Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

@Sharine: Denk je dat je je ei eindelijk geweest is?
@Esther: ik had een boel kwaaltjes, maar die zijn allemaal min of meer verdwenen. Ik ben deze week alleen donderdag super misselijk en draaierig geweest. Verder alleen erg moe. Wat betreft de mensen die weten dat we bezig zijn, naast mijn broertje weten onze vrienden het. De meeste daarvan zijn ook bezig of inmiddels al zwanger of hebben hun kindje al gekregen. Verder weet niemand het.
@Dimka en Yvonne: moeilijk is dat altijd, rustig blijven in de laatste week. Het blijft toch erg spannend! Ik ben hard aan het duimen voor jullie. Het is wel toevallig dat jullie veel overeenkomende kwaaltjes hebben.
@Iris: dat is ook vroeg. Ik hoop voor je dat het een innesteling is en geen miskraam. Hopelijk zet het niet door.

Ik denk dat er bij mij misschien een ei aan zit te komen. Ik werd vanmorgen wakker met veel eiwittige afscheiding. Ik moet nog kijken of het een paar dagen aanhoudt, maar ik heb ook een zeurderig gevoel alleen rechts bij mijn heup. Misschien komt mijn ongi wel op gang, maar dan heb ik wel een ander soort buikpijn.

Liefs,

Sara

Hallo Sara,

Ja het blijft spannend hoor bij jou? Of je ongi of je ei komt eraan? Ik zou zeggen  je ei, maar je lichaam kan rare dingen doen, dus je weet het nooit.

Ja Dimka en ik hebben veel overeenkomsten, de laatste week gaat vandaag in! Spannend hoor! Ik duim me ook al suf. Haha

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Wat een weertje he? We gaan zo even rijden in de cabriolet van mijn schoonzus! Even lekker uitwaaien na het feestje van gisteren en natuurlijk lekker met die warmte!

Nou mijn zwager, schoonzus & kids komen dus niet maandag  terug omdat ze de auto stuk hebben! Koppakking! Nou en dat met een nieuwe audi a8 v8! Reuzebak en nu dus kapot joh! Heel misschien dat wij naar Italie rijden zodat zij daar met onze auto terug rijden en wij daar een poosje blijven en dan als de auto klaar is wij die weer mee terug nemen.Ze moet niet  aankomende week maar volgende week geopereerd worden, dus nog even afwachten hoe of wat! hey en........ik wel wel even lekker weg!

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Sara ik weet denk ik wel zeker dat je ei in aantocht is, meid gewoon flink gaan klussen.

Yvonne hetzelfde nog alles of begint de ongi gevoel weer op te komen, nog 1 week en dan weet je al wat meer.

Dimka voor jou hetzelfde nog 1 week en dan weet je wat meer.

Iri77 jeetje wat vroeg voor ongi ja misschien een miskraam weet het niet maar wel vervelend. Of ja een eventuele innestelingsbloeding maar ja dat is misschien toch nog te vroeg.

Esther nou meid is je ei nu geweest of moet hij toch nog komen.

Nou ik weet het nu echt niet meer heb nu niet het gevoel alsof ik mijn eisprong heb, nergens geen last van. Geen buikpijn of iets. Gisteravond wel last van mijn rug we waren uit en ik moest er staan en aan het einde van de avond had ik het niet meer kon gewoon van de pijn niet meer normaal staan. Ik denk dat ik misschien toch gisteren heb gehad omdat ik gisteren wel iets last had van mijn buik. Maar ja normaal heb ik 3 dagen last van mijn buik. Of ik krijg toch weer wat later mijn ei. Word er eigenlijk niet goed van. Vanmorgen niet getempt omdat ik vannacht laat in bed lag en dan is de temp toch anders als anders.
Maar ja we wachten wel af.

