Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Ir77

Ja dat kan ook als je een beetje last hebt van een onregelmatige cyclus is er een grote kans dat je nu een wat kortere hebt.

Hoi Esther

Zaadjes leven maar maximaal 72 uur maar dan moeten ze wel van optimale kwaliteit zijn. Mijn mans zaad is niet van optimale kwaliteit dus die van mijn man leven niet zo lang. Maar goed als ik vandaag mijn ei heb (lijkt er wel op vreselijke pijn in mijn buik en rug kan er haast niet van zitten) dan is de zaadjes van gisteravond nog hopelijk goed.

Ik weet niet meer wie het vroeg van wat voor werk ik deed. Ik ben huismoeder heb jaren bij de thuiszorg gewerkt in de verzorging. Maar mijn 12 uren werden verdeeld over de gehele week en was ik bijna elke dag op pad. Dus toen mijn tweede werd geboren ben ik ermee gestopt. En nu werk ik wat meer op de boerderij en dat vind ik wel net zo leuk.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

@Suus: fijne vakantie!!!
@Yvonne: wat vervelend van die auto zeg. Tja, dan moeten jullie maar gedwongen een tijdje naar Italie. Hahaha.
@Sharine: Wel raar. Ben het nu ff kwijt. . . . Had je tot nu toe alleen buikpijn of ook afscheiding? Ik denk ook dat die sliert vlak voor je ei is. Nog ff flink klussen dus.
@Dimka: dat zei ik van het weekend ook tegen mijn vriend. Als ik niet zwanger ben, baal ik echt dat ik 2 weken zo misselijk geweest ben. Verder heb ik ook nogsteeds zere borsten etc. Alleen de misselijkheid is flink gedaald.
@Esther: hahaha, je bent niet de enige die er niks meer van snapt. Ik ga morgen weer testen en als die negatief is, bel ik de HA. Heb nu lang genoeg gewacht!!! Jullie hebben toch regelmatig geklust, dan zal het vast goed zitten. Maar ik zou ook voor de zekerheid nog een keer geklust hebben. Ik dacht ook dat de zaadjes 3 dagen goed bleven.
@Iris: balen dat de rd’s doorgezet hebben, maar wel lekker dat je zo’n korte cyclus hebt.

Hier nogsteeds hetzelfde liedje. Heb wel sinds gistermiddag hele pijnlijke tepels gekregen. Je kan ze niet aanraken zonder dat het pijn doet. Ik was de hele week lekker rustig, maar nu ik morgen weer ga testen en daarna de HA ga bellen, ben ik wel wat zenuwachtig aan het worden. Ik hou niet zo van artsen. Misschien heel raar aangezien mijn vader zelf HA is....

Ik ben lekker de hele middag vrij geweest. Ze hadden niks meer voor me te doen. Opzich wel lekker, maar jammer dat ik uurloon heb. Ik ga zo kijken of ik wijs word hoe ik met mijn nieuwe naaimachine aan de slag kan.

Liefs,

Sara

kennen jullie deze site?
http://www.woomb.org/bom/rules/index_nl.html#Peak

hij laat zien wanneer je slijmproppen etc hebt.

Hallo meiden, nu moet ik even weer goed nadenken wat iedereen geschreven heeft! Haha!

Suus, hoe was het vandaag? Heb je nog voeten over gehouden van het staan en lopen op je werk? En is je ongi nu wel goed doorgezet?

Sharine, ja het is vast je ei nu, meestal een sliert voor je eisprong he? Nou dan maar flink klussen en ik hoop ook dat de zaadjes goed zijn hoor!

Esther, als jij je ei van het weekend gehad hebt, is dan je NOD ook later? In ieder geval ook nog even flink klussen gaan hoor!

Iris, ik denk inderdaad gewoon je ongi! Nog een beetje aan het ontpillen. Jammer zeg! Maar inderdaad als je je er niet gerust op voelt kun je misschien na een week of zo nog een keer testen gaan.

Sara, ik ben echt nieuwsgierig wat het morgen wordt hoor! Zoveel klachten al! Ik duim echt voor je.

Dimka ik ben nieuwsgierig of jij vandaag ook zo net weinig hebt gevoeld als ik?

....ben ik nu nog  iemand vergeten?

Nou bij mij is het erg rustig, hooguit een vol gevoel onderin mijn buik, maar verder akelig rustig. Als ik vorige week niets gevoeld had zou ik zeggen dat het weer niks is geworden deze ronde...maar ja afwachten en nog eens afwachten! Maar ik denk het niet meiden, ben ook al niet meer zo hoopvol nu.

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Nou ik ben nog lang niet weg hoor! HEb pas over 2 weken vakantie!!
Nee denk niet dat het een innestelling is geweest hoor, want het was wel mijn NOD namelijk en heb 2 dagen van te voren wel beetje krampjes gevoeld, maar dat was ook echt alles..... nu nog steeds niet echte ongi en ook geen krampjes enzo..... ik zal er wel niet zo veel last meer van hebben nu ik gestopt ben met de pil ofzo....

Yvonne!!! Wat een spannende klachtjes allemaal!!! Nog heel even geduld he?! Je NOD is bijna toch??

Pfff ik kan even niet meer op de rest komen wie nou wat heeft gezegd haha! Sorry!!

hoi meiden,

esther, flink klussen nog hoor! wanneer valt nu jouw nod?

sharine, ik denk ook dat je ei nu komt, die sliert zegt wel genoeg denk ik, voor jouw duim ik voor goede zaadjes!

sara, ik weet het niet meer bij jou, ik hoop dat je gewoon positief test en anders je ei snel krijgt en alsnog raak is!

suus, goed ongi nu?

iris, op naar de volgende ronde!

mijn eerste werkdag was erg zwaar, ik stond alleen (werk normaal met z'n 2en), daarna ging 1 collega met rugpijn naar huis (bijna elke week wel 3 keer!) en 1 collega had zoveel overuren die ging om 12 uur maar naar huis. dus daar stond ik helemaal ALLEEN!!! maar ik had snel een oplossing, cd van de toppers in concert uit de auto en in de cd speler en geluid op max (aan de andere kant van fabriek was het ook nog te horen!!!), dus evengoed lekker gewerkt.

hoi yvonne,

ik had vandaag een vol gevoel in mijn onderbuik, maar dat heb ik ook voordat ik ongi wordt, en verder alleen steken in mijn borsten, als ik die spieren gebruikten deed het wel pijn. maar ik ben dus ook niet meer echt hoopvol, alles is zo rustig en wat ik voel kan net zo goed voor mijn ongi zijn.
wordt ik dan weer onzeker van, het schiet gewoon niet op, af en toe wordt je er wat moedeloos van en dan ben ik nog maar net bezig!!!

liefs dimka

Hoi meiden

Dimka en Yvonne
Nog volop kwaaltjes of word het al wat minder. Maar zegt niets he het kan nog altijd twee kanten op. De duimen draaien flink voor jullie.

Esther jij ook nog volop aan de klus ik nog wel duimen draaien voor ons allebei.

Sara meid nog steeds rustig maar goed dat je aan de klus blijft wie weet nog een ei deze maand.

Voor de rest weet ik het niet meer.

De slijm is over nog wel een wat gevoelige buik dus mijn ei is wel vandaag geweest en nu maar afwachten

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Sharine, ik hoop het voor je dat hoor! Je ei blijft nu toch nog 24 uur? dus kun je nog klussen vanavond!

Dimka, ja ik heb precies hetzelfde joh! Je hoop wordt nu zo'n beetje weer de grond ingeboord he? Nou we duimen dan toch maar door toch?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan