Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Goeiemorgen meiden,

@ Yvonne: ik had eerst een van 25 dagen en daarna 1 van 28 dagen dus ik dacht: Dat gaat goed!!! maar ik snap het nu even niet meer. Ik vind het zo toevallig dat het net 1 of2 dagen na de innesteldag is.

@Suus: HELE FIJNE VAKANTIE

@Dimka: Jammer dat je vakantie weer voorbij is, gaat altijd veeeeel te snel he!

@ Ester: Het rare is dat ik een week te vroeg ongi ben geworden!

Ik ben vandaag lekker vrij, ik hoop dat het net zo lekker weer wordt als gister. Maar ja ik moet ook even huisvrouw spelen haha, schoonmaken enzooooo

Hoi Hoi Meiden

Nou ik word echt niet goed van mezelf, dacht ik dat ik zaterdag mijn ei zou krijgen (iets doorzichtig slijm) zaterdagavond geklust.
Gistermiddag kreeg ik een gevoelige buik kon haast niet fatsoenlijk zitten. Gisteravond nog maar voor de zekerheid geklust (normaal doe ik dit niet maar kon me even niet schelen hahhahaha). En ja hoor vanmorgen een flinke sliert doorzichtig slijm en een temp van 36,5 krijg ik nu pas mijn ei. Dus als ik vandaag had geklust was ik op het juiste tijd   geweest. Heb al 2 cyclussen niet echt slijm gehad en nu wel weer word er niet goed van (sorry van mijn gezeur). Of kan het ook zijn dat ik nu mijn ei krijg.
Is slijm altijd een dag voor ei of kan het ook gepaard gaan met slijm en eisprong.
Ja Esther wij gaan gelijk op zo te zien we hebben maar een vreemde lichaam hahaha.

Suusle een fijne vakantie meid ga er van genieten maar balen van je ongi.
Ir77 misschien toch een innesteling wacht even een paar daagjes af en test eventueel.

Yvonne en Dimka een spannende week voor jullie ga flink voor jullie duimen.

Voor de rest weet ik het even niet meer.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 09:56:55'));

Hoi Hoi Meiden

Nou ik word echt niet goed van mezelf, dacht ik dat ik zaterdag mijn ei zou krijgen (iets doorzichtig slijm) zaterdagavond geklust.
Gistermiddag kreeg ik een gevoelige buik kon haast niet fatsoenlijk zitten. Gisteravond nog maar voor de zekerheid geklust (normaal doe ik dit niet maar kon me even niet schelen hahhahaha). En ja hoor vanmorgen een flinke sliert doorzichtig slijm en een temp van 36,5 krijg ik nu pas mijn ei. Dus als ik vandaag had geklust was ik op het juiste tijd   geweest. Heb al 2 cyclussen niet echt slijm gehad en nu wel weer word er niet goed van (sorry van mijn gezeur). Of kan het ook zijn dat ik nu mijn ei krijg.
Is slijm altijd een dag voor ei of kan het ook gepaard gaan met slijm en eisprong.
Ja Esther wij gaan gelijk op zo te zien we hebben maar een vreemde lichaam hahaha.

Suusle een fijne vakantie meid ga er van genieten maar balen van je ongi.
Ir77 misschien toch een innesteling wacht even een paar daagjes af en test eventueel.

Yvonne en Dimka een spannende week voor jullie ga flink voor jullie duimen.

Voor de rest weet ik het even niet meer.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Volgens mij hebben we echt hetzelfde! jij had toch ook een ongi gevoel???
Ik heb geen sliert slijm gehad m aar dit weekdn wel doorzichtig slijm... Vanorgen stonden we onder de douche en toen voelde ik weer iets lekken, mijn vriend zij direct: Zullen we dan nog maar even? Zou toch zonde zijn als we zo ons best hebben gedaan en als we dan toch de eisprong missen... Ik heb geen idee wanneer de eisprong is, maar ik denk dat ie bij jou vandaag of morgen komt, want een sliert slijm heb je volgens mij een dag voor je ei! ik zou vandaag nog wel ff klussen!!!

Pffff, heb net gesport, zweet me dood met dit weer!! Maar wel lekker, moet zo weer werken, dus ff douchen en dan snel in de auto.... Balen met zulk mooi weer!!!

Nou, meiden, klus ze, pieker ze, maar geniet vooral van het mooie weer...

xx Es

Hoi Sharine,

Volgens mij heb je dan toch op tijd geklust? het slijm komt meestal een dag voor je ei, maar dan ben je ook al erg vruchtbaar.
Ik heb zelf sinds ik gestopt ben met de pil nooit slijm gehad...misschien heb ik er niet genoeg op gelet dat kan natuurlijk ook.

Ja ik heb ook nog een beetje stiekem hoop dat het een innestelingsbloeding is maar het is net zo veel bloed als een normale menstruatie! Lijkt me dan een beetje veel voor een inn.b Nou ja ik wacht maar af wat het verder gaat doen en anders volgende week, of iets later maar even testen voor de zekerheid.

Sorry dat ik alleen maar over mijzelf zit te babbelen meiden maar ik vind het best wel raar allemaal.

Liefs Iris

Hoi Hoi

Ja esther je wilt natuurlijk geen kans onbenut laten. Gaat bij mij eigenlijk precies hetzelfde nou dan gaan we vananvond ook nog maar even klussen. Maar goed heb nu wel hevige pijn in mijn onderrug en buik dus denk dat ik nu toch mijn ei heb. Maar goed dan ook maar hopen dat de zaadjes van gisteravond er nog in zitten hahaha.

Ir77 hoe lang geleden ben je gestopt met je pil kan natuurlijk ook nog ontpillen zijn. Ik weet dat je lichaam heel raar in elkaar zit en rare dingen met je kan doen.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 11:26:30'));

Hoi Hoi

Ja esther je wilt natuurlijk geen kans onbenut laten. Gaat bij mij eigenlijk precies hetzelfde nou dan gaan we vananvond ook nog maar even klussen. Maar goed heb nu wel hevige pijn in mijn onderrug en buik dus denk dat ik nu toch mijn ei heb. Maar goed dan ook maar hopen dat de zaadjes van gisteravond er nog in zitten hahaha.

Ir77 hoe lang geleden ben je gestopt met je pil kan natuurlijk ook nog ontpillen zijn. Ik weet dat je lichaam heel raar in elkaar zit en rare dingen met je kan doen.

Liefs Sharine

hahaha, zo denk ik ook altijd, maar de zaadjes bllijven wel een tijdje goed volgens mij... (7 dgn ofzo) Maarja, ik wil ook geen kans onbenut laten!! Ga snel weg, anders kom ik te laat....
Tot vanaaf!!!!!

Hoi Sharine,

Ik ben in mei gestopt met de pil. En heb een cyclus gehad van 25 en 28 dagen. Maar ik zat me dus net te bedenken, ik werd nu dus ongi op dag 23 dus misschien is ie gewoon vroeg deze keer en is er nix raars aan!!
Daar ga ik dan nu maar van uit en stap gewoon de volgende rond in.

Heb jij ook vrij vandaag? of werk je niet? sorry ik weet het even niet meer

Terug
Bovenaan