ben, als ik zeker weet dat het zou kunnen. Je bent dan zo teleurgesteld iedere keer weer als je negatief test. En ik heb er heel wat vergooid! Jij zult dat gevoel ook hebben. Vind het geen fijn gevoel in ieder geval.

Liefs Yvonne

Ik kan me voorstellen dat je tot een aantal dagen na je nod wacht met testen.... ik baalde echt woensdag. vond het wel fijn dat ik meteen door moest naar mijn werk. het gaf me toch wat afleiding. daarom heb ik ook besloten om er maar van uit te gaan dat ik gewoon een ronde oversla. misschien dat ik volgend weekend nog een keer een test doe, maar dan weet ik nog niet zeker. ik hou er wat eten en drinken betreft wel rekening mee, maar verder ook niet echt.
het zou super zijn als jullie beide zwanger zijn. en dan ook nog min of meer op dezelfde dag.....

pff, was net ff aan het tikken op het forum van FF. wel weer een omschakeling om weer in het nederlands te tikken. hahaha.

Hey meiden!

Pfffff iedereen gaat barbequen!!! het was superdruk vandaag en morgen zal het nog wel erger worden! pfff ik ben meteen weer aan vakantie toe.

Nog een hele week wachten tot de NOD. Ik had vanmiddag steeds wat steekjes in mijn lies maar verder heb ik toch niet het idee dat het raak is.

Wat leuk dat je in Denemarken woont Dimka. Ik heb 3 maanden in Zweden gewoond, ook zo'n super mooi land, lekker rustig en mooie natuur! nHeb je ook werk daar?

Liefs Iris

Ja dat is ook een omschakeling in het nederlands in een keer weer he?Haha!

Ja ik begrijp het echt hoor! Zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, die teleurstelling vind ik ook erg. Als ik nu overtijd zou zijn dan durf ik het vast niet zo goed meer.
Je kunt voor jezelf ook beter er van uit gaan dat je een ronde hebt over geslaan, want anders zit je straks helemaal in een dip. Je kunt altijd nog beslissen of je over een week nog een keer test of niet. Moet je op je eigen gevoel doen. Kan een ander niet over beslissen, want iedereen weet zelf het beste wat goed voor zich is. En zo dek je jezelf ook een beetje in he? Tegen de teleurstelling als je er gewoon van uit gaat dat je een ronde over slaat. Nou we blijven voor je duimen!!!

Liefs Yvonne

Hoi Hoi Meiden

Kom heel eventjes spieken er is al weer genoeg gekletst.

Sara de kans is inderdaad best groot dat je een menstruatie hebt overgeslagen al kan ik niet helemaal goed indenken waar die misselijkheid vandaan komt. Maar gewoon blijven klussen.

Dimka en Yvonne
Jullie maken het wel spannend hoor nog ruim een week en dan weten jullie meer.

Hoi ir77

Dus jij ook zo rond 12 augustus je NOD dus voor jou ook spannend.

Hier is nog niks aan de hand nog geen ei gehad in denk dat ie zondag of maandag komt ga ook niet weer eerder klussen als ik pijn of slijm krijg. Zodat de zaadjes iets meer tijd krijgen om sterk en krachtig te worden hahahahaha.

Liefs Sharine

Zo net ff CSI Miami gekeken. Meestal zapt mijn vriend, maar die ligt lekker te snurken. Heerlijk weer een keer alleen kijken wat ik wil!!

@Sharine: Haha, wat we allemaal al niet proberen in de hoop onze kansen te vergroten.... Het blijft gissen. Succes nog met wachen op je ei...

lfs,

sara

Yvonne,
ja het is flink omschakelen. ze gebruiken daar zo veel afkortingen.... heb ze maar samengevoegd in Word.... 1,5 A4tje. pffff. gelukkig gaat het in het nerderlands toch een stuk makkelijker. hahaha

Terug
Bovenaan