Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Meiden

Ja het is heerlijk weer dus weinig achter de pc. Maar goed wil natuurlijk wel weten of er nog gekletst word hahahahaha.

Dimka ik herken het hoor ik zit ook vaak mijn afscheiding goed te bekijken of er veranderingen te zien zijn. Ja we lijken wel gek ja haahahahaha.

Het begint bij mij een beetje te rommelen in de buik en af en toe voel ik mijn rug, dus ik denk dat het echt nu zo ver is. Mijn ei is echt in aantocht. Maar goed de kinderen gaan vanavond naar mijn ouders slapen en dan gaan we even nog goed klussen, want vanavond gaan we nog uit. Er is bosfeest in de buurt en dat is altijd berengezellig dus dat willen we niet missen.

Liefs Sharine

Hallo Dimka,

Nou we zijn naar huis gegaan hoor! Ppfff was niks, maar ja dat is ook niet zo gek het is hier bloedmooi weer! En dan verkoop je geen kachels, alhoewel je er geen pijl op kunt trekken. Gisteren wel 3 stellen in de zaak gehad! Mijn kantoor zit er boven en die van Ray er achter, dus zitten we dichtr bij elkaar. Als hij weg moet kan ik de ingang in de gaten houden want daar zit ik precies boven! Ja we zijn dan op zaterdag aan het intenetten of zo, wat moet je ook anders doen? Soms doe ik even boodschappen of zo en blijft Ray in de winkel, dus ja wij zijn wel flexibel! Haha.

Jij dus ook gelig! Ik heb dus vanmorgen dat van gister nog even in het licht gehouden! Haha stomme meiden zijn we ook! En ja bruin/roze/geel? hoe je het ook noemt het was er echt! En ja dat kun je je niet inbeelden! En misselijkheid ook niet! Het gaat nu wel wat beter niet zo misselijk meer. Echt met kleine vlagen nog, maar s'avonds blijft! Al niet zo erg meer dat ik voor de WC zit op het matje. Ben ook erg moe, terwijl ik s'morgens niet meer lang kan slapen. Wordt voor de wekker aan wakker en dat is ook zeldzaam! En dan vervolgens s'middags weer moe te worden! Het ene moment heb ik het warm dan weer ijskoud. Alleen tepels iets gevoelig, maar geen pijnlijke borsten verder. Dat zegt bij mij ook niet veel omdat ik dat wel heel vaak gehad heb en mijn ongi gewoon kwam. En ja dat ongigevoel had ik gisteravond en nu een beetje! Gisteravond dacht ik echt dat ik me verrekend had en mijn ongi eraan kwam joh! In ieder geval is de laatste week bijna ingegaan!

Liefs Yvonne

Zow wat ligt het tempo hier hoog!!
Heb vandaag gewerkt en was gister te moe om nog achter de pc te gaan, ben al om half 10 in bed gegaan!

Iris, inderdaad iedereen gaat bbqen! Stond vandaag deels op brood en heb de hele dag de ovens aangehad voor stokbrood! Niet bij te houden!

Nou de RD zijn hier verschenen, heel iets maar, maar toch is het wel mn ongi... dan geloof ik dat ik deze maand op 30 dagen zat.... dus mijn volgende NOD is rond 4 september, das wel mooi, want wij zijn tot 4 september op vakantie, hoopte al dat ik heb niet tijdens mn vakantie zou worden!

Yvonne en ehm weet niet meer wie.... jullie hebben volgende week toch NOD? Klinkt allmemaal hoopvol met die klachtjes enzo... zal voor jullie duimen hoor!!
Nou meiden ga ff eten en vanavond lekker helemaal niets! Morgen lekker op terras zitten! Heerlijk genieten en daarna bbqen!

Liefs Suus

Hey,

ff nog de berichtjes checken en reageren ook al is het supermooi weer... Zit nu lekker buiten in de tuin, heeeeeerlijk!!!
Met mij gaat alles uitsteend, heb helemaal geen klachten en voel me topfit (misschien niet zo'n best teken, haha)
Ik heb de hele week afscheiding gehad, maar het was in het begin van de week licht roze/bruin en vandaag wit/geelachtig... Maar wil het dan wat zeggen? De kleur van je afscheiding??? Ik heb nog steeds niet het idee dat mijn ei is geweest, maar wie weet dan misschien toch wel... Net als vorige maand heb ik absoluut niet het idee dat het raak is, maar we zullen zien!

Yvonne, lekker gewerkt met dit warme weer, ach als je met z'n tweetjes bent dan kom je vaak de dag wel door, internet erbij, kopje thee... Kan me niet voorstellen dat er met zulk weer nog kachels verkocht worden, of alleen potkachels haha... Maar ik heb geen idee wat je afscheiding betekend, ben nog geen expert helaas, maar ik hoop natuurlijk een innesteling!

Dimka en Sharine, Tja met kids om je heen wordt klussen overdag net ff wat lastiger kan ik me voorstellen! Ik heb vanmiddag nog wel ff mijn best gedaan, haha
Sharine, goed klussen hoor als morgen je ei is, wie weet is het dan wel raak binnenkort!!!

