Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hello,

Weer ff snel een berichtje tussendoor, weer ontzettend veel gekletst zeg, ben bang dat ik dit niet bij kan houden.... haha...
In tegenstelling tot Yvonne, dimka en evt Sharine voel ik nog steeds helemaal niets, heb vanmorgen mijn kluswekker wel weer gezet (blijf stug volhouden, haha)
Ik weet het niet hoor, ik voel helemaal niets en heb ook geen dikke afscheiding ofzo...

@Sara: jij hebt dat ook toch, dat gevoel dat er deze maand helemaal niets gebeurd?
Nou ja, volgende maand maar weer beter dan he??
@Yvonne: Jij hebt wel ontzettend veel klachten die verdomd veel lijken op..........!!! Ik hoop het zo voor je!!
@Dimka: Zou het dan toch raak zijn door die ene keer??? haha, ik lach me slap als dat zo is!
@Sharine: Eng verhaal over die geesten, ik geloof er zeker in, maar ben er wel bang voor.. Ze hebben mij altijd gezegd, als je ze niet wil zien moet je dat hardop zeggen. Ik lig dan ook regelmatig in bed hardop tegen de geesten te zeggen dat ik ze niet wil zien, haha........ Heb vanavond nog een aprt verhaal gehoord, maar dat bespaar ik jullie!

Nou meiden, hier verder alles goed, ga zo lekker slapen, ben moe na zo'n drukke werkweek...

xx Es

Ik heb een Tshirt gewonnen. Je kan al vanaf 12 uur weer spelen!!

Trusten.

Sara

Hallo meiden,

Nou we zijn even naar de Mac geweest vanavond, even lekker een menu besteld!
Mijn zwager en schoonzus zijn er maandag weer, dus kunnen we vanaf maandag weer terug naar Dts. Zijn we weer een half uur zowat onderweg naar het werk. Nou ja zal wel niet zolang meer duren totdat we op het grond gaan wonen in een unit! Kan niet wachten, ik vind het niks in Dts. Zou er niet graag voor altijd wonen hoor, ben blij dat het maar tijdelijk is!

Suus ben je te moe vandaag? Je hebt vast wel zere voeten van dat lopen en staan vandaag! Zijn jullie al aan het beitsen met het tuinhuisje? En zijn de RD er al?

Iris, het wordt flink duimen van de week! Jij ook 12 augustus NOD! En ja iedereen wil nu met dit weer barbequen! Het viel nog mee nadat je vakantie afgelopen was werd het niet direct mooi weer. Anders had je meer gebaald he?

Sharine, nog in afwachting van je ei? Goed dat je nu wacht met klussen voor de sterkste zaadjes! Hebben jullie meer kans!

Sara, Ja haha dat is wel even lastig dan he? Nederlands is een stuk makkelijker! Al weer flink aan de klus dus nu? Ja stel je voor dat je nu je ei weer hebt he?

Esther, nou we wachten af. Ik heb een gevoelig lichaam en heb al vaker mega klachtjes gehad ....en niks jammer genoeg. Ik heb blijkbaar de pech dat ik alles zo voel. Dan denk je ook vaak dat het raak is. Alleen nu niet...misschien omdat ik al vaker naast de pot gepist heb? Wie weet? Ik hoop het wel hoor. Ik las laatst op babybrabbel naar die gyn. en die zei dat de meesten van de meiden hen eisprong niet voelen, dus als jij je NOD hebt berekend op 12-18 aug. zal je hem vast al gehad hebben. Denk ik in ieder geval

Nou mijn ouders zijn er weer uit Portugal en ze zijn bruin geworden joh! Ze hebben het er goed naar de zin gehad. Heb vanmorgen twee vazen met rozen neergezet en we hebben ze vanavond opgewacht als verassing. Vonden ze erg leuk! Haha

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Heb eergister en gister iets van bruinige/rozige afscheiding gehad. Zit de hele tijd te zoeken of dit iets te betekenen heeft? Heel appart leek eerst iets melk/yoghurtachtig!
Gisteravond geklust dus ben benieuwed of het er vandaag nog steeds is?
Wie weet hier meer over, had vanmorgen een beetje ongi-gevoel? Mijn borsten nog geen pijn?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Misschien een innesteling of toch een late ei. Je hebt nu wel een aparte cyclus he. Ik hoop voor je dat het met innesteling te maken heeft.

Nou ik krijg mijn ei morgen nu last van doorzichtig slijm. Kan op dit moment moeilijk klussen want ja de kinderen lopen hier rond en we hebben een vakantiewerker   op het bedrijf. Hopen dat het vanavond nog kan denk het wel (of niet meiden) want meestal heb ik een dag voor ei slijm. Maar goed ik kan   helaas nog niet klussen. En dat is weer het negatieve als je kleine kinderen hebt rondlopen hahahaha.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja ik hoop het laatste, voor mijn gevoel is mijn ei vorige week al geweest. We hebben gisteravond nog wel geklust, dus zou niet man over boor boord zijn. En hiervoor 2 dagen niet, dus zou nu meer kans maken als vorige week denk ik. We waren de laatste dagen zo moe en Ray moest op de vrachtauto en ja dan ben je veel te moe. Voor mijn gevoel is mijn temp ook hoger deze week al, dus weet het echt niet, maar we zullen afwachten. Het is niet dat dunne slijm hoor, dit is dik, dus ik geloof niet dat het cervixslijm is.

Oei dat wordt spannend voor je! Maar ik geloof dat je dan morgen of overmorgen je ei hebt. Het slijm begint voor je eisprong altijd, dus vanavond is wel op tijd. Het valt dan niet mee om te klussen met de kleintjes en een vakantiekracht in de buurt! Nou het zaad is nu wel sterker omdat je nu een paar dagen niet geklust hebt! Ik hoop het voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik ben aan het werk en verveel me hier rot! Er is hier ook al bijna niemand, wat ook niet gek is met dit mooie weer. Als wij de winkel niet open hadden, was ik hier ook niet geweest denk ik.

Ik denk dat ik hier maar een beetje ga schoonmaken, want niks doen is ook zo bbleh!
Haha nou doei doei Liefs Yvonne

hoi meiden,

hier beetje van het zelfde, ik zat bij   mij schoonouders op de wc (iets redelijk donker daar) en ik zag ineens ook wat gelige afscheiding, dacht ik. dus ik ook maar onder de lamp kijken (we lijken wel gek!!!!), maar ja het was geel.
borsten vallen mee vandaag, heel even lekker hoor, want dat voelt niet echt fijn. ik heb het idee dat mijn eten niet meer lager zakt dan net in mijn hals!
en lijkt wel op ongi gevoel, maar dan veel zachter in mijn buik, wat is dat nu weer?????

@iris, ik werk in een deurenfabriek nu, geen ideaal werk, maar mooi om te beginnen en goed vol te houden. wil uiteindelijk met kinderen werken, ik ben gediplomeerd verpleegkundige, dus kan vele kanten op. maar eerst eens vloeiend deens kletsen. we gaan de goede kant op daarmee.

@sharine, toch af en toe vervelend he dat er al wat kleins bij ons rond loopt, kan je niet stel op sprong klussen

@esther, ik zou ook gewoon door klussen, blijft de kans groot toch

@sara, jij ook maar klusser de klusse de klus!

@yvonne, wat een lekker werk, dat je nog kan internetten, nou ja wel op zaterdag aan het werk! nou ik klets terug hoor~!!!

liefs dimka

Terug
Bovenaan