Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 21:34:16'));

Hallo meiden,

Nou het lijkt er op dat ik gewoon ongi ben geworden . Erg apart maar ja zo ben ik wel weer lekker snel aan de volgende ronde toe. Ik baal natuurlijk wel maar ja ik kan er toch nix aan veranderen...stiekum hoop ik nog een ietsiepietsie beetje dat het innestelen is maar eigenlijk weet ik zelf ook wel dat ik daarvor te veel vloei.
Bedankt voor jullie duimen, ik zal net zo hard voor jullie duimen en misschien ook nog mijn grote tenen erbij!
Iris

Hey!!

Jij ook ongi??
Ik ook dus, al kun je het bij mij ook nauwelijks ongi noemen, heb ook helemaal nergens last van joh!
Welke ronde ga jij dan nu in? Ik de 4e als mn ongi over is.... en dan ergens begin september weer NOD, moet nog nieuwe banner maken....

Hey Suus,

Ja erg vervelend. maar jij ook dan voor je NOD? sorry ik heb nog niet alles terug gelezen vandaag. Als het maar een beetje (bruin) is dan kan het toch ook innesteling zijn bij je?
Ik ga nu naar de 3e ronde. Heb je ook lekker genoten van het heerlijke weer.?

Hallo meiden!

Suus kan het geen innestelingsbloeding zijn joh? Je hebt helemaal geen last verder toch? Was het leuk vanmiddag? Zijn jullie lang gebeleven daar?

Iris bij jou nu ook ongi he? Is het echt helemmal doorgezet? Raar hoor als je NOD pas volgende week is?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Ja het lijkt  toch echt op ongi nu, heel raar.
Voor jou een spannende week! ik vind het ook altijd zo spannend voor de andere meiden, vooral als ze dan gaan testen!!! Ik hoop maar dat jou klachten leiden tot een positieve test!

Hallo Iris,

Wat jammer zeg! Ik vind het ook raar, want wat voor cyclus had je nu?

Ja joh echt spannend deze week nog! We zullen zien wat het wordt, maar ik ga maar uit  dat mijn ongi komt,   dan kan het altijd meevallen toch? Maar ik moet zeggen dat mijn hoop nu wel is gegrooeit hoe dichter ik bij mijn NOD kom!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

nou de sangria smaakte erg lekker, toch een voordeel van niet zwanger zijn hoor!!!!
nou mijn vakantie is weer voorbij, maar heb eigenlijk wel weer vakantie nodig. 2 weken vrij geweest, maar ook 2 weken mensen over de vloer, dat is toch echt te veel!!!
mou ja morgen begin ik om 7 uur, dus we zien wel ik ga nu lekker mijn bedje in

liefs dimka

Hallo Dimka,

Haha ja dat is het voordeel ja dat je even een lekker glaasje kunt drinken af en toe! Ja ik geloof ook best wel dat je nu ook nog even twee weken nodig zou hebben om bij te komen van het bezoek steeds. Nou welterusten daar en werk ze  morgen!
Na je vakantie heb je dan ook geen zin meer om aan de slag te gaan he?
Hey....nog een weekje he? Dan hebben we onze NOD's!

Liefs Yvonne

Hai Meiden,

Ik lees het al: 2 ongi: Suus en Iris
2 met volop kwaaltjes en misschien al wel zwanger: Yvonne en Dimka
2 in afwachting van hun ei (of al geweest maar niet gevoeld): Ik en Sharine
en Sara, tja, bij jou snap ik er niets van.... haha

Ik heb het afgelopen weekend echt een ongi gevoel gehad, slappe benen en last van mijn onderrug. Dat voel ik nu nog steeds!! Maarja, weet niet of dat betekend dat mij ei is geweest of onderweg is, we hebben vanmorgen voor de zekerheid nog maar ff geklust....
Herkennen jullie dit gevoel?

Suus en Iris: balen, maarja wel duidelijkheid en op naar de volgende ronde!
Yvonne en Dimka: Je zou haast zeggen dat het wel met zwangeren te maken moet hebben, maar toch maar ff de test afwachten... Mijn NOD is tussen 12 en 18 augutus, dus..... ik leef met jullie mee...

Sharine: Volgens mij hebben wij echt hetzelfde hoor!!! Ik heb ook geen idee en dezelfde kwaaltjes als jij! We hebben vast ons ei gehad dit weekend, anders hadden we geen ongi kwaaltjes...

Sara, weet je al meer? Ga je nog naar de HA?

Nou, meiden ik ga sporten, check daarna nog wel ff snel voordat ik aan het werk moet!

Kus, Es

Terug
Bovenaan