Sara, al weer een ei gehad of inmiddels ongi??? Ben benieuwd....

Nou, tot morgen (of misschien straks) dan maar weer... Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Es

Suus, Iris, Jemaima,

Sorry, sorry, srry, ik weet ff niet meer hoe het bij jullie zit...
Wanneer hebben jullie NOD?? En hoeveelste ronde/hoeveelste kindje??
Ik zit in mijn 3e ronde/1e kindje....
Ik ga proberen alles va iedereen te onthouden, maar ons topic wordt steeds groter dus lastiger bij te houden... haha

xx esther

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 18:15:50'));

Suus, Iris, Jemaima,

Sorry, sorry, srry, ik weet ff niet meer hoe het bij jullie zit...
Wanneer hebben jullie NOD?? En hoeveelste ronde/hoeveelste kindje??
Ik zit in mijn 3e ronde/1e kindje....
Ik ga proberen alles va iedereen te onthouden, maar ons topic wordt steeds groter dus lastiger bij te houden... haha

xx esther

Hoi hoi, nou mijn NOD was tussen afgelopen donderdag en aankomende dinsdag en ben vandaag een beetje ongesteld geworden haha! lijkt wel dat sinds ik met de pil ben gestopt dat het steeds minder word, ook de pijntjes, heb er nu nauwelijks wat van gevoeld... en verlies ook echt maar weinig bloed....

Dit was ook onze 3e ronde voor een eerste kindje.....
Wanneer heb jij NOD?
Ik kan het ook niet allemaal onthouden hoor!

Hoi meiden,

Ja, hier wordt er weer geklust. Mijn vriend zag ook wel in dat als ik een cyclus over sla we een ronde mislopen door het niet klussen. Verder is alles nog zoals bijna elke dag deze week. Geen buikpijn, niet misselijk. Ik denk dat ik dinsdag weer ga testen. Dan ben ik vrij en kan ik meteen de HA bellen om te kijken wat hij adviseert. Als ik negatief test weet ik niet of ik een bloedtest aanvraag, misschien wel. Ik zal eens kijken wat mijn vriend er van vindt. Wel ga ik informeren of ik iets kan nemen om mijn cyclus wat regelmatiger te maken. Zit er niet op te wachten om volgende maand weer een ronde van weet ik hoe lang te hebben.

@Yvonne: Nogsteeds symptomen en aparte afscheiding. Hmmm. Nog maar een paar dagen. Heb je al een dag geprikt waarop je denkt te gaan testen? Tot hoeveel dagen na je nod wacht je?
@Dimka: Ook al beide aparte afscheiding. . . . Jullie maken het wel erg spannend!!!
@Sharine: ik zou vanavond gewoon nog een keer klussen. Het is inderdaad wel iet wat onhandig met die kleintjes hahaha. Fijn dat je ze vanavond bij je ouders terecht kunnen.
@Suus: jammer dat de RD’s verschenen zijn, maar wel fijn dat je pas weer na je vakantie weer RD’s kunt krijgen. Heb je je ei ook tijdens je vakantie? Waar gaan jullie heen? Ik heb sinds het stoppen met de pil ook veel minder krampen en rugpijn. Vreemd is dat he…
@Esther: ik denk dat ik nog geen ei heb gehad. denk ook niet dat dat een deze dagen zal zijn. Normaal heb ik dan steken ofzo op de hoogte van mijn heup. Mijn temp is ook nog niet gestegen. Ben de laatste weken wel zo moe dat ik al een aantal keer door mijn wekker heen slaap. Heb dus vanmorgen en gister niet getempt. Werd vanmorgen pas om 11 uur wakker. Pff, na 10 uur slapen ben ik nog uitgeput. Succes nog met het zoeken naar jou ei.
@Iris en Jemaima: wanneer is jullie nod? Ook al snel of moeten jullie nog ff wachten?

Liefs,

Sara

Oh ja, ff een blunder van vorig weekend. . . . . ik had mijn vriend een sms gestuurd over dat ik weer een raar gevoel in mijn buik had. Belt mijn broertje op dat hij net een sms van me heeft gekregen die waarschijnlijk niet voor hem bedoeld was. Was het sms je naar hem gegaan in plaats van naar mijn vriend..... Weet niet hoe, maar goed gelukkig stonden er niet te veel details etc in dus kon er wel om lachen. Heb toen ook ff uitgelegd van overtijd etc etc. Hij is namelijk de enige in de familie die weet dat we bezig zijn.

Gister belde hij op en vroeg ”Ik vraag het niet voor mezelf, maar ik heb de opdracht gekregen om aan je te vragen of je al weet of je zwanger bent”. . . . Het kwam er zo schattig uit, hij moest er bijna van stotteren. Hahaha. Zijn vriendinnetje staat te popelen om te komen babysitten. Ze is dol op kinderen maar is zelf 19 en wil nog een paar jaar wachten. Maar ja, ze zal toch nog ff geduld moeten hebben.

Terug
Bovenaan