Liefs Sharine

hoi meiden,

hier nog even een snel berichtje van mij, dan weer snel verder in mijn boek (de weduwnaar!).
hier alles rustig, lekker over een markt gestruind vandaag niks aan de hand.
totdat ik vlees ging klaarmaken voor bbq vanavond, werd ik toch misselijk, trok wel weer snel weg daarna.
beetje gelige afscheiding, maar geen ongi gevoel meer zoals gisteren.
ik  hoop  dan maar dat ik zwanger ben, anders zijn al die kwaaltjes voorn iks, maar ja dat lichaam luisterd echt niet naar mij hoor!!! doet lekker zeg eigen gang en we kunnen klussen, maar alles moet precies goed vallen op het goede moment he! dat is nog best moeilijk

nou iedereen die zijn ei krijgt of net heeft gehad, snel aan de klus, ook nu het zo warm is.

iedereen met ongi, volgende ronde beter, maar misschien zet het niet door en ben je toch zwanger, ik blijf duimen

degene die nog mogen drinken, neem lekker een koude rose met dit warme weer. ik denk toch echt dat ik vanavond gewoon een sangriaatje neem!

liefs dimka

Hallo meiden,

Hier ook iets rustiger, vanmorgen ook een vlaag van misselijkheid, maar ook zo snel weer weg. Even op bed en klaar weg was het. Ik heb wel steken onderin en ook in de schaamstreek. Mijn borsten zijn weer iets gevoeliger geworden. En heel stom met niezen is het net of er onderin mijn buik iets schud. Een vol gevoel zeg maar.
Nu alleen nog maar geel/wittige afscheiding.
We wachten nu dus nog even af een weekje!

Sharine, wat raar zeg? Morgen je temp. toch maar even meten. Het lichaam doet rare dingen en misschien dat je  je ei  nu niet zo voelt als anders? Mijn ongi is een poosje 2 dagen geweest, maar toen langer 5 dagen en nu de laatste ronde weer 2 met twee dagen oud bloed. ZO raar er veranderd nog al eens wat he?

Dimka, we lopen echt gelijk op volgens mij! Haha en ja  zolang je nog niet positief getest hebt kun je nog gerust een sangriaatje nemen hoor! En even op ons proosten he!

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Wat een heerlijk weer vandaag he!
Wij hebben de hele dag op terras gezeten! Waren tegen half 7 thuis, toen even lekker gebarbequed met mn zusje en haar vriend! Nu lekker relaxen en maar weer op tijd op bed, morgen weer vroeg op!

Weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik ga dus nu onze 4e ronde in, maar kan nog steeds niet echt zeggen dat ik het gevoel heb dat ik ongi ben, voel er helemaal niets van joh, en verlies ook maar weinig bloed, eigenlijk alleen maar bij het afvegen, hoef nauwelijks maandverband of tampons te gebruiken eigenlijk.... raar he! Terwijl ik destijds aan de pil ben gegaan omdat ik er elke maand zo'n last van had!

Wij gaan morgen over 2 week op vakantie, naar Frejus in Zuid-Frankrijk, vlakbij St. Tropez! Errug zin in hoor!!

Yvonne, wat een pech zeg voor je schoonzus, nu weer de auto kapot.......
Hoop voor jullie dat jullie nog even lekker weg kunnen hoor!!

Het tempo ligt hier behoorlijk hoog en ik ken jullie namen allemaal nog niet zo goed, dus sorry dat ik nog niet overal op reageer hoor! Kan t nog niet zo goed onthouden allemaal!

Hallo meiden,

Nou het lijkt er op dat ik gewoon ongi ben geworden . Erg apart maar ja zo ben ik wel weer lekker snel aan de volgende ronde toe. Ik baal natuurlijk wel maar ja ik kan er toch nix aan veranderen...stiekum hoop ik nog een ietsiepietsie beetje dat het innestelen is maar eigenlijk weet ik zelf ook wel dat ik daarvor te veel vloei.
Bedankt voor jullie duimen, ik zal net zo hard voor jullie duimen en misschien ook nog mijn grote tenen erbij!
Iris

Terug
Bovenaan