Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Hoi

Nou Sara is maar goed dat hij er wat van af wist anders was het nog lulliger geweest. Maar goed dat kan de beste mensen overkomen hahahahaha. Dus aankomende dinsdag ga je weer testen ga voor je duimen meid, anders even naar de ha die kan je misschien wel iets geven om toch je ongi op te wekken of even aan de hand van bloedtest een uitslag te geven. Succes meid.

Esther balen meid dat je eigenlijk nog niks weet of je nu wel of geen ei hebt gehad, toch nog maar even blijven klussen.

Suusle balen meid dat je ongi toch nog is gekomen, hoop voor je dat de volgende maand je meer succes brengt.

Yvonne lekker toch iets eerder sluiten van de zaak, ja je kunt met dit weer wel wat anders bedenken dan de hele tijd achter de bureau te moeten zitten wachten. Dus nog steeds zo'n rare afscheiding hoop het voor je meid.

Voor de rest die ik vergeten ben weet het niet meer sorry

Liefs Sharine

Ha ha, Sara, da's inderdaad een blunder! hihi, maargoed dat hij op de hoogte is!

Ben wel benieuwd van jullie allemaal of jullie verteld hebben aan vrienden en familie dat jullie bezig zijn met een kindje... Wij vertellen wel dat we gestopt zijn met de pil, maar schreeuwen niet van de daken dat we bezig zijn... Moet eerlijk zeggen dat de meeste mensen dicht om me heen wel weten dat we ervoor gaan hoor...

Sharine, vanavond is dé avond, dus kom op hè!!! Leuk man, dan hebben we denk ik gelijk ons ei, want ik heb nu echt zo'n ongi gevoel in mijn buik en hele vermoeide benen, heb echt het idee dat ik net mijn ei gehad heb, maarja je weet het nooit....

Yvonne & Dimka, nog steeds zo'n last van afscheiding??

Suusle, Ah dan zitten we dus in dezelfde ronde, of ga jij nu naar ronde 4?? Ik heb wel flink geklust deze maand hoor, ik ben al ruim een week om de dag (of vaker) aan het klussen.. Heb er zelfs de wekker voor gezet haha!!!!

Sara, ik zou ook flink doorklussen, you never know...... Ik denk echt dat je een cyclus hebt overgeslagen of heb je nog steeds ook zwangerschapskwaaltjes??
Ben voor de zekerheid de HA dan weet je het zeker...

Nou, wij krijgen zo bezoek, gaan lekker BBQ-en alles staat klaar, heerlijk!!

Kus, Es

Hey meiden!

Sorry ik heb eigenlijk geen tijd om te kletsen , we gaan zo bij de buren op visite.
Mijn NOD is ± 12 augustus, dus idd erg spannend, maar ik verwacht er ondanks de krapjes en steekjes niet te veel van...

Suus, wij hebben bijna geen gewoon vlees verkocht , eigenlijk alleen maar bbq vlees!!! voor bij jou afgebakken stokbroodjes!!! haha lekker wij gaan morgen net als de rest van nederland ook lekker barbekjoeen haha

Gezellige avond en tot morgen iedereenIris

krampjes bedoelde ik natuurlijk en ow ja het is de 2e ronde eerste kindje.  

doeiii

hoi meiden,

nou mijn afscheiding is weer normaal. nog steeds misselijk, dat blijft wel het zelfde, borsten nog iets gevoelig.
maar nu alles weer wat rustiger is ga je toch twijfelen of ik wel echt gevoeld en gezien heb wat ik heb gehad.
maar ja ik wil mezelf niet gek maken, maar moet zeggen wel moeilijk hoor! vooral omdat ik eerst overal last van had, maar ja die laatste week is altijd moelijk!!!
ik hoop dat het raak is, maar heb nu toch het gevoel dat er niks zit. blijf ook nog licht ongi gevoel, dus misschien wel een hele korte cyclus deze keer. we zien wel

weltrusten voor iedereen

liefs dimka

Goeiemorgen meiden,

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden!!! denk ik tenminste, het lijkt mij een beetje veel voor een innesteling??? het was ongeveer een theelepeltje vol en ik weet nog niet of het doorzet.
Ik ben er bang voor dat ik toch zo een vroege miskraam heb gehad omdat ik vanacht ook opeens kramp in mijn onderbuik had.
Nou ja ik kijk het nog even aan en anders snel door naar de volgende ronde.

Groetjes Iris

Hey Iris, wat raar zeg een week te vroeg? Laat het maar even weten of het doorzet. Een innestelingsbloeding kan maximaal 3 dagen duren. Wel een klein beetje iedere dag.

Dimka, ik heb hetzelfde als jij. Nu niet veel meer, beetje ongi-gevoel. Gevoelige borsten, mar absoluut niet pijnlijk Mijn gevoel zegt dat het niet raak is, maar mijn hoop is wel gegroeid. Ik vraag me nu ook van alles af, maar ja laten we maar afwachten.

Suus is je ongi doorgezet nu? Goed zeg dat je je volgende NOD hebt als je net thuis bent. EN ja kunnen jullie nog even fijn en rustig klussen voordat jullie weg gaan!

Esther, raar zeg dat je nu pas je ei denkt te voelen, was er van overtuigd dat jij aan je afscheiding af te leiden je ei al gehad hebt. Nou ja maar flink klussen he

Sharine ook even flink klussen nog he? Vandaag met je ei.

Sara goed dat je dinsdag test en contacct met de dokter op neemt. Eens kijken wat die te zeggen heeft.

Nou meiden gisteravond een verjaardag gehad en ik ben blij dat ik er weer ben hoor! Pppfff vannacht was het 2.00 toen we er weer waren en ik had het koud joh! Was buiten ook nog in een tent!

Liefs Yvonne

Oh en Sara, ik ga pas na mijn NOD testen, ik denk zelf 13 of 14  augustus, als mijn ongi er niet is tenminste. We zullen afwachten deze week!

Terug
Bovenaan